بازدید 5802

ماجرای یک برش حسابی در گراد

یک برش حسابی طرحی است که همزمان با جمعه سیاه در سراسر دنیا با یک شگفتی فوق العاده در گراد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 28 November 2019

همزمان با جمعه سیاه در سراسر دنیا با یک شگفتی فوق العاده در گراد روبرو هستیم. یک طرح فوق العاده به نام یک برش حسابی. حتما برای شما جالب خواهد بود تو این وضعیت که منتظر گران شدن همه اجناس بودید برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده داره که شما می توانید به همه قیمت ها یک برش حسابی بزنید. شاید باورش سخت باشه ولی مجموعه گراد همه محصولات خود را با 50 درصد تخفیف به فروش می رساند. فقط به مدت سه روز یعنی از 6 تا 8 آبان ماه
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گراد به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://www.gerad.ir/

تو این شرایط اقتصادی گراد حواسش با تخفیف های شگفت انگیز به جیب شما هم است. از امروز تا سه روز مهلت دارید همه چیز را با قیمت فوق العاده بخرید. سه روز فرصت دارید تا هر آن چیزی را که می خواستید با نصف قیمت بخرید و ملاحظه جیب خود را داشتید، این بهترین فرصت برای آقایان و بانوان که به تیپ خود اهمیت می دهند.

یک برش حسابی

 مردم بسیاری از کشورهای دنیا در حال جمع‌ و جور کردن لیستی از وسایل مورد علاقه‌شان هستند. از طرف دیگر فروشگاه‌ های مختلف هم در سراسر دنیا بهترین پیشنهادهایشان را آماده کرده‌اند. احتمالاً قبل از خواندن این خبر، نام بلک فرایدی Black Friday  یا جمعه سیاه به گوش شما هم رسیده‌ است. طی سال ‌های گذشته به تدریج، بلک فرایدی به عنوان روز  بزرگ حراج فروشگاه‌های اینترنتی در بازار فروش آنلاین کشور ما شکل گرفت و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شد. جمعه سیاه (بلک فرایدی) اولین جمعه بعد از عید شکرگزاری است که در امریکا و اروپا به عنوان استثنایی ‌ترین روز خرید از بزرگ‌ترین حراجی‌ ها و فروشگاه‌ ها در میان مردم دنیا شناخته می‌شود. حضور جمعیت بسیار زیاد مردم و تشکیل صف‌ های طولانی خریداران کالاهای تخفیف‌ خورده در فروشگاه‌ها، روز بلک فرایدی را به یک سنت جهانی، به خصوص برای خرید کالاهای زمستانی و خرید سال نوی میلادی، تبدیل‌ کرده‌است.

این در حالی است که در کشور ما ایران، حراجی‌های بلک فرایدی به طرز قابل توجهی میان فروشگاه‌های اینترنتی، دیده می‌شود. هرچند که شایان ذکر است که از سال ۲۰۰۵ تا به ‌حال، در دیگر نقاط دنیا، اولین دوشنبه پس از عید شکرگزاری با نام سایبر ماندی Cyber Monday، تنور حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی، برای خریدارانی که فرصت یا تمایل حضور در فروشگاه‌های فیزیکی را ندارند، داغ می‌شود.

 به لطف این دو اتفاق که فاصله زمانی آن سه روز است، فروشگاه آنلاین گراد از ۳ تا ۶ آذر ماه، حراج هیجان‌انگیزی برگزار می‌کند که مطمئن هستیم تا مدت‌ ها از خاطر شما پاک نمی‌شود. این رویداد شامل تخفیف‌ ۵۰ درصدی روی تمام کالاهای این فروشگاه است. بر خلاف دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، که برای تعداد محدودی از کالاها تخفیف‌هایی محدود در نظر می‌گیرند، فروشگاه‌ گراد قیمت‌های همه کالا ها را شکسته است.

اما در یک برش حسابی  امسال بیایید خوشتیپی را برای خود بخرید. یک برش انواع پوشاک را با ۵۰  درصد تخفیف بخرید. مجموعه فروشگاه های برند گراد در یک برش حسابی امسال به شما خوشتیپی را هدیه می دهد. شما در این طرح باید به دنبال این باشید که کیفیت را با تخفیف بخرید زیرا اجناس بی کیفیت که همیشه ارزان ارائه می شوند. گراد به شما فقط پوشاک زنانه و مردانه نمی فروشد بلکه شیک پوشی و خوش تیپی و کیفیت را با تخفیف به شما هدیه می دهد.

 

گراد در یک برش حسابی چه برنامه ای دارد؟

گراد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک آقایان و خانم ها، شرایط فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده و کمپین فروش ویژه ی ۵۰ درصد تخفیف را با عنوان «یک برش حسابی» از امروز تا جمعه 8 آذر ماه در تمامی فروشگاه های سراسر کشور برقرار نموده است. علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای گراد شما از امروز تا 8 آذر ماه می توانید از وب سایت گراد نیز تمامی اجناس را با بهترین کیفیت با ۵۰ درصد تخفیف بخرید.

رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان اظهار داشت: یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.

شما در این شرایط اقتصادی می توانید لباس های خود را در بلک فرایدی از گراد با بهترین کیفیت اما نصف قیمت خریداری کنید. یعنی می توانید کیفیت را در یک برش حسابی با بهترین قیمت خریداری کنید.

هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌ «یک برش حسابی» گراد تخفیف‌های ۵۰ درصدی است. در این جشنواره‌ی جذاب سه روزه، شما می توانید پوشاک زنانه و مردانه را در هر دسته بندی که می خواهید با ۵۰ درصد تخفیف بخرید. از شلوارهای مردانه گراد گرفته تا کت و شلوارهای بسیار شیک آن را در این حراج ارزان تر از همیشه بخرید. گراد با تنوع زیاد خود به شما حق انتخاب همه چیز را با ۵۰ درصد تخفیف داده است. پس ما در کمپین یک برش حسابی گراد شما را محدود نکرده ایم.

اعتقاد ما بر این است که مشتریان گراد افرادی حرفه ای، با سلیقه و دقیق هستند که به کیفیت توجه داشته و برای پوشش خود ارزش ویژه ای قائلند. سعی بر آن داریم  تا با تلفیق نوآوری، هنر طراحی و قدمت چندین ساله در این صنعت، سهم قابل توجهی در تامین خواسته های مشتریان خود داشته باشیم.

در حال حاضر مجموعه‌ی گراد با بیش از 20 نمایندگی فعال در سراسر کشور، یکی از تولیدکنندگان دانش محور و صاحب سبک در این صنعت به شمار می‌رود.

از محصولات گراد می‌توان به پیراهن مردانه، کت و شلوار،  کت تک، شلوار مردانه، کراوات و پاپیون، کمربند، کیف وکفش ، اقلام زمستانی و پوشاک زنانه شامل مانتو، بارانی و محصولات متنوع دیگری اشاره کرد.

شما از همه دسته بندی های گراد می توانید بهترین کیفیت را در بلک فرایدی امسال با ۵۰ درصد تخفیف بخرید. در کمپین "یک برش حسابی" گراد شما ۵۰ درصد تخفیف دارید که می توانید با آن یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس