بازدید 11846

مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور آماده پاسخگویی به شماست

موفقیت تحصیلی همواره مورد نظر بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی به خصوص در دوره متوسطه دوم بوده و هست.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 01 December 2019

مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور یکی از دپارتمان های مشاوره در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه تحصیلی و برنامه ریزی درسی است که این امکان را برای شما به وجود آورده تا هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی با مشاورین مجرب مشورت کرده و در زمینه تحصیلی از آن ها راهنمایی بگیرید. همان طور که بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان می دانند، برنامه ریزی تحصیلی صحیح می تواند دانش آموز را هر روز به موفقیت نزدیک تر کند و در نهایت فرد با کمک برنامه ریزی اصولی می تواند به هدف تحصیلی خود برسد.

برنامه ریزی تحصیلی ویژه تیزهوشان (برای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی)، برنامه ریزی کنکور که شامل برنامه ریزی تحصیلی تلفنی و حضوری کنکور و مشاوره انتخاب رشته است، مشاوره و برنامه ریزی درسی و همچنین مشاوره و برنامه ریزی ویژه آزمون نظام مهندسی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور ارائه می دهد و همه روزه به صورت حضوری و تلفنی منتظر شما عزیزان است.

مشاوره و برنامه ریزی درسی

تقریبا می توان گفت اکثر دانش آموزان میل به موفقیت تحصیلی و کسب نمرات خوب در مدرسه دارند اما راه و روش رسیدن به این هدف را نمی دانند؛ بر خلاف نظر عموم مردم برای رسیدن به موفقیت لازم نیست به صورت مداوم درس بخوانیم و از تمام تفریحات و سرگرمی ها بخاطر درس خواندن کناره گیری کنیم؛ اگر ما راه و روش  درست مطالعه دروس را بدانیم، مسلما در راه رسیدن به هدف کمتر با چالش و نگرانی مواجه می شویم و مسیر موفقیت را با خیالی راحت تر طی می کنیم.

برنامه ریزی درسی با گروه الو سلام مشاور به شما کمک می کند تا بدانید:

چقدر باید درس بخوانید، برای کدام درس وقت بیشتری بگذارید، هر درس را چگونه بخوانید، چطور مطالعه کنید تا خیلی زود از درس خواندن خسته نشوید، چطور مطالعه کنید تا مطالب را فراموش نکنید، چه کار کنید شب امتحانی نشوید، چگونه استرس خود را در شب های امتحان کنترل کنید، چگونه به تفریحات و فعالیت های فوق برنامه خود برسید و...

پاسخ همه این سوالات را می توانید از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور بخواهید و با مشورت و کمک کارشناسان مجرب تحصیلی این مرکز، برنامه اصولی درسی برای خود تنظیم کنید.

برنامه ریزی برای کنکور

همه ما می دانیم که رقابت در کنکور سراسری بین داوطلبان همه گروه های آزمایشی گسترده است و همه داوطلبان تمایل دارند در رشته و دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوند؛ در این رقابت بزرگ و گسترده کسی موفق می شود که از ابتدای راه با برنامه ای اصولی پیش رفته باشد و از راهنمایی های مشاورینی که خود مسیر تحصیلات متوسطه و دانشگاهی را با موفقیت طی کرده اند،استفاده کرده باشد.

داوطلبان سراسر کشور می توانند از مشاوره کنکور الو سلام مشاور بهره گرفته و با خیالی آسوده تر برای رسیدن به هدفت تلاش کنند. مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور این امکان را برای تمامی داوطلبان کنکور فراهم کرده تا همه داوطلبان در سراسر کشور بتوانند به صورت حضوری و یا از طریق موبایل و تلفن همراه  از خدمات این مرکز استفاده کنند.

یکی دیگر از خدمات مشاوره کنکور الو سلام مشاور ، مشاوره برای انتخاب رشته است. بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، انتخاب رشته درست و اصولی است که داوطلب را یک گام دیگر به دانشگاه و رشته مورد نظر نزدیک می کند.

آگاهی داشتن از سیستم انتخاب رشته سنجش و داشتن اطلاعات کافی در مورد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی، به شما کمک می کند تقاضانامه اینترنتی انتخاب رشته را به طور صحیح کامل کنید و شانس قبولی خود را بالاتر ببرید. پس توصیه می شود گام آخر رسیدن به دانشگاه را با کمک مشاورین کاردان در این زمینه بردارید.

برنامه ریزی تحصیلی ویژه تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی

از جمله خدمات برنامه ریزی درسی با گروه الو سلام مشاور ، مشاوره تحصیلی و تنظیم برنامه ریزی درسی اصولی برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و همچنین برای دانش آموزانی است که قصد ورد به این مدارس را دارند.

با توجه به این که سطح علمی در این مدارس از مدارس عادی بالاتر است، در نتیجه برای موفقیت در این مدارس و یا پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان و آزمون مدارس نمونه دولتی تلاش و کوشش بیشتری لازم است؛ پس کی توان گفت برنامه درسی منظم به دانش آموزان این امکان را می دهد تا بر اساس توانایی های خود و همچنین سطح علمی این آزمون ها تمامی منابع را کامل مطالعه کنند و در نهایت نتیجه مطلوب را کسب نمایند.

اگر جزء این دسته از دانش آموزان هستید، با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی الو سلام مشاور مشورت کرده و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

مشاوره آزمون نظام مهندسی

برای کسب پروانه اشتغال به کار از سازمان نظام مهندسی، قبولی در آزمون نظام مهندسی الزامی است.افرادی که از رشته های مهندسی فارغ التحصیل می شوند، بعد از گذشت سه سال از زمان فراغ التحصیل کارشناسی، دو سال از کارشناسی ارشد و یک سال از زمان فارغ التحصیلی دکتری می توانند در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند. کلیه افراد مجاز برای شرکت در این آزمون می توانند برای اطلاع از زمان آزمون، نحوه برگزاری آزمون، منابع و کتب منبع و ... با مشاورین این حوزه تماس بگیرند و اطلاعات و راهنمایی های کامل در مورد آزمون نظام مهندسی را از آن ها بخواهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس