بازدید 3534

افزایش بودجه صندوق رفاه دانشجویان

کد خبر: ۹۴۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 30 December 2019

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش بودجه صندوق در پیشنهاد دولت به مجلس خبر داد و گفت: هنوز اینکه چقدر از این بودجه توسط مجلس مصوب شده و تخصیص یابد مشخص نیست.

به گزارش مهر، ناصر مطیعی درباره وضعیت بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در سال ۹۹ گفت: بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پیشنهاد دولت به مجلس، افزایش داشته است، ولی اینکه این افزایش چقدر در مجلس تأیید و اختصاص داده شود، هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: چون مجلس هم منابع و هم مصارف دولت را بررسی می‌کند ممکن است به جایی برسد که اعلام کند، منابع دولت ۲۰ تا ۳۰ درصد قابل تأمین نیست و کل بودجه را به اندازه آن چند درصد کاهش دهد که بر روی بودجه صندوق نیز تأثیر می‌گذارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: بنابراین تا زمانی که مصوبه مجلس اعلام نشود امکان اعلام عدد و رقم نهایی برای بودجه صندوق در سال ۹۹ وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز گفت: پیش بینی ما این است تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان از مجموع ۵۰۱ میلیارد تومانی که برای پرداخت وام دانشجویی پیش بینی شده است را در نیمسال اول به متقاضیان پرداخت کنیم. ولی با توجه به اینکه هنوز تمام لیست‌های ارائه شده به صندوق پرداخت نشده است میزان پرداخت وام در نیمسال اول مشخص نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل