بازدید 3801
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

پیشرفت عملیات عمرانی پروژه سوزنبان در منطقه 11

ساماندهی خرد فضاهای شهری و پیشگیری از ایجاد فضاهای بی دفاع، ایجاد ارتباط بین فضای ورزشی و پارک، افزایش بهره وری پارک امیریه، افزایش نظارت اجتماعی، افزایش حس تعلق ساکنین به بافت، تحقق زندگی شبانه پویا در کانون ها و شریان های اصلی شهر و توسعه و ترغیب سرمایه گذاری در ناحیه از جمله مهمترین اهداف اجرای این پروژه می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 15 December 2019

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از پیشرفت عملیات اجرایی احداث مرکز محله سوزنبان در منطقه 11 خبر داد.

به گزارش تابناک،کاوه حاجی علی اکبری خاطر نشان کرد:مساحت عرصه مداخله در پروژه سوزنبان حدود 3000 مترمربع است و عملیات اجرایی آن پس از اخذ نظرات شهرداری ناحیه، شورایاری محله، معاونت اجتماعی کلانتری 115 رازی، اجتماع محلی حوزه بلافصل، کسبه محدوده، مراجعان بوستان امیریه، مسافران و مراجعه کنندگان به میدان راه آهن، کارشناس آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه و ... در ابتدای مهرماه سال آغاز شده است.

پیشرفت عملیات عمرانی پروژه سوزنبان در منطقه 11


به گفته علی اکبری، ساماندهی خرد فضاهای شهری و پیشگیری از ایجاد فضاهای بی دفاع، ایجاد ارتباط بین فضای ورزشی و پارک، افزایش بهره وری پارک امیریه، افزایش نظارت اجتماعی، افزایش حس تعلق ساکنین به بافت، تحقق زندگی شبانه پویا در کانون ها و شریان های اصلی شهر و توسعه و ترغیب سرمایه گذاری در ناحیه از جمله مهمترین اهداف اجرای این پروژه می باشد.


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در رابطه با اقدامات در حال انجام و امکانات این پروژه تشریح کرد: در این پروژه حذف زوائد، ایجاد کف سازی مناسب، ساماندهی بصری و کالبدی، ساماندهی الگوی عبور تاسیسات شهری، ساماندهی باغچه ها، ساماندهی پارک وسایل نقلیه، نصب روشنایی مناسب، جداره سازی ساختمان های فرسوده، ایجاد غرفه نمایشگاهی و کافه با مصالح سبک، مسیر سواره و فضای پارکینگ، گل جای، کاشت درخت، کف سازی محدوده پیاده و فضای پاتوق، مبلمان شهری برای فعالیت نشستن و حضور در فضای پاتوق، مبلمان شهری برای جمع آوری زباله و روشنایی و اطلاع رسانی و... در حال اجرا می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار