بازدید 7267
۱

جزئیات دریافت گواهینامه‌ رانندگی برای معلولان

کد خبر: ۹۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 02 December 2019

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان دارای شرایط رانندگی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کرمی اسد درباره دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان گفت:‌ در پلیس راهنمایی و رانندگی برای احترام به جانبازان و معلولان، آموزشگاه‌های رانندگی انتخاب شده که اقدام به آموزش رانندگی به معلولان واجد شرایط می‌کند.

وی در مورد چگونگی دریافت گواهینامه رانندگی از سوی معلولان نیز تصریح کرد: پس از انجام یکسری معاینات ساده پزشکی از سوی پزشکان معاین تایید می‌شود که آیا فرد معلول می‌تواند رانندگی کند یا خیر؟ در صورت تأیید و دارا بودن شرایط از سوی افراد دارای معلولیت، آنان با توجه به نوع معلولیت به یکی از آموزش‌های رانندگی رفته و در آنجا مفاهیم نظری و عملی رانندگی را فرا می‌گیرند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد اینکه آیا آموزشگاه‌های رانندگی مناسب برای معلولان نیز وجود دارد، گفت: آموزشگاه‌هایی که در سراسر کشور در این خصوص مشخص شده برای معمولان، مناسب‌سازی شده‌اند. همچنین بسته به نوع معلولیت آموزش‌های متناسب نیز به این افراد ارائه خواهد شد.

کرمی‌اسد در مورد گواهینامه صادر شده برای این افراد نیز گفت:‌ هر فردی بر اساس نوع معلولیتی که دارد، گواهینامه با شرایط خاص رانندگی دریافت خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرسي بابت اين كارمن راضي هستم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان