بازدید 22903

کناره گیری «پورسیدآقایی» از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با استعفا

پورسیدآقایی که با استعفا از مدیرعاملی راه آهن کشورمان پس از برخورد مرگبار دو قطار در محور سمنان-دامغان، بر سر زبان ها افتاد و مدیری لقب گرفت که مسئولیت پذیری از خود نشان داده، بار دیگر با استعفا از سمت خود کناره گیری نمود.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 14 December 2019
تابناک اجتماعیپورسیدآقایی که با استعفا از مدیرعاملی راه آهن کشورمان پس از برخورد مرگبار دو قطار در محور سمنان-دامغان، بر سر زبان ها افتاد و مدیری لقب گرفت که مسئولیت پذیری از خود نشان داده، بار دیگر با استعفا از سمت خود کناره گیری نمود.

به گزارش «تابناک»، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل شهرداری پایتخت دقایقی پیش از سمت خود استعفا داد و پیروز حناچی، شهردار تهران با ای استعفا موافقت کرد. استعفایی که به باور برخی، پذیرش سریع آن از طرف شهردار نشان دهنده نارضایتی حناچی از عملکرد وی بوده است.
 
آن گونه که یکی از خبرگزاری‌ها نوشته، پیش‌تر پیروز حناچی شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر معاون حمل و نقل و ترافیک در حاشیه جشنواره پژوهش و نوآوری در جمع خبرنگاران گفته بود: اینکه ما هر روزه در شهر تهران و در شهرداری تهران تغییراتی داریم امری طبیعی است. هر گاه نیاز باشد که این آرایش در میان مدیران تغییر پیدا کند این آرایش را عوض خواهیم کرد و این امر طبیعی است تا نتیجه بهتری در مدیریت بگیریم.
 
کناره گیری «پورسیدآقایی» از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با استعفا
 
از جمله اقدامات پورسیدآقایی از دوران حضورش در شهرداری تهران، برچیدن بساط طرح ترافیک قدیم و دایر کردن نسخه جدیدی از طرح ترافیک بود که قرار بود دسترسی عموم شهروندان به محدوده طرح ترافیک را فراهم آورد و افزون بر آن، از بار ترافیکی و آلودگی هوا بکاهد. تغییری که برخی از اعضای شورای شهر بر شکست آن تاکید دارند.
 
نکته جالب توجه پیرامون این تغییر، توسعه آن و افزودن محدوده طرح زوج و فرد به آن تحت قالب و عنوانی جدید، یعنی «طرح کاهش» از اواخر سال گذشته است که به باور پلیس، غیرقانونی آغاز شده و موجبات شکایت این مرجع انتظامی از شهرداری تهران شده است. شکایتی که هنوز فرجام نیافته است.
 
از دیگر ایده های پورسیدآقایی برای پایتخت در حوزه ترافیک و حمل و نقل، ساماندهی پارک حاشیه ای و اعمال محدودیت های ترافیکی برای موتورسیکلت ها بود که اجرایی نشد. جز این موارد، اختلاف پورسیدآقایی با تاکسی های اینترنتی و چند چالش دیگر، از جمله نکات مهمی بودند که نام معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را به اخبار سنجاق کرده بود. اختلافاتی که باید منتظر ماند و دید آیا حل خواهند شد یا به واسطه جانشین وی ادامه خواهند یافت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۲۰
بهترین کار را انجام داده .این اقا هیچ کار خوبی برا این مملکت انجام نداد.مخصوصا طرح ترافیک جدید
نباید بعد از قضیه قطار به او سمت میدادن , طرح زوج و فرد باید برگرده و ساکنین طرح عداب نکشن و ساعت هم5 عصر باشه.
رفت ولی خیلی دیررفت ایکاش مدیرانی که کارهایشان باعث نارضایتی مردم وهرج ومرج درجامعه میشودقبل ازاینکه اقداماتشات عوارض خودش رابگذاردکه دیگرقابل جبران نباشند برکنارشوندسالها زمان میخواهدتابتوانند عوارض بدطرح هاوپرنامه های بی مطالعه ومضرشانرا ازبین ببرند وچه سخت است اگرشهردارتهران درسایرمواردچون انتخاب نه چندان صحیح بعضی ازمدیرانشان بررسی بیشروزودترکنندمطمئناآخرکارپشیمانی کمتراست که درموردمنطقه یک یکی ازمواردی هست که ظاهرافراموش شده ووقتی متوجه شوند قطعا دیرخواهد شد
خوب یقین مدیر خوبترم هست همش پورسیدآقایی ها
خدارو شکر.
یکی از بهترین خبرهایی که این روزها شنیدم همین بود. مبارک است. این پورسید آقایی فقط سعی می کند کاری بکند و در این کار کردن درست و اشتباه بودن براش مهم نیست. معمولا هم طرح هاش جیب مردم رو نشانه می رود. رفتنش را به فال نیک بگیرید فقط خدا کند پست بالاتری بهش ندن و نکته جالب اینکه افراد مثل ایشون و آخوندی بالاخره خودشون استعفا میدن و کسی را یارای برکناریشون نیست
یه پست بهتر میگیره
دو حالت داره یا برای صندلی بهتری خیز برداشته یا زودتر در رفته که مشکلانش یقه اش رو نگیره !بهرحال اصلا نباید می آمد که حالا بخواد بره .
این که هر دو سال یه بار استعفا میده
آقای مهندس نرو مملکت به شما نیاز دارد تا ۹۰ سالگی در پست ها بمانید و حقوق بگیرید صدها نفر مانده اند شما هم بمونید.
طرح جدید زوج و فرد ایشان در دنیا منحصر بفرد بوده و جای نگرانیست که ایده های درخشان توسط شهرداران لندن و پاریس دزدیده شوند.
خدا را شکر که استعفا دادی و گر نه شهرداری را مثل وزارت راه و شهرسازی را نابود میگردی
یکی از بدترین مدیران تاریخ راه آهن بود که با فاجعه خونین تصادف قطار از راه آهن برکنار شد.
در شهرداری نیز فسط بر زحمت افزود و دردسر ایجاد کرد.
امیدوارم خانه نشین شود و باری از دوش جامعه بکاهد.
پورسيد آقايي مديري تحول گرا، مسئوليت پذير و آزاده است كه هرجایي قدرت تحمل وي را ندارد.
طرحهایی که این بزگوار میدان چون کارشناسی نشده بود محکوم به شکسته ودرنتیجه مجبور استعفابده .خدارو شکر
کسی که استعفا می کند یعنی من عرضه انجام دادن کاری را ندارم از اینجا برمیدارند به کار دیگری بر می گذینند
ایشان انسان شریفی هستند ولی تصمیماتشان به دلیل مهیا نبودن زیر ساخت های لازم نمیتوانست اجرایی شود.
طرح کاهش الودگی بدترین کلکی بود که اجرا کردید.کدام کاهش الودگی؟اینم دید نذر و نیاز جواب نمیده فرار رو برقرار ترجیح داد.ارایش مدیر هم که میگید مگه شما مدیر هم دارید؟اگر داشتید این وضع کشور نبود.
ظاهرا این آقا مشگلات ترافیک را بد تر و همچنین مردم را سر درگم کرده بود.
ای بابا تا دنیا دنیاس این تهران ترافیک چه پور سید اقایی چه بقیه
راهش مشخصه ولی جوابش تکراری بودجه نداریم
فقط همایش و کتاب بدرد نخور و .... بودجه داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار