بازدید 10515
۱

شاغلام درباره استراماچونی:بعداز بلال اذان‌گو نداشتیم؟!

مگر قحطی مربی آمده است؟ مگر وقتی حضرت بلال فوت کرد دیگر اذان گو نداشتیم؟ او دوست نداشت بماند و گذاشت رفت. هرچه هم گفت: به او گفتیم چشم و گفت: قرارداد ۲ ساله را بکنید یک ساله و گفتیم چشم
کد خبر: ۹۴۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 05 January 2020

مربی اسبق و سازنده باشگاه فجرسپاسی شیراز در مورد وضعیت استراماچونی و نقل قولی که از او در مورد سرمربی ایتالیایی سابق استقلال منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، غلام پیروانی گفت: هرگز به کسی بی‌ادبی نکردم و قصدم نبود به آن بنده خدا هم حرف بدی بزنم بلکه همه بحثم این بود که نباید شأن و شخصیت خودمان را پایین بیاوریم. مگر قحطی مربی آمده است؟ مگر وقتی حضرت بلال فوت کرد دیگر اذان گو نداشتیم؟ او دوست نداشت بماند و گذاشت رفت. هرچه هم گفت: به او گفتیم چشم و گفت: قرارداد ۲ ساله را بکنید یک ساله و گفتیم چشم، ولی نمی‌خواست بماند. خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد، خواهان کسی باش که خواهان تو باشد. مگر فرهاد مجیدی مربی کوچکی است؟ چرا از او حمایت نمی‌کنید؟ من دلم می‌سوزد که مربیان ایرانی را کوچک می‌کنند. مگر با بزرگانی مثل حشمت مهاجرانی و حسن حبیبی و مرحوم پورحیدری و علی پروین مقام نیاوردیم؟ چرا حمایتی که از مربیان خارجی می‌شود را از امثال قلعه‌نویی‌ها و منصوریان‌ها و مظلومی‌ها و مجیدی‌ها انجام نمی‌دهیم؟ کی‌روش که مربی خوبی بود در ۲ جام ملت‌های آسیا نتیجه نگرفت. یک بار مقابل عراق در پنالتی مغلوب شد و یک بار هم مقابل ژاپن شکست خورد. مگر اتفاقی افتاد و آسمان به زمین آمد؟ همه حرف من همین است. من احترام همه مربیان را دارم و مربیان خارجی هم محترم هستند و هرگز به کسی بی‌احترامی نکردم.

امیدوارم کالدرون برگردد
پیروانی در مورد وضعیت کالدرون و شایعاتی که درباره عدم بازگشت او نیز مطرح شده هم گفت: امیدوارم برگردد، ولی اگر برنگشت هم ایران و ایرانی را کوچک نکنید و در ایران هم مربیان خوبی داریم که نتیجه بگیرند. مگر کالدرون اوایل خوب نتیجه گرفت؟ ولی پایش ایستادند تا شرایطش جور شد و توانست نتیجه بگیرد به خدا اگر به مربی ایرانی هم فرصت بدهید همین می‌شود. من نه آبی هستم و نه قرمز، ولی همه تیم‌ها را دوست دارم و از سر دلسوزی حرفی می‌زنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
می گوم ها آمو .. غلام شما چطور؟؟.. برا .. سرمربی گری آبی ها غلومی .. ها والله او .. مگه چی کم داری کاکو ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی