بازدید 11180

اولین پلتفرم آنلاین فروش و صادرات عمده کالا در ایران

کد خبر: ۹۴۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 10 December 2019
اولین پلتفرم آنلاین فروش و صادرات عمده کالا در ایران
 
ضروریات زندگی امروزی باعث شده تا استفاده از مراکز خرید و همچنین نحوه ارائه خدمات آن‌ها با تغییرات عمده‌ای همراه شود.

امکان خرید راحت در هر شرایط و درک نیاز مشتریان از دلایل اولیه راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین بود. با افزایش نفوذ اینترنت و همچنین پیشرفت آن، زمینه‌ای فراهم شد تا شاهد ایجاد کسب و کار‌هایی باشیم که در آن‌ها امکان امیدواری به افق‌های جدید اقتصادی در دنیا وجود داشت.

یکی از مهمترین مواردی که فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند، فروش عمده محصولات است. بسیاری از تاجران به دنبال فروش و خرید عمده هستند، چراکه این موضوع باعث دسترسی به کالا‌ها با قیمت کمتر و در نتیجه افزایش سود آن‌ها می‌شود.

فروشگاهی می‌تواند در زمینه خرید و فروش عمده محصولات موفق باشد که قادر به پاسخگویی به تمام نیاز‌ها از جمله استعلام قیمت عمده، دسترسی به انواع محصولات، زمان دریافت کالا و امنیت پرداخت باشد.

در ایران تعداد فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش عمده می‌کنند، انگشت شمار است، اما ویژگی که سبب تمایز یک فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها در این زمینه می‌شود، خلاقیت است. موضوعی که می‌توان نمونه‌های کمی از آن را مشاهده کرد، زیرا یک بستر پیشرو در این زمینه نیاز به تعریف پارامتر‌های مختلفی دارد. موضوع صادرات آن هم از طریق فروشگاه آنلاین شاید یک گام بسیار مهم در جهت ایجاد موقعیتی باشد که بتوان تمایز در ارائه خدمات را در آن دید.

ایران با برخی کشور‌های همسایه دارای ارتباط تجاری و صادراتی خوبی است. یکی از این کشورها، عراق بوده که حجم زیادی از محصولات ایران به آن صادر می‌شود. حجم صادرات غیر نفتی از ایران به عراق در سال گذشته نه میلیارد دلار بوده است که نشان از علاقه خریداران و توزیع کنندگان عراقی به محصولات ایرانی با قیمت مناسب دارد. انتظار می‌رود این رقم در سال جاری افزایش داشته باشد. با توجه به این موضوع، صادرات به عراق برای تاجران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با سرچی ساده در اینترنت و خواندن نظرات کاربران، چند فروشگاه بیشتر به چشم نمی‌خورد که زودل یکی از آنهاست. با سر زدن به این فروشگاه اینترنتی مواردی را مشاهده کردیم که به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خالی از لطف نیست. صادرات اولین مسئله‌ای است که در این جستجو می‌توان به آن رسید. کشور عراق جزو اولین مقاصد صادرات در این فروشگاه اینترنتی است. صادرات انواع محصولات از این طریق به کشور عراق علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان صاحبان کالا و تولیدکنندگان می‌شود، تجربه جدیدی از خرید و فروش عمده را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد.
 
اولین پلتفرم آنلاین فروش و صادرات عمده کالا در ایران


تبلیغات محصولات به ۵ زبان و امکان درخواست قیمت عمده کالا‌ها به طور مستقیم از تولیدکنندگان، از دیگر ویژگی‌های مهمی است که سبب می‌شود به این موضوع پی ببریم که با مجموعه‌ای از توانمندی‌ها روبرو هستیم که می‌تواند آورده و ارزش عالی برای مشاغل مختلف حتی در آن سوی مرز‌ها داشته باشد. تضمین اصالت کالا و امکان مقایسه کیفیت و قیمت عمده محصولات نیز از دیگر مواردی هستند که اطمینان از یک خرید خوب را بالا می‌برند. دیگر ویژگی خلاقانه‌ای که زودل را از دیگران متمایز می‌سازد، فراهم آوردن بستر صادرات آنلاین کالا‌های عمده برای فروشندگان کوچک و متوسط می‌باشد که می‌تواند سهم بسزایی در افزایش معاملات برای این نوع کسب و کار‌ها داشته باشد.

در صورتی که خواهان تسهیل و بهبود تجارت خود با اطمینان و بدون دغدغه هستید، می‌توانید از زودل استفاده کنید. زودل باعث بهبود زنجیره تامین شده و ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان فروشندگان و خریداران را فراهم می‌کند و با کمک شرکای تجاری مورد اعتماد، حمل و نقل کالا‌ها را به بهترین و سریع‌ترین نحو انجام می‌دهد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر