بازدید 14661

خواستگاری از خواهر زن بعد از قتل همسر

کد خبر: ۹۴۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 21 December 2019

مرد میانسال که همسر سابقش را در ژاپن به قتل رسانده بود نامه‌ای تهدید‌آمیز برای خواهر وی فرستاد و از او درخواست ازدواج کرد.

به‌گزارش ایران، ساعت 8:15 شامگاه سه‌شنبه 12 آذر (3 دسامبر) امسال پسر 15 ساله‌ای با اورژانس و پلیس تماس گرفت و گفت: زن و مردی که به نظر خارجی هستند در پارک ایواتسوکی بخش سایتاما در شمال توکیو درگیر شده‌اند.

به‌دنبال اعلام این خبر بلافاصله مأموران پلیس راهی پارک شدند اما با ورود آنها به پارک خبری از درگیری نبود تا اینکه با کمک افراد حاضر در پارک پیکر زن میانسالی را پیدا کردند که از ناحیه گردن با چاقو زخمی شده بود اما وی قبل از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

بدین ترتیب در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول بین 40 تا 50 سال دارد و باتوجه به وضعیت ظاهری اش باید اهل منطقه‌ای در خاورمیانه باشد. در ادامه تحقیقات نیز هویت این زن ایرانی شناسایی شد.

پلیس با بررسی مدارک هویتی این زن 50 ساله دریافت وی مدتی قبل از همسرش جدا شده و در شهر هسودا زندگی می‌کرده و همسرش نیز که ساکن توکیو بود در چند ماه گذشته برای او مزاحمت ایجاد کرده بود.

با این احتمال که همسر سابق مقتول، عامل این جنایت باشد، مشخصات وی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد و مرد میانسال ساعت 3 صبح چهارشنبه 13 آذر در حالی که داخل خودرواش در پارکینگ ساختمانی خوابیده بود دستگیر شد.

متهم در تحقیقات اولیه به پلیس ژاپن گفت: من همسر سابقم را به قتل رسانده‌ام اما قصدم کشتن او نبود. با قتل زن میانسال، موضوع به خانواده او در تهران اعلام شد و پدر مقتول نیز بلافاصله به دادسرای جنایی تهران رفت و از داماد سابقش شکایت کرد.

او گفت: داماد و دخترم 15 سال قبل برای زندگی و کار به ژاپن رفتند اما به خاطر مشکلاتی که باهم داشتند طلاق گرفتند. اما بعد از این جدایی، دامادم دست از سر دخترم برنمی داشت و مدام برای او ایجاد مزاحمت می‌کرد. او نه تنها برای همسر سابقش ایجاد مزاحمت می‌کرد بلکه مزاحم دختر دیگرم نیز می‌شد.

بارها به دخترم پیام داده و او را تهدید کرده بود که اگر با من ازدواج نکنی تو را می‌کشم. به دخترم می‌گفت از اول هم عاشق او بوده و می‌خواسته با او ازدواج کند. حتی برای او فیلم‌های مستهجن هم ارسال می‌کرد. دامادم در اعترافاتش گفته است که قصد کشتن دخترم را نداشته، درحالی که فردای روز قتل نامه‌ای از طرف این مرد جنایتکار به دست دختر دیگرم رسید که در آن تهدید کرده بود اگر با او ازدواج نکند مثل خواهرش وی را نیز خواهد کشت. همین نامه نشان می‌دهد که این مرد با نقشه قبلی دخترم را کشته چرا که تاریخ نامه نشان می‌دهد چند روز قبل از جنایت ارسال شده است.

با شکایت پدر مقتول، بازپرس غلامی دستور داد نامه نگاری برای انتقال جسد مقتول به ایران برای خاکسپاری توسط خانواده‌اش صورت گیرد. همچنین وی دستور مکاتبه پلیس بین‌الملل ایران با پلیس ژاپن برای ارسال مدارک این جنایت و همچنین تحویل متهم به دولت ایران را صادر کرد.‌

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر