بازدید 4989

معرفی کارگزار اختصاصی انتشار محتوای مسابقات فوتبال

موسسه فرهنگی دیجیتال رسانه گستر فراکاو به عنوان تنها کارگزار رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین دارای حقوق انحصاری عرضه، فرآوری و انتشار محتواهای مرتبط با مسابقات فوتبال و برنامه های جانبی آن در فضای مجازی معرفی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 26 November 2019

سازمان لیگ فوتبال با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بستر درآمدزایی تازه ای برای رقابت های لیگ برتر ایجاد کرده است.

به گزارش فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، موسسه فرهنگی دیجیتال رسانه گستر فراکاو به عنوان تنها کارگزار رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین دارای حقوق انحصاری عرضه، فرآوری و انتشار محتواهای مرتبط با مسابقات فوتبال و برنامه های جانبی آن در فضای مجازی معرفی شده است.

بر این اساس هرگونه انتشار، پخش و بازپخش محتوای مسابقات فوتبال کشور در کلیه بسترهای فضای مجازی و دیجیتال صرفا با مجوز کتبی این موسسه امکان پذیر خواهد بود.

این اقدام و توافق با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در راستای درآمدزایی مناسب و دفاع از منافع باشگاه ها صورت می پذیرد.

حق پخش اینترنتی یکی از بسترهای تازه کسب درآمد در لیگ‌های حرفه‌ای است که سازمان لیگ ایران نیز تلاش کرده با تعیین کارگزار و از طریق کارگزار، این حق را به متقاضیان که قاعدتاً آی پی تی وی‌ها خواهند بود، واگذار نماید و در بلندمدت از این مسیر نیز برای تیم های فوتبال کسب درآمد کند؛ رویکردی اقتصادی که در مجموعه به نفع فوتبال خواهد بود و قابل تسری به سایر عرصه‌ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها