بازدید 120221

چند شرور، قهوه‌خانه‌ای در تهران را به رگبار بستند+عکس/ تیراندازی در افسریه با یک کشته و دو زخمی/ حادثه تروریستی نبود/ پلیس: نزاع قهوه‌خانه‌ای منجر به درگیری مسلحانه شد؛ اشرار شناسایی شدند

‏در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد، یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک هفت ساله، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد. ‏علاوه بر این، صدای حدود سیزده ‎تیرهوایی که شنیده شد. مهاجمان همچنین تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند...
کد خبر: ۹۴۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 05 December 2019

برخی منابع خبری مدعی شدند: لحظاتی پیش، چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتم الانبیای تهران ریخته و خیابان را به ‎رگبار بستند. در این حادثه چند تیرهوایی شلیک شد و چند تیر که کورکورانه شلیک شده، به مغازه‌ها و عابران پیاده در محل درگیری اصابت کرده است.

‏به گزارش «تابناک»؛ در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد، یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد. تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک هفت ساله و یک تیر به صورت عابری وسط خیابان و تیر دیگری نیز به یک عابر دیگر اصابت کرده است.

شلیک سیزده تیرهوایی و شکستن شیشه چند اتومبیل

‏علاوه بر صدای حدود سیزده تیرهوایی که شنیده شد، تعدادی نارنجک هم توسط اشرار در خیابان انداخته شده و آن‌ها با قمه شیشه‌های خودرو‌های پارک شده را نیز شکسته اند. ‏هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرده اند.

‏دقایقی پیش، سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند؛ اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شده است.

‏محل حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی تحت کنترل و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر است.

چند شرور قهوه‌خانه‌ای در تهران را به رگبار بستند+عکس/ تیراندازی در افسریه با یک کشته و دو زخمی/ حادثه تروریستی نبود و پلیس به‌دنبال اشرار است

گزارش اولیه یک منبع آگاه از تیراندازی در افسریه

آن طور که برخی رسانه ها نوشته اند، یک منبع آگاه در ناجا پیرامون این حادثه گفته است: ساعتی قبل، چند نفر مسلح با به همراه داشتن اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیای تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند. در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد تیرهایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد. تاکنون علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و پلیس در صحنه حضور دارد.

پلیس به دنبال اشرار

یک‌ منبع آگاه در ناجا از حمله تعدادی شرور به یک قهوه خانه در خیابان خاتم الانبیا خبر داد و گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح و با اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیای تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

در این حادثه یک مرد ۳۵ که راننده اسنپ بود، کشته و دو تن از جمله یک پسر دوازده ساله مصدوم شدند.

تیراندازی که منجر به یک کشته و دو زخمی شد

آخرین خبر حاکی از آن است که به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک تن کشته و دو تن مصدوم شدند. پیگیری‌ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

جزئیات نزاعی که به درگیری مسلحانه ختم شد؛ پلیس: اشرار شناسایی شدند

در همین خصوص، جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ، از شناسایی اشرار خیابان خاتم الانبیا خبر داد و توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.

سردار هداوند سه تن از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان و خارج از قهوه خانه کشیده شد.

وی گفت: متاسفانه یک راننده اسنپ به دلیل اصابت گلوله فوت کرد و دو فرد دیگر نیز در پی ‌اصابت گلوله مهاجمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سردار هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند و اشرار شناسایی شدند و به زودی دستگیر خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: چهار نفر با پرشیا سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه خانه خیابان خاتم الانبیا، اقدام به تیراندازی با کلاش کرده که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید که فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود هفت خودرو و شیشه قهوه خانه تخریب شده که رئیس کلانتری و سرکلانتر و عوامل پایگاه اطلاعات و آگاهی سریع مراجعه و پس ازبررسی هویت دو تن از اشرار شناسایی و علت حادثه احتمالا اختلاف با مالک قهوه خانه بوده که ابلاغ با رعایت همه جوانب در خصوص دستگیری و پلمپ قهوه خانه اقدام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۷۰
تو خیابان رگبار تیر زدن چه ربطی به اختلاف شخصی داره آخه؟!!
مردم ایران باید یاد بگیرند که تجمع و مسدود کردن راه و مسیر منتهی به مکان حادثه کار اشتباه و شاید موجب خسارت جانی بیشتر برای حادثه دیدگان
مگه كسي ميره قهوه خانه با كلاش و كلت و قمه ميره !!!! گرفتي مارو ؟
الان این خبر تیتر اول خبر 20:30 آمریکاست
بابا این جماعت رو بدون محاکمه اعدام کنید ملت بدبختی کم دارن این چیزارم باید تحمل کنن؟ بعضی ادمها، البته اگه بشه اسمشون رو ادم گذاشت، درست شدنی نیستن. باید مجازات بشن. راننده اسنب فوت شد. یه خانواده و چند نسل بعد باید تاوانش رو پس بدن. دختر و پسر اون خانواده معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارشونه. اون بچه 7 ساله پاش تیر خورده یه عمر باید معلولیتش رو به دوش بکشه و چوبشو بخوره. متاسفانه یه عده در مملکت ما هنوز فکر میکنن دوران لات و الواتی هستش.جارو کنید این جماعت رو بره دیگه. بابا لات هم لاتهای قدیم. لعنت به هر کسی که آرامش و سلامتی مردم رو به هم بزنه.
اخیرا خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش زیادی در معابر دیده میشوتد چرا رسیدگی نمیشود؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
کاملاً درسته. متاسفانه این نوع خودروها با پلاک مخدوش روز به روز بیشتر می شن و به تبع اون قانون گریزی و در نهایت صدمه اون ها به جامعه بیشتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
وقتی تمام حواس پلیس به موی خانم های راننده هست(جهت ارسال پیامک تهدید آمیز) انتظار داری حواسشون به پلاک خودرو ها باشه؟
متعجبم چرا وقتی این افراد که دست به اسلحه میبرند ودستگیر میشوند ظرف ۲۴ ساعت درملا عام اعدام نمیشوند تا عبرت دیگران گردد گورپدر سازمانهای استکبار بین المللی ماکه دراذهان بین المللی محکوم هستیم چرا اینها را اعدام نمیکنند به خدا این امنیتی که کشورمان دارد حاصل خون هزاران هزار شهید وجانباز است نگذارید یکعده شرور این امنیت راخدشه دارکنند
وا
مگه داریم؟
آیا هیچ برنامه ای برای جمع آوری سلاحهای گرمی که در دست اوباش و اراذل وجود دارد و امنیت تمام شهروندان را به خطر انداخته ، وجود دارد و یا خیر؟ این موضوع بسیار بسیار نگران کننده است
تگزاسه مگه
تگزاس. منتهی اونجا اسلحه قانونی خرید و فروش میشه اینچا نه. طفلی آسیب دیده ها و خانواده هاشون
فقط اعدام
خرید و فروش اسلحه تو ایران خیلی زیاد شده و این یعنی کاهش چشمگیره امنیت
عوضش امنیت داریم.
یک عده اراذل وآشوبگر اونم بعد از این همه سرو صدا وبگیر وببند و...یهویی می ریزند توی یه ماشین بی پلاک میان وسط بلوار و می روند تو قهوه خونه بعد سرو صدا می شود میکشد به بیرون تتق تق تق وتیربار وو....من موندم تو شهامت این جماعت تو صنعت خودشون یه چیز بگم یا تو بی کله بودنشون ویا ....این هیچ. اون همه اسلحه ومهمات ونارنجک و..مگر میشه مگر داریم؟ اینها اشوبگر اونها اشوبگر این همه مهمات واسلحه دست این جماعت چه می کند واز کجا و..ما با وسیله شخصیمون تا از خونه بریم میدان تره بار وبیاییم صد بار دوربین و تابلو وعابرو و..رو چک می کنیم وهمه ی مدارک رو حمل که ...اینها ....!!! عجب داستانی ست بخدا یعنی تا این حد!!! اولش فکر کردم دوربین مخفی ست وسرکاریم!
هر خط این خبر خط قبلی را نقض می کند
خدا به خیر بگذرونه
شناسایی این اشرار چه لزومی دارد چون پس از دستگیری با سلام و صلوات تا چند هفته دیگر آزاد می شوند و روز از نو و روزی از نو ! اصلاً شاید از اشراری باشند که به مرخصی آمده اند یا به تازگی از زندان آزاد شده اند !
فقط اعدام شوند لطفا
اینم از مملکتی که برای امنیتش کف مرتب می زدید!
کی مسئول جری شدن اوباش و اراذل تا این حد شده؟!! هر روز از تیراندازی های آمریکا مینویسید، اما اگر در ایران بخواهد اوضاع امنیتی به اینصورت پیش بره, از آمریکایی که حمل اسلحه آزاده جلو خواهیم زد
با اشرار واقعى واسيد پاش كه رو برو مى شن چرا كميتشون لنگه؟ چرا ماموران پاسگاه منطقه بعداز كشت وكشتار سروكلشون پيدا ميشه؟
پليس ١١٠ !
اینکه پلیس منفعل عمل میکنه، و هیچ وقت به درگیری ها و‌دزدی ها به موقع به صحنه نمیرسه، واقعا جای تأسف داره
قتل سعادت آباد یک نمونه بارز بود
اعصاب دیگه برا کسی نمونده، همه بی‌اعصاب‌ها هم که انگار کلت و کلاش و قمه و غیرذلک دارند... دودش می‌ره تو چشم اونایی که یه گوشه دارند زندگی می‌کنند. عجب مملکتی شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
چه ربطی به اعصاب داره اینا اراذل و اوباش هستند باید اعدام شوند.
وقتی اب رو به بالا بره قورباغه هم هفتیر میکشن.
قابل توجه افردای که امنیت را نشانه میگیرن
قطعا امشب شب خونینی بوده...امشب هم دریک تالار عروسی در سقز کردستان 11 نفر متاسفانه جان باختند..خبرش به زودی به دستتون خواهد رسید
خدا را شکر امنیت داریم ! اگر در آمریکا اتفاق افتاده بود تا ۱۰۰ سال اخبار ، میزگرد کارشناسی ، سمینار در صدا سیما برایش میگذاشتند و تمدن رو به زوال بود !
اگر اختلاف با مالک بوده پس چرا او را نکشته اند?
راستی از اون قاچاقچی که 400 تا مسیول برای ازادیش تماس گرفته بودند چه خبر?
اوضاع امنیتی کشور چقدر بی در و پیکر شده.
کلاش.نارنجک.کلت.شمشیر .قمه....یا حضرت قارپوز.داعش گلدی
چطور اسلحه وارد کشور میشه واقعا ؟! و این اراذل چرا راحت دارن مانور میدن ؟!
سلبریتیها تبریک....
شیر تو شیر شده تهران
بعد تلویزیون صدا د و سیمای میلی، میاد میگه حمله مسلحانه در آمریکا و گروگانگیری. بابا تو خودتو بچسب که گندش دراومده.
تابناک چرا راجع به انحصار کپسولهای تامی فلو (اسلتامیویر) و انحصار تولید اون توسط یک شرکت خاص و عدم تولید و جلوگیری واردات اون مطلبی تهیه نمیکنید
چند میلیون ایرانی باید در درد و رنج باشن تا این شرکت قدم رنجه کنه و تولید کپسولها رو شروعدکنه و اصولا این قرارداد مشکوک چرا بسته شده که جلوی واردات این دارو هم گرفته شده . چرا دادستان کل کشور و سازمان بازرسی به این قرارداد ورود نمیکنن
افتادن دنبالتون یا هیجان زده شدین که اینقدر غلط و غلوط دارین؟!
یادتونه؟همین سال گذشته بود که هشدار دادم ایران داره بدتر از تگزاس میشه؟حالا بفرمایید.مسئولین چی نیاز دارن که از خواب ناز بیدارشون کنه؟تابناک تو وظیفه داری نظرات امثال منو با تیتر درشت منتشر کنی نه اینکه حذفشون کنی.
برنامتون برای اشرار مسلح چیه، مسوول جمع آوری این اسلحه ای که تو دست این اراذل و اوباشه و باعث ناامنی شده ، کیه. دلمون خوش بود که امنیت داریم که اونم مثل اینکه دیگه نداریم
اگر این درگیری در مقابل مسجد صورت گرفته بود پلیس احتمالا مسجد را پلمپ می کرد.
خدارو شکر اگر آزادی نداریم ، امنیت داریم
البته افسانه ای بیش نیست چون همیشه ارازل و اوباش بوده اند هستند و خواهند بود
اقدام به تیراندازی به خاطر اختلاف، اون وقت عابر پیاده بیچاره ای که از اون جا می گذشته تیر خورده؟!!!اول خودتون گزارشی که می نویسید رو بخونید بعد توی سایت بالا بیارید!!!کی این گزارش مارو باور می کنه!؟
مثل تگزاس شده تهران
نتیجه مماشات قوه قضاییه با این اشرار همین میشه
منتظر بدتر از اینها باید باشیم
حالا جریان شلیک تیر هوایی چی بوده؟ شما گفتید کلا صدای شلیک 13 تیر اومده، پس اگر 13 تیر شلیک شده هوایی بوده، پس چطوری یکی کشته و دو تا مجروح شدن؟

بعد منظورتون از نارنجک چیه؟ نارنجک چهارشنبه سوری یا نارنجک جنگی؟

البته تابناک تو که تقصیری نداری، گزارش به دستت رسیده تو هم منتشر کردی، ولی بد نست خودتم یه نگاهی به گزارشی که منتشر میکنی بنداری
چه جالب دقیقا بعد از اعتراضات! میخواین بگین امنیت چیز خوبیه احتمالا!
این همه سلاح دست مردم چیکار می کنه با کوچکترین تنش اجتماعی تلفات و خسارات در حد بی نهایت می شه ....
واقعا به نظر میرسه حمل سلاح آن هم سلاح جنگی مدتهاست در مملکت مجاز شده. چه خبره تو این کشور نهادهای امنیتی کجا هستند؟؟؟!!!!!
احسنت به ناجا برای این همه تسلط بر اشرار!
واقعا اشرار و اوباش از دست ناجا به ستوه آمدند.
مطابق قانون نا نوشته همیشه ناجا بعد از درگیری میرسه و با قدرت بررسی میکنه و سپس صورتجلسه تنظیم میشه و اوباش که در حال حاضر تشریف ندارند با قدرت تحت تعقیب قرار میگیرند.
احسنت... اصلا ما اسلحه غیر مجاز در پایتخت نداریم...
هر دم از این باغ میرسد. اگه گذاشتن شیرینی صدرنشینی استقلال را کمی بچشیم!
نارنجک تروریستی نمیشه حتما تانک هم تروریستی نمیشه
کلا مملکت ول شده به حال خودش فقط آمار سرقت خودروها را ببینید چقدر زیاد شده آمار دزدی و زورگیری زیاد شده انگار نه انگار پلیس و قانونی توی مملکت وجود داره همه این پلیس و تشکیلات فقط برای جلوگیری از اعتراض مردم به عملکرد مقاماته و دیگه هیچ وظیفه ای برای خودشون در نظر نمی گیرند هیچ کسی بر عملکرد پلیس نظارتی نمی کنه هیچ شاخصی برای کنترل و بهبود این مجموعه وجود نداره توی بزرگراهها باید با نذر و صلوات رد شد از بس که رانندگی وحشیانه در بزرگراهها هست نه پلیسی جلوشونو می گیره و نه قانونی حالا هم که شده تگزاس پس این همه پلیس کجا بوده ؟پس اطلاعات سپاه که همیشه در هر جایی مثل زبل خان اسمش مطرح می شه کجا بوده که این اشرار این همه سلاح خودکار و فشنگ دستشون بوده و در خیابان رژه رفتن؟ پس وزارت اطلاعات خواب بوده؟ چطوری برای دستگیری زم اینقدر شعار دادند که اشراف اطلاعاتی و عملیات ویژه انجام شده برای دستگیری یک مسئول کانال تلگرامی که نه اسلحه داشت نه چیزی اما بیخ گوش همه در پایتخت یک گروه مسلح اشرار خیابون رو به رگبار می بندند و هیچ کسی هم پاسخگو نیست لابد فردا هم راست و دروغ ادعا می کنند همه این اشرار بازداشت شده اند اما مهم پیشگیری از این حوادثه نه ادعای بازداشت آنها و این حوادث نشان می ده نه وزارت اطلاعات نه نیروی انتظامی نه اطلاعات سپاه هیچکدام توانایی تامین امنیت مردم را ندارند و هزینه ای که صرف آنها شده است به هدر رفته است.
اینترنت قطع میشه
آقای سردار آقای رییس پلیس آقای رییس اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات ادعای شناسایی و بازداشت این اشرار پس از این جنایت چه ارزشی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صد در صد این اشرار با سابقه بوده اند قوه قضاییه باید پاسخ بدهد چرا این اشرار آزاد هستند و به راحتی در همه جا رفت و آمد می کنند؟
چطور و از چه مسیری کلاش و تارنجک تهیه کرده اند ؟اگر از مرز های غربی یا شرقی کشور سلاح و نارنجک تا تهران حمل شده است پس نشان می دهد هیچ کنترل و نظارتی نه در مرز ها و نه در سراسر کشور وجود ندارد و همچنان سلاح و نارنجک دارد وارد می شود!!! و در آینده هم ممکن است حوادثی از این بدتر هم اتفاق بیفتد.
چرا هیچ پلیسی در نزدیکی محل درگیری وجود نداشته است؟
چرا پلیس نتوانسته است سریع وارد عمل شود؟
در آخر اگر پلیس و این همه تشکیلات اطلاعاتی حتی توانایی تامین امنیت مردم در روزهای عادی در خیابان را ندارند پس حمل اسلحه را آزاد اعلام کنند تا مردم خودشان امنیتشان را تامین کنند.
بجاش امنیت داریم
مرزها بسیار ناامن وکنترل بشدت ضعیف است گویا مسئولان توان پاسداری ندارند که اسلحه ومهمات بدست مردم رسیده.
با سلام واقعا از نیروی انتظامی و مسولین عاجزانه خواهش میکنم این قهوه خانه هایی که این اشرار تجمع میکنن و همرو پلمپ‌کنید
تعداد اینگونه درگیریهای مسلحانه و خصوصا گروهی بودن آنها در سال مهم است.باید دید افزایش یافته یا کاهش.
همه این مشکلات ریشه در شرایط اقتصادی کشور داره .
تو رو خدا زودتر بداد ملت و کشور برسید قبل از اینکه نا امنی بشه و کنترل از دست خارج بشه
اینقدر رافت به خرج ندیم بکشیدشون
برخوردها باشرارت بسیارضعیف است.وبازدلرنده نیست
حداقل به شعورمان توهین نکنیدلطفا.اختلاف شخصی!!!
تا چند وقت پیش این اتفاقات فقط در شهرستانها می افتاد الان به تهران هم رسیده . قشنک شدیم مکزیک و کلمبیا
دستگیر و اعدام در همان قهوه خانه خواست ماست
زود جمع كنيد اين افراد خشن را مگر اينجا تگزاس است
هر وقت ضاربان دستگیر و در یک دادگاه علنی به اشد مجازات محکوم شدند، آنوقت ما باور می کنیم که .....
طبق فرموده مثل امنیت ما در هیچ جای جهان نیست!!!این اسلحه ها چطوری دست این افراد است؟
خدارو شکر امنیت داریم¡!!!!!!!!!!!!!!!
خدارو شکر هیجی نداریم ولی امنیت داریم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی