بازدید 113376

قتل فقط برای ۲۰ هزار تومان! /قاتل را شناسایی کنید

کد خبر: ۹۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 30 December 2019

مشاجره لفظی راننده تاکسی تلفنی با یک مسافر، در حالی به جنایتی هولناک انجامید که راننده متهم به قتل متواری شده است.

به گزارش تابناک، خراسان نوشت: ماجرای این جنایت وحشتناک اوایل صبح روز گذشته در مشهد زمانی رقم خورد که راننده ۳۹ ساله پراید، به قصد دریافت طلب ۲۰ هزار تومانی خود به سوی منزل مسافر همیشگی اش در خیابان خیام ۶۳ حرکت کرد.

عقربه‌های ساعت حدود ۶:۵۰ صبح را نشان می‌داد که راننده عصبانی زنگ منزل مسافر خود را به صدا درآورد. وقتی سعید (مسافر) در خانه را گشود، راننده ۳۹ ساله به پرخاشگری پرداخت و ۲۰ هزار تومان کرایه باقی مانده از سفر‌های درون شهری سعید را از وی طلب کرد!
مسافر ۳۲ ساله که از این اقدام راننده تاکسی تلفنی دلگیر شده بود با او به مشاجره پرداخت، اما این مشاجره لفظی بر شدت عصبانیت راننده افزود و او در حالی که چاقوی دسته زرد بزرگی را بیرون کشیده بود با چهره‌ای غضب آلود خطاب به مسافرش فریاد زد! اگر همین الان پولم را ندهی، با همین چاقو تو را می‌زنم! مسافر جوان که تصور نمی‌کرد، راننده پراید تهدیدش را عملی کند، در میان جملات مشاجره آمیز خود گفت: «اگر جرئت داری، بزن!»

گزارش ها حاکی است، همین یک جمله کافی بود تا شعله‌های آتش خشم راننده طلبکار زبانه بکشد. او در یک لحظه دسته زرد چاقو را محکم فشرد و ضربه‌ای هولناک بر قفسه سینه مسافر جوان فرود آورد. این ضربه کشنده به قدری وحشتناک بر قلب «سعید-ب» فرود آمد که تیغه چاقو در سینه او شکست؟!

در حالی که چند تن از اهالی محل شاهد این صحنه دلهره آور بودند ناگهان جوان مجروح نقش بر زمین شد و خون سرخ رنگ او در کوچه زمرد مشهد بر زمین ریخت. راننده آژانس که دست و پایش را گم کرده بود، نگاهی به اطرافش انداخت و هراسان به سوی خیابان خیام ۶۳ گریخت، جایی که خودروی پرایدش را در آن جا پارک کرده بود. چند تن از اهالی محل، همزمان با فرار متهم چاقوکش از صحنه حادثه با پای پیاده به تعقیب او پرداختند، ولی راننده ۳۹ ساله سوار بر پراید شد و با سرعت وحشتناک از محل فرار کرد.

در همین حال جوان رهگذری که به طور اتفاقی با این صحنه دلهره آور روبه رو شده بود به همراه برخی اهالی محل به یاری جوان مجروح شتافت. او شال دور گردنش را باز کرد و روی سینه سعید فشار داد تا راه خون ریزی را مسدود کند این در حالی بود که همسر سعید نیز با سر و صدا‌های ایجاد شده به بیرون از منزل دوید و با دیدن پیکر غرق در خون همسرش وحشت زده شد!

دقایقی بعد و در حالی که نبض ضربان زندگی جوان مجروح به کندی می‌زد نیرو‌های اورژانس از راه رسیدند و پیکر خون آلود او را به بیمارستان رضوی مشهد انتقال دادند، ولی دیگر دیر شده بود و جوان ۳۲ ساله که دارای فرزند یک ساله نیز بود بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به ناحیه قلب، جان سپرد.

با مرگ این مسافر جوان، بلافاصله عوامل تجسس کلانتری شفای مشهد وارد عمل شدند و ماجرای این قتل هولناک را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. هنوز پیکر بی جان «سعید» روی تخت بیمارستان قرار داشت که قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

همسر مقتول که هنوز از مرگ شوهرش اطلاع نداشت و امیدوار بود او با تلاش پزشکان به زندگی بازگردد درباره این ماجرای تاسف بار به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه پرونده‌های جنایی) گفت: از روزی که بهای بنزین افزایش یافت، همسرم دیگر نمی‌توانست با خودروی شخصی به محل کارش برود به همین دلیل از تاکسی تلفنی در نزدیکی محل زندگی مان استفاده می‌کرد، اما راننده تاکسی تلفنی (متهم به قتل) شماره همراهش را به همسرم داده بود تا به آژانس زنگ نزند و مستقیم با او در ارتباط باشد!

همسرم هم برای رفت و آمدهایش به او (متهم به قتل) زنگ می‌زد و کرایه اش را می‌پرداخت! با این حال نمی‌دانم چگونه او ۲۰ هزار تومان کرایه از همسرم طلبکار بود که روز قبل در کوچه جلوی مرا گرفت و مدعی شد که مبلغ ۲۰ هزار تومان از همسرم طلبکار است! او سپس از من خواست تا به شوهرم بگویم که بدهکاری اش را پرداخت کند!

ولی راننده پراید صبح زود دوباره به در منزلمان آمده بود که این حادثه رخ داد. وقتی من با سروصدای آن‌ها به بیرون از منزل دویدم ناگهان با دیدن پیکر غرق در خون همسرم جیغ کشیدم و دیگر چیزی نفهمیدم!

در پی اظهارات همسر مقتول، قاضی میرزایی به ثبت اظهارات شاهدان عینی پرداخت و این گونه بررسی‌های میدانی قاضی با تجربه ویژه قتل عمد مشهد در این باره ادامه یافت.

با به دست آمدن هویت متهم به قتل، بی درنگ مقام قضایی برای ردیابی متهم فراری دستورات محرمانه‌ای را به کارآگاهان دایره قتل عمد آگاهی صادر کرد و بدین ترتیب رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) درحالی آغاز شد که متهم فراری همچنان در شوک یک لحظه عصبانیت خود فرو رفته بود. او که به تماس تلفنی کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) پاسخ می‌داد، عصبانیت آنی را دلیل این جنایت هولناک ذکر کرد و گفت: نمی‌دانم که چه شد یک لحظه اعصابم به هم ریخت وخواستم غرورم را به او ثابت کنم!

این متهم که از اقدام خود بسیار پشیمان بود، مدعی شد که قصد دارد خود را تسلیم قانون کند! گزارش خراسان حاکی است: تا لحظه درج این گزارش، متهم به قتل که مهدی خوشخو نام دارد و در منطقه پنجتن مشهد ساکن است، خود را به کارآگاهان اداره جنایی معرفی نکرده و همچنان متواری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹۱
مردم قهرمان آنچنان در فقر فرو رفته اند که نمی دانند چرا مرتکب قتل می شوند
مردم به کجا رسیدن. بیست هزار تومن. اینا از فقر و نداری به علاوه اعصاب خورد از روزگاره
خدا همه ما رو ببخشه و بیامرزه و بر باعثان اصلیش لعنت
عجب روزگاری شده
همیشه پای یک پراید در میان است
جان مادرتون فردا دوباره کمپین راه نیندازید که بیایید یک جوان رو از اعدام نجات بدیم و ... اینقدر راحت با چاقو رفته در خونه مردم 20 هزار تومن منو بده وگرنه با چاقو می زنمت؟ بیست میلیارد هم بود حق چنین کاری رو نداشت!
جای تاسف دارد . نام خانوادگی این انسان که چهره موجهی هم دارد "خوشرو" است. خدا زا سر تقصیرات کسانی که باعث فقر مالی و فقر فرهنگی مردم ما میشوند نگذرد.
حالا بیست هزار تومان هم شد پول
هر دو تاشون مقصرند
دو فرد کاملا بی گناه که به دلیل عدم کنترل خشم و توالی یکسری ندانم کاریها و افکار پوسیده و غرورهای بیجا جان خود را از دست داده و خواهند داد
آقاي روحاني تحويل بگير. قتل بدليل گراني بنزين و فشاري كه بر طبقه محروم جامعه وارد آورده است . من فكر كنم به جاي قاتل ، مسئولان بايد محاكمه شوند.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت در جامعه است همین است
چقدر هم مهدی جان خوش خو بودن
از علائم فقر و نیاز است البته باید این شخص قاتل به سزای عملش برسه ولی این نوع اعمال رو به گسترش است
کم کم میرسه به جائیکه برای یک قرص نان مردم همدیگر را بکشند. دستتون درد نکنه که اینجوری جامعه را به انحطاط کشوندین.
کاری به انجام مورد قتل ندارم که این خود دست نیست اما فکر کنید ما به چه حد و اندازه ای از فرهنگ و فقر رسیدیم که 20 هزارتومان برای ما شده پولی که شاید مشکلی حل کنه و بخاطرش مرتکب قتل و جنایت بشیم و همچنین چه به روزگار ما مردم اومده که زود از کوره در بریم و عصبانی بشیم تا این حد. مردم ایران این جایگاهش نبود نبایستی اینجوری می شدیم و تا این حد بخاطر این مشکلات برسیم. خدا به داد ما و فرزندانمان برسه
شما چه کرده اید با این مردم که 20 هزار تومان زندگیشان را فلج می کند
معنی خوشخویی رو هم فهمیدیم.
گزارشگر این خبر کیه ؟ همچین جملات ذوقی بکار برده انگار داره وصف بهار رو تو انشا میاره : خون سرخ رنگ او در کوچه زمرد !!!
عزیز هر متن و توصیفی جای خودش رو داره
ببینید گرانی های افسارگسیخته مردم رو به چه روزی انداخته که به خاطر 20 هزار تومن که معادل 1/5 دلار هست، جان انسانی را میگیرند. تاریخ در مورد مسئولین مملکت چه قضاوتی خواهد کرد؟
کارآگاهان زبده . تلفن قاتل را از روی گوشی مقتول در آورده باهاش تماس گرفتند . خسته نباشی دلاور
غرور۲۰ هزارتومانی !
به کجا رسیدیم واقعا . سقوط اخلاقی و جنون آنی
ما مگه آدم فروشیم که اگه اونو دیدیم معرفیش کنیم؟؟؟؟
بقول یاسوجیها: دستش درد نکنه
الهی و ربی من لی غیرک
خدایا لحظه ای رهامون نکن
شریک جرمهای این راننده همون مدیران نالایقی هستند که معیشت مردم رو نابود کردند.
هیچ وقت با کسی که تا مرحله ای پیش آمده که چاقو بدست شده نباید کل کل کرد و به هر طریقی که شده یا باید آرامش کرد یا محل رو ترک کرد.
فقر و هرج و مرج! دست هاي زيادي در اين قتل آلوده به خون است كه يكي از آن دست راننده است! ليكن پند نمي گيريد!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای مردم اعصاب نمونده دیگه
بازم مشهد بازم خراسان. شما بازم اول شدین
جرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
تقدیم به عوامل گرانی بنزین
آقایانی که ادعا میکردند گرانی بنزین اثری نخواهد داشت توجه بفرمایند . برای شما ها که منازل چند صد میلیاردی و خودرو آنچنانی و انبوهی از سرمایه و قدرت و رانت دارید ، نه تنها گرانی اثر منفی ندارد بلکه روز به روز ارزش اموال شما را بالاتر میبرد .

اما دو جوان را بخاطر 20 تومان از نعمت زندگی محروم میسازد ، یکی با چاقوی شکسته در قلب و دیگری با طناب دار دور گردن .
آقایان یه لحظه تصور کنید هر آنچه سالها در خصوص بهشت و جهنم و حق الناس و مسئولیت و....... به ما آموخته اید . حق باشد و ناگزیر از پذیرش آن باشید . آنگاه در پیشگاه خدا چه پاسخی خواهید داشت . بعد از 40 سال سرمستی خدمت !!! یه لحظه اندیشه بد نیست . شاید امروز روز آخر برای شخص شما باشید و حضرت عزرائیل را ملاقات کنید . تفکر و تعمق در اساس دین را امتحان کنید .
بببين به كجا رسيديم
كه بخاطر 20 هزارتومن آدم ميكشيم
تازه اونم توي مشهد
كه همه ميرن اونجا حاجت بگيرن تازه بيشتر حاجتشونم ماديه
خدا به دادمون برسه
اون زمان که رای میدادن باید فکر اینجارم میکردن و ضمنأ مسافر نمیتونه با آژانس در بیفته پس راننده های محترم این قانون ها بیخود اتخاذ نشده پس طمع نکنید و بزارید با آژانس تماس بگیرند.
خوب پول مردم رو به موقع بدید. مردم اعصاب ندارن و هیچی بدتر از احساس این که آدم رو خر و بیعرضه حساب کنند نیست.
امان از فقر
فشار زندگی
مسئولین اگه مردمی و بین مردم بودن حتما الان خودشون استعفا داده بودن
خاک بر سر اون تاکسی تلفنی که یک روانی مستعد آدمکشی را استخدام میکند. و وای بر اون مسافری که با یک روانی شروع به مشاجره کرده.
ولی این کار خیلی خوبه که جدیدا عکس متهمان را میگذارید تا مردم در جریان باشند.
سلام
آمار اتفاقات ناگوار از دست را بسته برحسب استان اعلام کنید
چنین بنظر می رسد خراسان در راس باشد
خدا لعنتت کنه که آدم کشتن انقدر برات آسونه .................... انگل جامعه
خدا لعنت کنه بانی فقر و بدبختی مردم رو
خوب پول راننده را بدین دیگه
حتما باید کشته بشید؟
متن خبر و اظهارات پليس به گونه ايست كه از همين الان تلاش براي رضايت خانواده مقتول اغازشده است. سوال اينجاست كه وقتي در چنين جامعه اي زندگي مي كنيم چرا مرتكب قتل نشويم؟ هر كس كه زورش مي رسد ديگري را مي كشد و سپس ابراز ندامت مي كند. ابتدا پليس و رسانه ها جوسازي ميكنند و سپس تلاش براي رضايت اغاز مي شود. در ادامه هنرمندان و ورزشكاران جمع مي شوند و ديه را پرداخت مي كنند. قاتل به ماه عسل و نود و حال خورشيد و ... دعوت مي شود و شهرت مي يابد. پويش ملي شروع شده و براي قاتل خودرو و منزل و شغل مناسب پيدا مي شود. در واقع نه تنها در كشور ما قتل كار ناپسندي نيست بلكه يكي از راههاي تضميني رسيدن به موفقيت، شهرت، ثروت و اعتبار است
چقدر شبیه خبر نگار مستقر در سازمان ملل متحد است .
مصیبت بزگیه این تنخویی و عصبانیت.از لحاظ روانشناسی تنخویی و عصبانیت افراطی نشانه عجز و ناتوانی در حل امورات شخصیتی و البته معیشتی است
دست دولت درد نکنه . چه کشور و مردمی درست کردید .
آخه چه جوری؟ مگه میشه؟
برا ۲۰ تومن جلو راه زنه را بگیره ، بعدش صب آفتاب نزده بیاد دم خونه طرف ، داد بزنه ، چاقو بکشه .
ما ۵ سال پیش دو میلیون از طرف طلبکاریم رومون نمیشه بریم دم خونه اش . هر از گاهی یه پیامک میزنیم که اونم جواب نمیده
۲۰ هزار تومن؟
دلیل عصبانیت وخشم آنی زیاد درایرانیان دولت دروغگو هست که مردم راناامیدکرده وعصبی
مشکل باید ریشه ای حل شود
چرا مردم این همه خشن شده اند؟ مسوولین و جامعه شناسان پاسخ دهند
چرا مردم و دولت هم، بد حساب شده اند.....

پول شرکت ما فعلا در بعضی از جاها در جیب کارپردازهاست!

و خدا رحم کند که عقل دچار نقصان شود.
انحطاط جامعه در اثر فقر بی سابقه
حالا یک زیدی می خواهد در مملکتی ‌که برای ۲۰ هزار تومان ادم می کشند،وام ۲ میلیارد تومانی به جماعت یک لا قبا بدهد بعضی ها فرق اینجا با سوئیس را نمی فهمند
همه ی این جنایتها ریشه در فقر و نداری و گرانی است شرم بر مسئولان ....
جنایت کار باید فوری اعدام شود
اسم و فامیل متهم رو نوشتید بعد گفتید شناسایی کنیمش؟
برای بیست هزار تومن آدم میکشن خدایا این چه ملتی است.
تیغ برّان در کف زنگی مست.
با شخصی که اول صبح با چاقو آمده دم در خونه کل کل کردن دیوانگیه.
البته بازم خوبه که قاتل خوشخو بوده وای اگر بدخو می بود چی میشد؟؟؟
تو که ۲۰ هزار تومان پول نداری مگه مجبوری با آژانس بری. با مترو و اتوبوس برو
ببینین چه بلایی سر کشور آوردن ' آدم کشتن شده قرص سر ماخوردگی ' اخیرا هم رسم شده دیگه طرف ۵و ۶ سال تو زندان میمونه و بعد یا با پول ویا با وساطت دیگران تبرئه و اونهمکه کشته شده ' بدرک ؟؟؟ واقعن نوع کشور داریتون تاسف داره ' تازه ادعا دارند کاراکاهان زبده ' این دیگه کاراگاه نمیخواد 'طرف پیش کل اهالی محل بنده خدا رو کشته و فرار کرده ' بازم روحانی گل کاشت.
قاتل اونه که کاری کرده تا بخاطر 20هزارتومان مردم به جان هم بیفتند، نه کسی که از فشار اقتصادی اونو کشته
خدایا خودت رحم کن به خاطر بنزین و ۲۰ هزار تومان اددمی کشته شد که بچه یک ساله دارد
چه به روز ما امده
مردم زیر فشار به جنون رسیده اند
دولتمردان ....
بهخاطر بیست تومن نیست کلی مشکلات اقتصادی... همه رو داغون کرده...
به نظر بنده این حادثه و بیشتر حوادث شبیه این موضوع همه ریشه در فقر داره
ابن عاقبت بدبختی و بیچارگی در کشور ماست که باید روز به روز شاهد بیشتر از این موارد باشید کشوری که در بهترین معادن دنیا قرار گرفته باشه نباید شاهد این چنین موضوعات جنایی بخاطر ۲۰ تومن باشه ببینید مردم را به کجا رساندید که مردم زدن به خط دیوانگی که بخاطر ۲۰ هزار تموم دارن آدم می کشن وای به حال شما وای
بسمه تعالی
قابل تصور نیست به خاطر بیست هزار تومان، فشار زندگی اعصاب برای مردم نگذاشته است........
خسته نباشید دولتمردان.ابنم نتیجه گرانی بنزین
آیا میدانید ۲۰ هزارتومان کمتر از دو دلار هست.
ما قاتل را شناسایی کنیم.
مسئولین را چه می شود.
کجا بردید کشور را
این راننده قاتل نیست .قاتل دولتیه که انقدر فشار مادی رو رو مردم زیاد کرده که دیگه تحمل یه دقیقه زندگی رو ندارن.
یکی از علتهای افزایش پرخاشگری ودرگیریها و پائین آمدن آستانه صبر مردم ، تورم وگرانی وسیاستهای غلط دولت و.... می باشد . مشکلات اقتصادی پدر مردم را دراورده است وبعد رئیس جمهور محترم درفرار رو به جلو اعلام می کند من وعده هایی که داده بودم در زمان صلح بود والان در زمان جنگ هستیم.
خوب شد رهبری فرمودند که الان در شرایط جنگ اقتصادی هستیم واین موضوع بهانه خوبی شد برای فرار رو به جلوی آقای روحانی
ولی جناب آقای روحانی آیا این توجیه شما در درگاه الهی هم مورد قبول واقع می شود؟؟؟؟؟؟
چیکار کردید با مردم...مقصر دولت روحانی است که قیمت بنزین رو گران کرده..متهم ردیف دوم خود آقا روحانی است
مشهد شهر جرم و جنایت
جای تاسف داره وافعا
قتل برای 20 هزار تومان! بنویسید کشوری که به پابان رسید!
ایشون رو هم به لیست کشته شدگان اعتراضات افزایش قیمت بنزین اضافه کنید.
باز هم قتل به خاطر غرور کاذب
قیمت بنزین اصلا روح وروان بهم ریخته واقعا شرم آور برای 20 تومان جون یک انسانی گرفته شود باید خون گریست واقعا من یک نفر دیوانه شدم این تراژدی خوندم
درسته این میان یه نفر کشته شده وباید قاتل جوابگو باشه ولی به نظر من مقصر اصلی مقتول وهمسر مقتول هستند که حق الناس به گردن دارن در این شرایط اقتصادی چرا باید حق یه زحمتکش و که روزی حلال در میاره ندن و رو اعصاب اون راه برن
با مردم چه کردید که اینطور اعصابها بهم ریخته امار طلاق زیاد شده چک برگشتی بیدادمیکند و پولشویی بزرگان ادامه دارد مال مردم به کجا میرود چه کسی پاسخگو خواهد بود چشمها را بستید ومیگویید لنگش کن .اثار گرانیها این است برای ۲۰ هزار تومان چه فاجعه ای رخ داده و یک بچه ی یکساله تا ابد داغ بیپدری را میکشد و اینده اش تغییر خواهد کرد .
هنوز اثرات گرانی بنزین را که مردم رابدبخت تر کرد خواهیم دید
ای لعنت به این عصبانیت
زنگ خطر.‌ همه بالفعل میتونند قاتل باشند اگر مشکلات معیشتی و اجتماعی فشار زیادی بیاره. فرقی نمیکنه برای چه و چند عصبانیت یک سلاح کشنده است بالفطره.
آيا با امثال افرادي مانند اين شخص رواني كه چاقو با خود همراه دارند و خانواده اي را عزادار ميكنند نبايد با اشد مجازات برخورد شود؟ اونهايي كه مخالف اعدام هستند اگر اين حادثه سر عزيزان خودشون بياد هم همين نظر را دارند؟!
يعني از طريق ماشينش تا حالا نتونستن دستگيرش كنند؟!
واقعا بجز اعدام چه حكمي براي اين افراد كه براحتي از چاقو استفاده ميكنن و جان انسان بيگناهي را ميگيرند مناسبه؟ البته اگر عده اي نيوفتن دنبال رضايت گرفتن براي اين افراد جاني و رواني!
چقدر عجله دارین.کاراگاهان صبر کنند به زودی می آید.
چه عجب عكس يك مجرم و قاتل منتشر شد! يموقع آبروي اين انسانهاي شريف نريزه!
بنده خدا خانوادش چه حالي داشتند اون موقع كه صحنه جنايت را ديدند! حالا بخوان همچين شخص رواني را اعدام كنن، عده اي طرفدار حقوق بشر و اين حرفها ميشن و مخالفت ميكنن! چرا اين افراد هميشه طرفدار حقوق مجرمانن؟ قربانيان حق ندارند؟!
چقدر هم خوشخو بوده خب از طریق ردیابی موبایل که راحت میتونن ردش را بزنند
آقا یا خانمی که راحت برمی داری تیتر می نویسی و آخر ماه هم حقوقت رو می گیری . این قتل برای بیست هزار تومان نیست. این قتل به خاطر این است تحمل مردم تمام شده. زندگی هاشون به سختی می گذردو اعصاب ندارند. این حرف تاییدی بر انجام این کارهانیست. کسی برای بیست هزار تومان قتل می کند که چاقو بردارد برود برای به چنگ اوردن مال یک نفر دیگه او را به قتل برساند. این قتل برای این است که مردم صبح تا شب درگیر هزار تا گرفتاری هستند. سیستم ها درست نیست . باید حقشون رو با چک و چونه از هم بگیرند و ... . اینهاست که قتل رو رقم می زند. اگر دین نداری لااقل آزاده باش ، نمی دونم وجدان داشته باش . کمی فکر کن .... فقط به این فکر نکن یک تیتر جذاب بنویسم سر ماه هم حقوق بگیرم .تو هم مسوولی مثل همه ماها.
قتل برای 20 هزار تومان !!!! این یک زنگ خطر است . یعنی در این جامعه یک نفر برای 20 هزار تومان آدم میکشد . این قضیه دو سر دارد .1- بدهکار توان پرداخت 20 هزار تومان را نداشته است 2- طلبکار لنگ 20 هزار تومان بوده است . این وضع بد معیشتی را نشان میدهد
مهدی بدخو اسمش باشه بهتره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل