بازدید 3016

کشف ۱۰۹ کیلوگرم حشیش در پایتخت

کد خبر: ۹۴۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 21 December 2019

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک زن قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای زن قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که متهم با سفر به استان‌های جنوبی کشور مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد پس از دپو کردن در مخفیگاهش در شهر کرمان در فرصت مناسبی به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران عملیات این پلیس به کرمان اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه تیم تحقیقاتی مشترک با همکاری پلیس کرمان در خصوص شناسایی دقیق مخفیگاه متهم تشکیل شد، تصریح کرد: مأموران پس از کنترل رفت و آمد این زن موفق شدند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در بررسی از مخفیگاه متهم ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار