بازدید 5707

ردپای زن همسایه در قتل پیرمرد

کد خبر: ۹۴۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 30 December 2019

همزمان با مرگ پیرمرد 82 ساله در بیمارستان، همسر، پسرخوانده و زن همسایه اش به اتهام قتل بازداشت شدند.

به گزارش ایران، شامگاه 23 آذر امسال مرد جوانی که برای خرید از خانه خارج شده بود با دیدن پیکر خونین و نیمه جان پیرمرد همسایه با عجله وی را به بیمارستان رساند. با اطلاع موضوع به دختر پیرمرد وی به بیمارستان آمده و موضوع زخمی شدن پدرش را به پلیس خبر داد.

وی گفت: پدرم چندی قبل برای سومین بار با زنی میانسال ازدواج کرد این زن یک پسر جوان دارد و با پدرم در یک خانه زندگی می‌کنند اما آنها با هم اختلاف داشتند ممکن است مجروح کردن پدرم کار آنها باشد.در حالی که تحقیقات در این باره از همسر سوم و ناپسری پیرمرد ادامه داشت آنها مدعی شدند وی در خانه خودزنی کرده است اما آثار خون و به هم ریختگی در خانه نشان از یک درگیری شدید می‌داد.

در ادامه بررسی‌ها سرانجام روز 30 آذر پیرمرد در بیمارستان جان باخت. در حالی که همسر و ناپسری وی بازداشت بودند پسر جوان به بازپرس شعبانی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: زن همسایه طبقه بالا و مادرم با همدستی یکدیگر فردی را اجیر کرده‌اند و پدر خوانده‌ام را کشتند.

وی در ادامه گفت: این زن یک سگ داشت که خیلی سرو صدا‌ و مزاحمت ایجاد می‌کرد و ناپدری‌ام بشدت شاکی بود از طرفی کف آشپزخانه آنها نیز چکه می‌کرد و از سقف خانه ما آب می‌چکید که این موضوع هم بر اختلاف آنها دامن زد. کار به شکایت رسید و پرونده‌ای هم الان در شورای حل اختلاف دارند.

از آنجا که مادرم نیز با شوهرش به خاطر اختلاف سنی و اخلاق تندش مشکل داشت فکر کنم مادرم با همدستی زن همسایه نقشه قتل او را کشیده باشد.

در ادامه همسر مقتول در حالی که منکر ارتکاب قتل بود گفت: من شوهرم را نکشتم زن همسایه او را کشته است چون با هم اختلاف داشتند و شوهرم خیلی به او اعتراض می‌کرد و از وی شکایت کرده بود.بدین ترتیب زن همسایه نیز بازداشت شد اما وی نیز منکر قتل پیرمرد شد و در حالی که قتل را به گردن همسر و ناپسری مقتول می‌انداخت گفت: این مادر و پسر عامل قتل پیرمرد هستند. من با او مشکل داشتم اما اختلافمان به حدی نبود که بخواهم او را بکشم.

بدین ترتیب هر سه متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار