بازدید 80647

آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 10 December 2019

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در پی افزایش قیمت بنزین در روز‌های پایانی آذر ماه از سوی دولت، طرح یارانه حمایت معیشتی برای جبران بخشی از هزینه‌های خانواد‌ه‌ها در دهک‌های پایین جامعه اجرا شد و مسئولان دولتی اعلام کردند که ۱۸ میلیون خانواده‌ها شامل ۶۰ میلیون نفر از ایرانیان مشمول یارانه حمایت معیشتی دولت خواهند شد.

دولت نیز در سه بازه زمانی ۲۷ و ۲۹ آبان و ۲ آذر مبالغ تعیین شده را به حساب سرپرستان خانوار وریز کرد که این مبالغ بر اساس بُعد خانوار به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بنابر اعلام دولت، مبلغ حمایت معیشتی برای خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوار‌های دونفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار‌های چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نطر گرفته شده است.

پس از واریز نخستین مرحله از یارانه حمایت معیشتی تعدادی از خانواده‌ها به عدم دریافت یارانه اعتراض کردند و در ادامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه‌ای را برای ثبت اعتراضات خانواده‌های معترض راه‌اندازی کرد، بر همین اساس سامانه #۶۳۶۹* فعالیت خود را از سوم آذر رسما آغاز کرد و تا ۱۰ آذر سرپرستان خانوار فرصت داشتند که در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.

پس از پایان ثبت‌نام در سامانه ذکر شده، سایت hemayat.mcls.gov.ir از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که در واقع سرپرستان خانوار پس ثبت اعتراض خود در سامانه #۶۳۶۹* باید پس از دریافت کد رهگیری در مرحله بعدی اعتراض خود را در این سایت ثبت و پیگیری کنند.

بنا بر گفته حسین میرزایی؛ سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی؛ سرپرستان خانوار تا چهارشنبه هفته جاری ۲۰ آذر فرصت دارند در سایت اشاره شده ثبت‌نام کنند و زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

همچنین بر اساس اظهارات میرزایی قرار است تا قبل از واریز مرحله بعدی یارانه حمایتی وضعیت خانواده‌های معترض در رابطه با عدم دریافت این یارانه تعیین تکلیف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۵
باز هم با این ترفند حالا در صورت برقراری واریز معترضین ، یک ماه واریزی در جیب دولت ماند.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
البته اگه کد رهگیری برای اعتراض کنندگان ارسال بشه ....
تکلیف خانواده هایی که به اشتباه یارانه آنها رو سال 93 حذف کردن چی میشه کلا به اون ها این یارانه معیشتی رو نمیدمن یا به قول عامیانه باید سماق بمکن
چه درخواستي؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتي شرط اعطا دسترسي به اطلاعات شخصي من جمله حساب بانكي هست
اين چه درخواستي ميتونه باشه؟؟؟؟

نه اينكه در حساب بانكي ما چيز هست و رقم هماي نجومي رد و بدل ميشه ها
خير

اطلاعات مردم شخصي ست
هر وقت مقامات نظام اطلاعات شخصي حسابهاي بانكي شون رو علني كردند
از مردم هم انظتار چنين كاري رو بايد داشت

و جالبه بنا بر نياز 99 درصد مردم با كمال تاسف تاييد كردند كه دولت دسترسي رو داشته باشه
و جاي بسي تاسف است ان ظلم و ناعدالتي اشكار.....................
افرادی که اشتباه کردند و به دولت اعتماد نمودند و از دریافت رایانه انصراف دادند (مثل خودم) نه کد پیگیری به آنها تعلق می گیرد و نه شماره حساب دریافت یارانه دارند.
تکلیف آنها چیست؟
مگر نگفتند که از اول دی امکان ثبت نام آنها هست؟
پس چطور این فرصت تمدید نخواهد شد؟
آیا مسئولین ذیربط بجز خدمت رسانی مشغولیت دیگری دارند که اینگونه فراموشکار گشته و اعلامیه های متناقص منتشر می کنند؟
خواهش می کنم اگر توانش را دارید پیگیری کنید
من حتی نمی دونم به کجا باید مراجعه کنم
همه می گویند برو بعد اول دی بیا
همه اش دروغ
بیشتر از 15 روز است که به #6369* اس می فرستم، نمی ره!؟
کلا سرکاریه اگر ۶۰ میلیون واجد دریافت هستن من بعید میدونم بازنشسته جزو ۲۰ میلیونی باشم که ۶ ساله یارانه ام قطع و الان هم که امکان ورود ندارم به سایت سرکاری
اگه قرابود چیزی بدهند با اون آبروریزی نمیگرفتند
من پسرم اون اسمس کد رهگیری رو پاک کرده حالا باید چکار کنم
سلام. برای کسانی که اشتباه کرده اند و داوطلبانه از یارانه انصراف داده اند فکری نشده. کسانی که نه حساب یارانه داریم و نه پیامک شناسه ورود برایمان آمده چه کار باید بکنند.

ضمنا اگر هدف حمایت از اقشار ضعیف است محدود کردن زمان ثبت نام چه وجاهتی داره؟ اگر دولت قصد ندادن داره چرا مردم را بازی میدهد؟
با اینکه کد رهگیری برامون اومده ولی هرکاری می کنیم سایت باز نمی شه . حالا تکلیف ما چیه؟
اقا پسر بنده متاهل وداري فرزند ميباشد نه خانه دارد ونه ماشين ونه حساب بانكي فعال پيامك امده شامل شما نميشود به هركجا هم مراجعه كرديم ميگويند تصميم از تهران هست كاري ازدست ما ساخته نيست به خدا اين ظلم هست در حق اينگونه افراد
باز هم مردم را فرستاديد دنبال نخود سياه.
پير زني كه نه اينتر نت داره نه تلفن همراه چه مي داند شكايت و ثبت نام چيست؟؟؟؟؟
باور کنید منم یه شهروند این مملکت بی کار بی خونه و حساب بانکی خالی خالی کرایه نشین و توی نون شب موندم بیان وضعیت زندگیم رو ببینن به من هم چیزی ندادن به خدا توش موندیم
وارد سایت نمیتونم بشم انگار سایت بسته اس قضیه چیه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی