بازدید 3539

رپورتاژ بلوط چاپ

همه ما به خوبی می دانیم که تبلیغات پدیده ای جدایی ناپذیر از امر سوددهی بیشتر بوده و هرچه فنّی تر بازار هدف را نشانه بگیرد ، بازدهی بالاتری نیز خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 28 December 2019

بلوط چاپ

در همین رابطه بلند پروازی های یک مدیر ، امکانات سخت افزاری و توانایی های کارمندان مجموعه او ، میزان رقابت در حوزه کاری آنان و پراکندگی مشتریانشان است که مشخص می کند که تبلیغات این مجموعه باید به صورت چاپ بنر  برای جذب مشتریان محلی و تنها برای همسایگانشان باشد و یا به صورت ساخت مدیایی با محتوای بین المللی برای همه مردم دنیا ! با این حال داشتن تبلیغات میدانی و درگیر کردن چشم رهگذرانی که ذهنی آماده خرید محصول یا خدمات این مجموعه را دارند می تواند در هر وسعتی مهم و کارگشا باشد . با توجه به این توضیحات استفاده از بنر ، تابوهای فلکسی و سایر تبلیغاتی خوش رنگ و لعاب می تواند به بهبود شرایط فروش کمک کند .

 

تاریخچه چاپ فلکس

در اواخر دهه هفتاد میلادی ، مجموعه «ایستمن کُداک» (Eastman Kodak Co. - سازندۀ تجهیزات و مواد مصرفی عکاسی) تمرکز زیادی بر روی این ایده داشت که می توان با تاباندن نور مستقیم به ماورای یک فیلم عکاسی و تصاویر به دست آمده از آن ، این نگاره ها را با کیفیت بهتری نشان داده و همه جزئیاتی که بواسطه تاریکی صفحه قابل مشاهده نیستند را به منصه ظهور گذاشت .

از این روی با ابداع اوراقی رنگی ، شفاف و لارج فرمت با قابلیت پذیرش نور پس زمینه از جنس هالیدهای نقره که با قرار گرفتن بر روی یک Lightbox می توانستند تصاویر را با کیفیت بهتری به نمایش بگذارند ، فصل جدیدی را در کتاب عکسبرداری و نمایش اطلاعات تصویری رقم زد .


این محصول که Endura Transparency نام داشته و به اختصار Duratrans نامیده می شد ، در سال 1982 به صورت رسمی به ثبت رسیده و با نمایش پتانسیل بالای خود در عرضه نمایه های بصری به سرعت در زمینه های تبلیغاتی جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کرد .

بلوط چاپ

کاربرد تابلوهای Duratrans یا فلکسی فیس

با گذر ایام و منسوخ شدن استفاده از روش های سنتی عکاسی (و چاپ نگاتیوهای آن) ، شرایط به گونه ای پیش رفت که صفحات Duratrans که اینک با چاپ های دیجیتالی به وجود می آمدند در زمینه های تبلیغاتی ارزش و جایگاه بهتری پیدا کردند .

امروزه با ورود به هر مرکز خرید ، فروشگاه زنجیره ای ، فرودگاه ، ترمینال ، ایستگاه مترو ، سالن انتظار و هر مکان دیگری که گنجایش پذیرایی از افراد زیاد یا ترددهای فراوان را دارد ، ده ها جعبه نورانی را می بینیم که با در بر گرفتن تصویری تبلیغاتی ، علاوه بر عرضه محصول یا خدمت مذکور ، به زیباتر شدن محیط نیز کمک می کند ، کما اینکه گاهی کاربرد برخی از این محصولات تجاری نیز نبوده و صرفاً به عنوان بهبود شرایط دیداری و زیباسازی محیط استفاده می شود .

فلکسی فیس یا تابلوهای فلکسی به عنوان یکی از مصادیق تبلیغات میدانی مؤثر و پر طمطراق و همچنین نمونه های امروزی Duratrans ، ترکیبی از مهارت های ساخت تابلوهای پروفیلی ، نورپردازی دقیق بواسطه رشته های LED ، چاپ فلکسی و نصب در محلی مناسب هستند که توسط مجموعه های متخصص در امر چاپ بنر استفاده می شود .

چرا بلوط چاپ ؟

مجموعه بلوط چاپ به عنوان یکی از سرشناس ترین مراکز چاپ بنر ، فلکسی ، مش ، استیکر و همچنین سازه های نمایشگاهی در سطح کشور توانسته است تا با طراحی های چشم نواز ، استفاده از مواد اولیه مرغوب ، بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات چاپ عریض و همچنین  دستگاه چاپ بنر روش های نوین فرآوری این محصولات ، نگاره ای را به دست مشتریان خود برساند که تا سال ها حالت ایده آل خود را حفظ کرد و در کوتاه مدت تنها به دلیل به روز رسانی و نصب محتوایی جدیدتر تعویض و جابجا شود .

فعالیت شبانه روزی این مجموعه ، امکان ثبت سفارش آنلاین ، امکان ارسال سفارشات به اقصی نقاط تهران و حتی نصب آن ها در محل از جمله دیگر ویژگی های همکاری با این مجموعه می باشد که هریک در جایگاه خود می تواند بسیار گره گشا و کاربردی باشد . در ادامه گفتنیست که خدمات مذکور تنها مختص فلکسی نبوده و متقاضیان چاپ بنر های مناسبتی ، بنرهای خیر مقدم یا عرض تسلیت ، تابلوهای معرفی کسب و کارهای کوچک ،  بنرهای غول پیکر بیلبوردی و ... نیز می توانند از خدمات فوق الذکر استفاده نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر