بازدید 4445

بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به مهدی ترابی

مهدی ترابی به رغم عملکرد درخشان در لیگ نوزدهم ، مطالبه بسیاری از محل دستمزدش از تیم پرسپولیس دارد و تا امروز حرفی نزده است
کد خبر: ۹۴۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 23 December 2019

ستاره برتر این فصل تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه طلب زیادی دارد اما هیچ حرفی تا امروز در این باره نزده است.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از بهترین و آماده ترین ستارگان این فصل لیگ باشگاهی فوتبال کشور و تیم فوتبال پرسپولیس مهدی ترابی بوده است. بازیکنی که امسال توانسته زیر نظر کالدرون حسابی خودش را جا بیندازد و در هر بازی نقش تاثیرگذار خود را با گل یا پاس گل ایفا کند.

در این میان، اما نکته جالبی وجود دارد. ترابی از باشگاه پرسپولیس طلب زیادی دارد که به تاخیر افتاده و باشگاه پرسپولیس هم که در دوره محمدحسن انصاری‌فرد با بدهی های زیادی از دوره گذشته مواجه شده، در تلاش است تا این طلب را پرداخت کند. تسویه حساب دلاری با بازیکن بی کیفیت و سطح پایینی چون جونیور براندائو مشکلات زیادی برای قرمزها درست کرد که به کمبودهای قبلی اضافه شد.

قرار است بخش چشمگیری از طلب این بازیکن تا هفته آینده پرداخت شود و مابقی قرارداد هم در طول فصل به او پرداخت می‌شود. با این شرایط به نظر می‌رسد نگرانی بابت مطالبات ترابی و احتمال جدایی او به دلیل عدم دریافت حقوقش وجود ندارد. ترابی تا اینجای فصل برای پرسپولیس ۷ گل زده و ۴ پاس‌گل داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی