بازدید 1558

ساماندهی قیمت تایر،‌ در شمال کشور توسط گروه صنعتی بارز

کد خبر: ۹۴۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 04 August 2019

گروه صنعتی بارز به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی تایر درکشور با هدف ساماندهی قیمت تایر در بازار،‌ توسعه فروشگاه‌های متمرکز را در سراسر کشور در دستور کار دارد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز، با افتتاح نود‌و‌هفتمین فروشگاه متمرکز محصولات بارز در استان گیلان، ‌گام عملی برای ساماندهی عرضه و قیمت تایر در استان‌های شمالی کشور برداشته شد.

گروه صنعتی بارز به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی تایر درکشور با هدف ساماندهی قیمت تایر در بازار،‌ توسعه فروشگاه‌های متمرکز را در سراسر کشور در دستور کار دارد. علیرضا یحیی‌زاده، مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با اعلام افتتاح نود‌و‌هفتمین فروشگاه بارز در استان گیلان گفت: گروه صنعتی بارز با هدف حذف واسطه‌گری‌ها و ساماندهی قیمت‌ها در بازار،‌توسعه فروشگاه‌های متمرکز را در دستور کار خود قرار داده است و تا‌کنون 97مرکز را در سراسر کشور برای عرضه مستقیم محصولات خود ایجاده کرده است.

وی درخصوص فروشگاه بارز در استان گیلان نیز بیان کرد: «درجلسه مشترک برگزارشده بین مسئولان اداره‌کل صنعت، ‌معدن‌و‌تجارت استان گیلان،‌ اداره راهداری و حمل‌و‌نقل و اتاق اصنافبا مدیران گروه صنعتی بارزمقرر شد این فروشگاه با هدف تامین تمام تایرهای مورد‌نیاز مردم منطقه در سایزهای مختلف ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه مسئولان این استان در بحث تامین تایرهای رینگ 16بایاس برای خودروهای وانت‌نیسان و مینی‌بوس‌های فعال در منطقه است، ادامه داد: براین اساس قرار است گروه صنعتی بارز تعداد بیشتری از این سایز و مدل تایرها را بین نمایندگان خود در استان گیلان توزیع کند.

یحیی‌زاده در ادامه ایجاد چنین مراکز فروشی در سراسر کشور را از اولویت‌های گروه صنعتی بارز اعلام کرد و گفت: تفاوت این مدل فروشگاه ‌ها باشیوه‌های سنتی فروش در بازار این است که مصرف‌کننده نهایی می‌تواند کالای مورد‌نیاز خود با قیمت‌های مصوب دولتی را از این مراکز تهیه کند.

به گزارش روزنامه «دنیای ‌خودرو» ‌مصرف‌کنندگان تایر در استان گیلان از این پس می‌توانند تایر مورد‌نیاز خود را در تمام گروه محصولات با قیمت مصوب دولتی از این فروشگاه در شهر رشت تهیه کنند.

از دیگر تفاوت‌های مراکزی از این دست با سایر عاملان فروش، ‌ارائه مستقیم خدمات پس از فروش به مشتریان بارز است و مصرف‌کنندگان تایر می‌توانند علاوه‌بر خرید درصورت بروز مشکلات احتمالی برای تایرهایشان به این مراکز مراجعه و نسبت به دریافت خدمات استاندارد اقدام کنند. دراین شیوه زمان رسیدگی به شکایت به شدت کاهش می‌یابد و درصورت تایید کارشناس مستقر در فروشگاه، ‌تایر جایگزین به مشتری تحویل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی