بازدید 22264
۹

اعتراض ۵ میلیون خانوار به دریافت نکردن یارانه بنزین

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی گفت: مجموعا ۷۶ میلیون نفر در کشور یارانه بگیر هستند که ما باید ۱۶ میلیون نفر را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 26 November 2019
سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی از اعتراض ۵.۴ میلیون سرپرست خانوار به دریافت نکردن یارانه بنزین خبر داد و گفت: در این طرح افرادی با مشاغل خاص همچون پزشکان، اعضای هیات علمی، قضات و وکلا و کارمندان و مدیران ارشد دولتی حذف شدند.
اعتراض ۵ میلیون خانوار به دریافت نکردن یارانه بنزینبه گزارش رادیو اقتصاد، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی گفت: مجموعا ۷۶ میلیون نفر در کشور یارانه بگیر هستند که ما باید ۱۶ میلیون نفر را انتخاب کنیم.

وی افزود: ۸ میلیون از جمعیت کشور یارانه دریافت نکردند و ۱۶ میلیون نیز مشمول طرح یارانه نیستند که در مجموع ۲۵ میلیون نفر از دریافت طرح معیشتی حذف شدند.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت‌های معیشتی افزود: در این طرح افرادی با مشاغل خاص همچون پزشکان، اعضای هیات علمی، قضات و وکلا و کارمندان و مدیران ارشد دولتی حذف شدند که در صورت درخواست رسیدگی مجدد نیز به دلیل دریافتی‌های بالای درآمدی از این طرح بهره‌مند نخواهند شد.

وی در خصوص اقدامات شناسایی افراد مشمول و غیر مشمول دریافت این طرح گفت: مکانیزم شناسایی و راستی آزمایی اطلاعات افراد بر مبنای کد ملی طراحی شده است که تمامی دارایی ها‌ی افراد همچون املاک و مستغلات، خودرو و دارایی بانکی در سیستم کد ملی لحاظ شده است.

حسین میرزایی در خصوص این سوال که نداشتن خانه شرط دریافت طرح معیشتی هستند، توضیح داد: گاهی برخی از مستاجران با اجاره بهای ۴۰ میلیونی مبادرت به اجاره منزل در مناطق شمالی شهر می‌کنند بنابراین نداشتن املاک از شروط دریافت طرح معیشتی نمی‌شود.

وی در خصوص شکایت برخی از متقاضیان مبنی بر خرابی سامانه ثبت نام طرح دریافت حمایت‌های معیشتی گفت: در روز نخست به دلیل اختلال در سامانه پیامکی همراه اول سایت با مشکل روبرو شد حال اینکه تعداد ثبت نام کنندگان از طریق شرکت رایتل و ایرانسل به ۱۵۰۰ کد ملی رسید.

وی ادامه داد: تاکنون ۵.۴ میلیون سرپرست خانوار در این طرح ثبت نام نموده اند.

میرزایی خاطر نشان کرد: تمامی افرادی که ثبت نام نموده اند از طریق پیامک باخورد وضعیت خود را دریافت می‌نمایند.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت‌های معیشتی متذکر شد: ۶۰ میلیون نفر از ۸۰ میلیون نفر جمعیت به ترتیب الویت مشمول دریافت طرح حمایت‌های معیشتی خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۹
بازم دروغ و تناقض
هیچ کدوم از حرفاشون جور در نمیاد
باجناق بازنشسته من 1800 حقوقشه براش یارانه بنزین رو نریختند.یه پژو پارس داره و مستاجره.حساب بانکی هم نداره !!!
به نظر من برای کمتر از ۱ میلیون خانوار فقط واریز شده
والا من هر کی پرسیدم گفت برام واریز نشده
پدرم کارگر ساده روز مزد هستش و هیچ بیمه ای هم نداره براش واریز نشده...
دروغ نگید من یک پراید مدل 83 دارم ویک آپارتمان در اسلامشهر ولی به من تعلق نگرفت
امیدوارم دولت به فکر درست کردن گداخانه نباشد.دولت باید فقط به زنان فاقد سرپرست کم درآمد و افراد معلول و ساکنان مناطق محروم مناطق مرزی یارانه پرداخت کنه و برای بقیه افراد باید زیر ساخت اقتصادی برای کار کردن رو مهیا بشه.
همش دروغه .نیمی از مردم هم این پول را نگرفته اند.
دولت ادعا می کند که کل مبلغ حاصل از افزایش قیمت سوحت را بین 60 میلیون نفر تقسیم کرده و پرداخت کرده است. الان 5 میلیون خانوار هم ثبت کرده و درخواست خمایت معیشتی کرده اند. خالا اگر بررسی کنند و برخی از آنها را واجد شرایط تشخیص دادند، چکار می خواهند بکنند؟ مثلاً از یک عده از همان 60 میلیون نفر می گیرند و به خانواده های جدید می دهند؟ یا به افراد واجد شرایط جدید از خزانه پرداخت می کنند؟ یا اصلاً همه اش یک جور بازی است و قرار نیست بررسی جدید صورت بگیرد؟
به ما هم پرداخت نشده است. با شماره ذکر شده کد مذکور را فرستادم لیکن تاکنون پاسخی داده نشده است.
ببخشید البته پاسخ بی ربط داده شده است به این مضمون
986369
از این پس اطلاعات تمامی خدمات دولت به این شماره ارسال می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی