بازدید 2463

کدام خودرو بهترین خودروی سال دانمارک شد؟

کد خبر: ۹۴۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 09 December 2019

تسلا مدل ۳ با اختصاص عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۹ در دانمارک، موفق شده نخستین خودروی آمریکایی باشد که این جایزه را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، تسلاموتورز یکی از شرکت‌های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت cleantechnica، انجمن خودروی دانمارک اعلام کرده است که تسلا مدل ۳ در رقابت با سایر محصولات، موفق شده است عنوان بهترین خودروی سال این کشور را به خود اختصاص دهد.  

این برای نخستین بار است که در تاریخ ۵۲ ساله جایزه خودروی سال در دانمارک، یک خودروی آمریکایی موفق می‌شود به این دستاورد و موفقیت دست پیدا کند و جایزه بهترین خودروی سال در این کشور واقع در شمال اروپا را به خود اختصاص دهد.

یکی دیگر از خودروهای فینالیست که در این رویداد رقیب سرسخت تسلا مدل ۳ به شمار می‌رفت، پژو ۲۰۸ بود ولی به نظر می رسد که میزان استقبال از خودروی تمام الکتریکی، لوکس و پرقدرت تسلا مدل ۳ در میان شهروندان و مشتریان دانمارکی و همچنین هیئت داوران این رویداد بسیار بیشتر بوده و خواهد بود و بدین ترتیب جایزه بهترین خودروی سال ۲۰۱۹ به تسلا مدل ۳ تعلق گرفت.

تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن،  بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتاً بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

تسلا مدل ۳ در بسیاری از بازارهای جهانی تقریبا نخستین خودروی محبوب و پرفروش سال گذشته و جاری میلادی محسوب می‌شود.

از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای برقی علی‌الخصوص تسلا می‌توان به کشورهای اروپایی و منطقه اسکاندیناوی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر