بازدید 11649

محرومیت ستاره تکنیکی استقلال به پایان رسید

بلبلی ابتدای فصل جاری با سر و صدا و جنجال زیاد بین تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان و سپیدرود راهی تهران شد و به استقلال پیوست. او قبل از آن با وجود داشتن قرارداد با سپیدرود، به فولاد خوزستان پیوسته بود و بعد از ارائه پیشنهادی از سوی استقلال، به طور غیرقانونی فولاد را هم ترک کرد
کد خبر: ۹۴۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 04 January 2020

با پایان محرومیت محمد بلبلی، این بازیکن تکنیکی سرانجام می‌تواند از نخستین بازی استقلال بعد از اتمام تعطیلات به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بلبلی، بازیکن استقلال پس از تقلیل محرومیتش از شش به چهار ماه از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌تواند از نخستین بازی این تیم بعد از اتمام تعطیلات نیم‌فصل، به میدان برود. محرومیت این بازی پنجم دی ماه سال جاری به پایان رسید، ولی به علت تعطیلات و به تعویض افتادن بازی‌های تیمش، هنوز نتوانسته با پیراهن استقلال به میدان برود.

بلبلی ابتدای فصل جاری با سر و صدا و جنجال زیاد بین تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان و سپیدرود راهی تهران شد و به استقلال پیوست. او قبل از آن با وجود داشتن قرارداد با سپیدرود، به فولاد خوزستان پیوسته بود و بعد از ارائه پیشنهادی از سوی استقلال، به طور غیرقانونی فولاد را هم ترک کرد تا در نهایت منجر به محرومیت شش ماهه از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شود.

با این حال حکم محرومیت او که در اسفندماه به پایان می‌رسید، با کاهشی دو ماهه از سوی کمیته استیناف مواجه شد و او اکنون می‌تواند برای استقلال بازی کند. با این حال بلبلی به علت دوری از فوتبال، فرصت حضور در انتخابی المپیک را هم از دست داد، اما در ماه‌های گذشته به طور مداوم زیر نظر آندره‌آ استراماچونی تمرین کرده و در بازی‌های دوستانه به میدان رفته است و اکنون بدون مشکل خاصی در صدد بازگشت به میادین است.

محرومیت ستاره تکنیکی استقلال به پایان رسید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر