بازدید 20834
۵

ماجرای جنجالی ویزای احمدرضا عابدزاده در فرودگاه

کد خبر: ۹۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 22 December 2019

دروازه‌بان اسطوره ای و اسبق تیم‌ملی فوتبال؛ هم در گذشته و هم حال یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران بوده است. ماجرای خط خوردن او از تیم‌ملی هنوز جنجال‌ساز است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال ۲۰۰۰ رقم خورد. وقتی ایران عازم رقابت‌های جام‌ملت‌های لبنان بود. تیم ملی کلی ستاره نامی داشت و همه معتقد بودند باید به سادگی قهرمان جام ملت‌ها شویم. در آستانه مسابقات، اما نام احمدرضا عابدزاده از لیست تیم ملی خط خورد.

اسماعیل حلالی یکی از بازیکنان آن تیم درباره ماجرای خط خوردن عابدزاده می‌گوید: «قبل از جام ملت‌ها به قطر رفتیم و اردو زدیم. پاسپورت ما دست مسئولان بود و برایمان ویزای لبنان گرفتند. هنوز اسامی نهایی اعلام نشده بود. در فرودگاه که پاسپورت‌ها را به ما دادند، مشخص بود ویزای لبنان داخل پاسپورت خورده. عابدزاده، اما هر چه گشت دید ویزایی در پاسپورت او نخورده. آنجا بود که فهمید خط خورده و در همان فرودگاه بدجور شاکی شد!» همین چند وقت پیش جلال طالبی مربی وقت تیم ملی گفت: عابدزاده خودش در قطر به استیلی که هم اتاقش بود گفت: دیگر نمی‌تواند بازی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
صدا و سیما از درج یه لوگو یا آرم یلدا مبارکه اجتناب کرده این یه سیاست برای از بین بردن به مرور آداب و رسوم با مضامین شادی هست .دم خروس زده بیرون
استیلی چقدر حرف نگهدار بوده. فوری رفته به طالبی گفته؟ بعد طالبی با استناد به حرف استیلی عابدزاده را خط زده؟
حالا چی شده یاد این خط خوردن افتادید؟
یعنی جاسوس بازی استیلی
اینهمه خبر جدید و بکر در ایران و جهان وجود دارد ، دنبال قاتل بروس لی هستید ؟ سال 2000 و الان در آستانه سال 2020 موضوع خبر 20 سال پیش چه کمکی به پیشرفت فوتبال می کند ؟
واقعا خبرش مزخرف بود. بعد از 20 سال یاد چی افتادن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر