بازدید 5871

علیمنصور و جواد نکو چطور از داداشی به طعنه سنگین رسیدند؟

کد خبر: ۹۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 26 November 2019

ظاهرا در بازی تیم‌های ذوب آهن و فولاد درگیری کوچکی بین منصوریان و نکونام به وجود آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دنیای ورزش تورنتو نوشت: در ابتدای این مسابقه، هر دو نفر که قبلا سابقه همکاری با یکدیگر در تیم ملی ایران را داشتند به گرمی از هم استقبال کردند و هم‌دیگر را در آغوش گرفتند. شروعی دوستانه که در ادامه روند دیگری را در پیش گرفت.

با شروع نیمه دوم جواد نکونام اعتراضات شدیدی را به داور مسابقه وارد کرد، که همین امر واکنش کادر فنی ذوب‌آهن را به همراه داشت و باعث شد در چند مقطع علیرضا منصوریان جواب همتای خود در فولاد را بدهد. اما در ادامه، نکونام دامنه اعتراضات خود را به بازیکنان ذوب‌آهن افزایش داد. بازیکنان میزبان در چند مقطع به علت مصدومیت بر روی زمین افتادند، اما سرمربی فولاد معتقد بود که آن‌ها وقت‌کشی می‌کنند.

Related image

در این بین محمد خرمگاه به نمایندگی از کادرفنی ذوب به سمت نکونام رفت و با او صحبت کرد و این گونه آخرین اعتراض وی در کنار خط پایان یافت، ولی در کنفرانس مطبوعاتی ذوبی‌ها را از کنایه‌های خود بی نصیب نگذاشت.

این در حالی است که منصوریان و نکونام قبلا در تیم ملی سابقه همکاری داشتند و تیم ملی سال ۲۰۱۴ به خاطر خدمات منصوریان و آنالیز او از تیم ملی کره که از دستشویی ورزشگاه فیلم آن را گرفته بود، رابطه دوستانه‌ای با منصوریان دارند، ولی اتفاقات دیدار فولاد و ذوب آهن باعث درگیری این دو نفر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان