بازدید 8083
۱

«مست عشق» به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم حسن فتحی هنوز در حال فیلمبرداری بوده و اصلاً به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید، از طرفی مست عشق برای ساخت از داخل کشور مجوزی ندارد.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 15 December 2019

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه جشنواره سینما حقیقت در میان خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به مکان نهایی کاخ رسانه‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: بدون شک برگزاری جشنواره فیلم فجر و مکان کاخ رسانه‌ها تنها به نفع رسانه‌ها نیست و صاحبان اثر نیز از حضور در مکانی استاندارد بهره می‌برند.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، وی در همین راستا ادامه داد: با آنجا که می‌دانم اینطور نیست که همه رسانه‌ها روی یک مکان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر اتفاق نظر داشته باشند و ما خلاف آن را انجام دهیم، تمام سعی ما این است که کاخ رسانه‌ها در هر مکانی که باشد، تعداد سینماگران حاضر در آن مکان بیش از سالهای گذشته شود.

​وی درباره احتمال حضور فیلم سینمایی « مست عشق » ساخته حسن فتحی تاکید کرد: فیلم حسن فتحی هنوز در حال فیلمبرداری بوده و اصلاً به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید، از طرفی مست عشق برای ساخت از داخل کشور مجوزی ندارد.

داروغه زاده در همین راستا خاطرنشان کرد: ما برگزار کننده جشنواره فیلم فجر هستیم و تلاش می کنیم که جشنواره به بهترین نحو ممکن برگزار شود، اما ما نباید تلاش کنیم که فیلم‌ها به جشنواره برسند بلکه صاحبان اثر باید برای حضور در رویداد تلاش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب فکر نمیکنم مجوز داشتن یا نداشتن یک اثر به فرموده خودتون در حال ساخت به دبیر جشنواره ربطی داشته باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل