بازدید 6323

بازاریابی پیامکی در سال 2020 همچنان پیشتاز

کد خبر: ۹۴۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 30 December 2019

بازاریابان از مدت ها پیش سعی داشته اند که روند جدید بازاریابی موبایلدر سال 2020 را پیش بینی کنند.در حالی که تغییرات بزرگی در انتظار وقوعدر حوزه بازاریابی موبایل است ، فراموش نکنید که چه کانالهایی همچنان برفضای بازاریابی سال 2020 ادامه خواهند یافت. یکی از کانال های بازاریابی که همچنان پابرجا باقی می ماند بازاریابی پیامکی است .

پیش بینی می شود دستگاه های تلفن همراه بیشترین تأثیر را در بازاریابیداشته باشند. با توجه به نقش آن ها در زندگی روزمره مردم این موضوع اصلا تعجب آور نیست. بازاریابی موبایلی سالها است که یک روند محبوب دربازاریابی است. در این میان بازاریابی پیامکی نقش پر رنگ تری نسبت به سایر شیوه های بازاریابی داشته است.

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته عده ای بازاریابان همواره  به سمت راه های جدید و نوآورانه جذب می شوند ، زیرا هیچ کس دوست ندارد وقتی کانالبازاریابی جدید براه می افتد، در حاشیه قرار بگیرد. عده ای دیگر همچنان سعی دارند شیوه های مرسوم بازاریابی را بهبود بخشند. وجه مشترک هر دو گروه یک متن کوتاه و جذاب است.

یک متن کوتاه و خاص برای بازاریابی که به دنبال مشتری جدید هستند بایددر نظر مخاطب آنقدر جذاب باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن او را از یک مشتری بالقوه به یک مشتری بالفعل تبدیل کند. از طرف دیگر برای آن دسته از بازاریابانی که به دنبال حفظ مشتری هستند باید لحن صمیمی و دوستانه داشته باشد

نرخ بازهی 98 درصدی بازاریابی پیامکی دلیل محکمی است که هر دو گروه بازاریابان در ارسال پیامک های تبلیغاتی به موفقیت دست یافته اند. بنابراین به نظر نمی رسد هیچ شیوه بازاریابی دیگری در سال 2020 بتواند جایگزین نرخ بازدهی 98 درصدی بازاریابی پیامکی شود. حداقل اینموضوع به زودی اتفاق نخواهد افتاد.

بازاریابی پیامکی همچنان پیشتاز است

در حالی که بازاریابی پیامکی شباهت هایی با سایر کانال های بازاریابیمستقیم دارد ، اما دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که ان را متمایز می کند. اگرچه ارسال تصاویر به مخاطبان در پیامک امکانپذیر است اما همچنان برخی تلفن های همراه این قابلیت را ندارند. بنابراین عمده تمرکز بازاریابی پیامکی بر روی متن پیامک است.

حال که قرار است تنها متن در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد توجه به چند نکته در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی که بازاریابی پیامکی ارسال می شود لازم و ضروری است.

1.بهینه سازی متن

در حالی که متن پیامک محدود است (160 کاراکتر انگلیسی و70 کلمه فارسی) ، برای بهینه سازی تجربه کاربر ، اندازه صفحه و طول یک پیام متنیمعمولی را در نظر بگیرید. بنابراین ، بهترین روش معمول این است که متن پیامک های خود را کوتاه و مختصر درنظر بگیرید. 

2. زمان ارسال پیامک

بازاریابی پیامکی برای تلفن های همراه است، بنابراین بهترین راهکارهایی راکه برای مخاطبان تلفن همراه است را فراهم کنید. زمان یک عامل بسیار مهم در بازاریابی پیامکی است. ایمیلی که یک شب ارسال می شود، احتمالا صبح دیده می شود اما یک متن پیامک خیلی زود به دست مخاطب می رسد و ظرف 3 دقیقه بعد خوانده می شود. پس ارسال پیامک تبلیغاتی را به زمان مناسبی موکول کنید.

3. متن جذاب

مردم به سادگی پیام های متنی را نادیده نمی گیرند. نرخ بازدهی بسیارباورنکردنی بازاریابی پیامکی نشان می دهد که برخلاف اکثر کانال هایدیگر ، کل مخاطبان شما پیام شما را خواهند دید. اگر احساس می کنید که پیامک های شما بازدهی بالایی ندارد، در نوشتن متن پیامک خود تجدید نظر کنید.همچنین، اطمینان حاصل کنید که پیامک های شما تا حد ممکن مرتبط وجذاب هستند. 

 

4. متن ارزشمند و قابل اعتماد

یک اصل اساسی در مورد استفاده از بازاریابی پیامکی وجود دارد: پیام هایشما باید برای مشتریان شما ارزش قائل شوند. پیامی که توجه را  فقط به برند شما جلب کند ، آزار دهنده خواهد بود.استفاده از لینک برای پیوند به سایت و یا شماره تماس می تواند حس اعتماد و اطمینان بیشتری به مخاطب شما بدهد.

5. استفاده از کلمات کلیدی

می توانید از کد کوتاه برای ساده سازی پاسخ و ساخت بانک اطلاعاتی خوداستفاده کنید

به مشتریان خود اجازه دهید با اضافه کردن کد کوتاه یا کلید واژه به پیامک های ارسالی شما عکسالعمل نشان دهند. این استراتژی بدان معنی است کهمشتریان به زودی با کد و کلمه کلیدی یک برند شما آشنا می شوند و بنابراینبه احتمال زیاد با شما در تعامل قرار می گیرند.

6. کسب اطلاعات از مخاطبان پیامک تبلیغاتی

پیامک یک راه عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان از طریق نظرسنجیاست. تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​31٪ از مصرف کنندگان بهیک نظرسنجی از طریق پیام کوتاه پاسخ می دهند که میانگین زمانپاسخگویی کاربران فقط بیش از 5 دقیقه است. یعنی می توانید در مدت زمانکوتاه نتایج بسیار خوبی کسب کنید.

 

به دست آوردن بهترین نتیجه از بازاریابی پیامکی نیاز به برنامه ریزی دقیقدارد. برای اینکه در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی موفق باشید ، باید تا حد ممکن آن را خاص و محتصر کنید و با شناخت مخاطب آنچه را که نیاز دارد ارسال کنید.

پنل اس ام اس ابزار بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک کانال بسیار کارآمدبازاریابی در سال 2020 را دارد.اما به هر حال استفاده از باازاریابی پیامکی برای بازاریابی نیازمند یک ابزار با قابلیت برنامه ریزی دقیق و همه جانبه است. پنل اس ام اس ابزاریست که بازاریابی پیامکی را مدیریت می کند .

خرید سامانه پیامکی کارآمد به شما اجازه می دهد، متن پیامک های خود را از پیش تعیین کرده و در زمان مشخص شده به صورت خود کار ارسال کنید. پنل اس ام اس وب وان می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

علاوه بر این با برخورداری از بانک شماره تلفن انبوه به شما اجازه می دهد مخاطبان خود را به صورت هدفمند شناسایی کرده و مزاحم افرادی که به کسب و کار شما ارتباطی ندارند، نشوید.

همچنین شما می توانید گزارش تمام پیامک های ارسالی خود را به صورت دقیق بدست آورده و نرخ بازدهی آن را به طور دقیق محاسبه کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل