بازدید 7272

جذب نیروی جدید در شهرداری‌ها ممنوع است

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان گفت: جذب نیروی جدید در شهرداری‌ها ممنوع است مگر این‌که مجوز‌های لازم اخذ شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 25 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی محمودی امروز در نشست شهرداران استان زنجان که به میزبانی شهرداری هیدج برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله قبل از این‌که بخشنامه بودجه سال ۹۹ شهرداری‌ها نهایی شود، پیش‌نویس آن به شهرداری‌ها برای نظرخواهی ارسال می‌شود که امسال نیز این اتفاق افتاد.

وی با بیان این‌که به کارگیری نیرو‌های جدید در شهرداری‌ها ممنوع است، ادامه داد: طبق سیاست کلی اتخاذ شده توسط وزارت کشور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران نمی‌توانند نیروی جدید به شهرداری اضافه کنند.

این مسئول یادآور شد: شهرداری که بخواهد نیرو جذب کند، باید مجوز لازم را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اخذ کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان، با بیان این‌که در یک مقطع زمانی، نیرو‌هایی که به شهرداری‌ها اضافه شدند، بیش از مواردی بود که در قانون و آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تعیین شده بود، ادامه داد: همین امر سبب شد، خدماتی که توسط شهرداری‌ها در شهر ارائه می‌شود بسیار گران باشد.

وی با اشاره به این مطلب که نزدیک به ۵۰ درصد از پرداختی‌های شهرداری‌ها در حوزه پرسنلی است، بیان کرد: این امر سبب شده است که اداره شهر‌ها برای شهرداری گران تمام شود

این مسئول با تاکید بر این‌که توسعه باید در تمام نقاط استان متوازن اتفاق افتاد، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده در برنامه ششم توسعه مبنی بر توزیع استانی، ارزش‌افزوده این امر تا حدودی محقق می‌شود.

محمودی تاکید کرد: در دستورالعمل‌هایی که به شهرداری‌ها فرستاده می‌شود، منتظر نظرات کارشناسی شده از سوی شهرداری‌ها برای بررسی هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان با بیان این‌که شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی، باید تلاش کنند هزینه اداره شهر‌ها را پایین بیاورند، یادآور شد: شهرداری‌ها باید از ارزش‌افزوده به عنوان منبعی برای ایجاد درآمد پایدار استفاده کنند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری شهرداری‌ها از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در اجرای پروژه‌ها، تاکید کرد: اگر تنها چشم ارزش‌افزوده برای پروژه‌ها بدوزیم قطعاً در دیگر امور شهری، از جمله ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری موفق نخواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل