بازدید 5087
۱

سرقت ۶۴ میلیون دلاری جواهرات از یک خانه!

روزنامه سان چاپ لندن گزارش داد که تامارا اکلستون، دختر رییس سابق فرمول یک قربانی سرقت میلیون دلاری جواهراتش بوده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 17 December 2019

به گزارش ایبِنا، بنابر اعلام  پلیس لندن، خانه دخترِ برنی اکلستون در غرب لندن در کمتر از یک ساعت مورد سرقت قرار گرفته است. ارزش جواهرات دزدیده شده از تامارا اکلستون نزدیک به ۶۴ میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سان، سه سارق جمعه گذشته به داخل خانه این زن ۳۵ ساله که در نزدیکی هایدپارک واقع است رفته اند و گاوصندوق وی را به سرقت برده اند. تامارا اکلستون که مدلی مشهور در بریتانیاست در زمان سرقت در خانه نبوده است. گفته می شود وی دور از بریتانیا تعطیلات کریسمس خود را آغازکرده است.

سخنگوی پلیس لندن بدون ذکر جزییات اعلام کرد روز جمعه پس از ۱۱ شب خبر سرقت به ماموران انتظامی گزارش شده است. هیچ کدام از سارقان دستگیر نشده اند. هیچ فردی از سوی خانواده اکلستون نخواست تا در این باره اظهار نظر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گاوصندوقی که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت نداشته باشه فقط یک جعبه سنگین آهنی هستش که سارقین قفلهاشو باز میکنند یا درشو با دیلم تخریب میکنند یا بدنه را با فرز و هوابرش میبرن و یا حداکثر خود گاوصندوق را با خودشون میبرن.

این گزارش خود شما هم تائید گاوصندوق نبودن این جعبه های آهنی است با این فرق که یقینا کسی که 64 میلیون دلار اموال تو این جعبه آهنی میذاره، حتما یه چیزی گرفته که با این جعبه های آهنی که ما تو ایران بهش میگیم گاوصندوق زمین تا آسمون فرق میکنه ولی میبینید که آن هم فقط جعبه آهنی بوده.

پس اگر فکر میکنیم گاوصندوق لازم داریم، حتما گاوصندوقی بگیریم که فروشنده ای که امروز نیومده باشه و فردا دیگه ازش خبری نباشه، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه وگرنه بهترین کار برای افرادی که نمیتونن هزینه خرید گاوصندوقی با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را پرداخت کنند اینه که هیچ جعبه آهنی نگیرن و تمام اموال با ارزششون را در جاهای مختلف خونه پنهان کنند که سارقین نتونن کل اموال با ارزش را یکجا از داخل آن جعبه های آهنی بدزدن.
...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار