بازدید 11928

سوار مسافربرهای پلاک‌ شخصی‌ نشوید!

نرخ کرایه سواری‌های عضو این اتحادیه هیچ تغییری نکرده است و هر کسی شاهد افزایش قیمت کرایه‌ای بود می‌تواند آن را به این اتحادیه اعلام کند تا با راننده متخلف برخورد شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 25 November 2019

رییس اتحادیه سواری کرایه گفت: پس از سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی هیچ تغییری نداشته است، اما سواری‌های پلاک شخصی که در اطراف ترمینال‌ها آزادانه مسافرکشی می‌کنند، کرایه‌شان را براساس بنزین ۳۰۰۰ تومانی بالا برده اند و مردم نباید سوار این ماشین‌ها شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از روزی که قیمت بنزین اصلاح شد و سهمیه‌بندی برای ماشین‌های شخصی و عمومی مشخص شد، مسئولان اعلام کردند که هیچ کس حق افزایش قیمت‌ها را در هیچ بخشی به بهانه بالارفتن قیمت بنزین ندارد. البته محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ،در جمع خبرنگاران تاکید کرد که قیمت‌ها در این حوزه هیچ تغییری پیدا نمی‌کند و اگر کسی کرایه‌اش را به بهانه قیمت بنزین افزایش دهد مرتکب تخلف شده و با او برخورد می‌کنیم.

رحمت حاج‌محمد علی ،رییس اتحادیه سواری کرایه کشور در این باره گفت: نرخ کرایه سواری‌های عضو این اتحادیه هیچ تغییری نکرده است و هر کسی شاهد افزایش قیمت کرایه‌ای بود می‌تواند آن را به این اتحادیه اعلام کند تا با راننده متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه توسط سواری‌های عضو این اتحادیه صورت نمی‌گیرد و راننده‌های عضو این اتحادیه برنامه افزایش نرخ را ندارند، اما اگر در این زمینه صورت نگرفته این ماشین‌های سواری پلاک شخصی هستند که آزادانه جلوی همه ترمینال‌ها مسافرکشی می‌کنند.

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور ادامه داد: سال‌هاست که این مشکل را با سواری‌های پلاک شخصی داریم چرا که آن‌ها مسافران نا آشنا را قبل از ورود به ترمینال‌ها سوار می‌کنند و حالا که قیمت بنزین برای آنها ۳۰۰۰ تومان شده است می‌خواهند پول آن را از مردم بگیرند و این مشکل تقریبا در همه شهرها وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت ترددها و تقاضا برای سفرهای بین‌شهری در پی تغییر قیمت بنزین، اظهار کرد: تاکنون تغییر خاصی در این باره رخ نداده است، اما باید صبر کنیم که در هفته‌ها و ماه‌های آتی مردم چه واکنشی نشان می‌دهند و میزان تقاضا افزایش پیدا می‌کند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۸
ما که در شهرهای محروم اتحادیه نداریم و فقط با پلاک شخصی مسافرت می کنیم چکار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
با سلام وقت شما به خیر
لطفا منتظر بمانید تا اتحادیه تاسیس شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اصلا مگه تو همه مسیرا تاکسی هست
با تشکر از توصیه هوشمندانه
آخه نیست تاکسی و اتوبوس تو این مملکت کم نداریم...
متاسفانه تاکسی ها هیچ رحم و مروتی به مردم نمیکنند با اینکه بنزین سهمیه ای میگیرند ولی قیمت هاشون رو بالا بردن مسافر بر های شخصی با اینکه سهمیه ندارن و آزاد میزنن ولی همون قیمت های قبلی رو میگیرن من خودم دیروز سوار تاکسی شدم راننده تاکسی بیشتر از نرخ قبلی از من کرایه برداشت اعتراض هم کردم گفت همینه که هست گفتم عکس پلاکت رو میگیرم و برای تاکسی رانی میفرستم گفت بیا عکس خودم رو هم بفرست برو هر غلطی میخواهی بکن مردم هر روز باید با اینها درگیر بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
هیچ نظارتی نیست
شما یه متغیر بزرگ رو توی بازار تغییر دادین و انتظار دارین مابقی متغیرها تغییر پیدا نکنن. برادر من بازار رو نمیشه دستوری اداره کرد. بازار خودش نقطه تعادل رو پیدا میکنه.
دولت با شعار "بازار با دستور اداره نمیشود" وارد شد. حالا داره همون کار رو دوباره تکرار میکنه.
دشب سوار خطی های دهکده المپیک از صادقیه شدم راننده خیلی قشنگ گفت من 4000 تومان میگیرم به جای 3700 وبقیه پولم را نداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
بنزین هم گرون نمیشد راننده پول خرد نداره که بهت بده
رییس محترم نصف جوان‌های الان ما و نصف بازنشسته های ما مسافر کشی میکنن.. ای حرفها فقط نمک پاشیدن رو زخمه
"قیمت‌ها در این حوزه هیچ تغییری پیدا نمی‌کند و اگر کسی کرایه‌اش را به بهانه قیمت بنزین افزایش دهد مرتکب تخلف شده و با او برخورد می‌کنیم"
شفاف باشید ... با چند نفر و کجا برخورد کردید و چه برخوردی کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
دقیقا
خوب اگر ماشین های اتحادیه به اندازه کافی باشند که مردم سوار نوع شخصی آن نمی شوند !!
باید صبر کنیم که در هفته‌ها و ماه‌های آتی مردم چه واکنشی نشان می‌دهند و میزان تقاضا افزایش پیدا می‌کند یا خیر!!!
اگر تقاضا بالا رفت ما هم بالا میبریم مثل همیشه کی به کیه؟
"مسئولان اعلام کردند که هیچ کس حق افزایش قیمت‌ها را در هیچ بخشی به بهانه بالارفتن قیمت بنزین ندارد."کدوم مسئول اعلام کرده ؟ الان مسیر جوادیه به راه آهن 500 تومن رو کرایه ها اضافه کرده ، مسیر راه آهن به هفت تیر یا بالعکس 500 تومن اضافه کرده شاید 500 تومن مبلغ کمی باشه اما سرجمع خیلی میشه و برای ما هم سخته ... اون مسئولی که میگه هیچ کس بیاد اقدام کنه فقط حرف نزنید ..
وگرنه من هم به راحتی میتونم حرف بزنم و عمل نکنم
مرد و عملش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
باز خوبه انصاف دارن 500 اضافه شده تاکسی ها دراهواز 2000 ت اضافه کردن
شما تاکسی به اندازه کافی خصوصا در پیک ترافیک دارید؟!
خطی های صادقیه تا شهر زیبا 2500 کرایه رو 3500 کردند
کل مسیر همحدود 5 کیلومتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
4000 تومنیشم هست
بنویسید فعلا سوار مسافربرهای پلاک‌ شخصی‌ نشوید!
یعنی این مسئول محترم تصور میکنه ناوگان حمل و نقل عمومی قادر به جابجایی تمام متقاضیان می باشد؟!!!!!!!!!!
من سوار شدم 60 درصد افزايش قيمت داشت و ازم گرفت
این شخصی که این حرف رو زده چون خودش با ماشین آخرین سیستمش رفت و آمد می کنه خبر از اوضاع احوال خیابون ها نداره. تو بیشتر مسیرها البته منظورم خطی نیست چون همیشه که اول خط نیستم ولی در بیشتر مسیرها اصلا تاکسی نیست که احتمالا حق انتخابی وجود داشته باشه تا تاکسی رو انتخاب کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسئولین امر لطف کنن و این مدیر نالایق رو عزل کنن تا یادش باشه که وقتی چیزی رو نمی دونه در موردش اظهار نظر نکنه.
وقتی تاکسی نیست سوار خر بشیم ، این مسئول محترم انگار تو شهر زندگی نمیکنه ، تاکسی های اینترنتی هم که قیمتهارو بردن بالا ... یکم با فکر صحبت کنید
سر کوچه بعضی بنزین هنوز با همون قیمت هزار تومنه تازه تاکسیهای سرکوچه بعضیا‌ کرایه رو ارزون تر از قبل کردن برید سرکوچه بعضیا
اگه مسافرکشهای شخصی و اسنپی و امثالهم نباشند قشر خیلی محترم رانندگان تاکسی نفری پنجاه هزار تومن هم راضی نمیشن.
خب این مسافرکش های شخصی از سر بیکاری که مسافرکشی نمیکنن حتما خرج و مخارج دارن
اون کسی که میگه سوار شخصی ها نشین ببینم وقتی که داره بارون میاد یا از شدت سرما کنار خیابون داره میلرزه یا نصف شب که تاکسی نیست و منتظر تاکسیه بازم این حرفو میزنه؟!!! مسئولین اگه حرف نزنن به چی قسم بخورم سنگین ترن!
چرا آخر تیتر این خبر علامت تعجب گذاشتین؟؟؟
از نظر امنیتی هم سوار شدن به خودروهای مسافربر با پلاک شخصی بسیار خطرناک و غیرمنطقی هست
بنزین لیتری 100 تومن هم که بود شما توان نظارت نداشتید ! 40 ساله نتونستید تاکسیمتر راه اندازی کنید ، 4 ساله نمی تونید اپلیکیشن های پرداخت رو حمایت کنید ، از طرح پرداخت با کارت شهروندی چه خبر ؟

سالهای سال است تاکسی های خطی با کوچکترین نم باران فقط دربستی کار می کنند ، چه کار کردید دقیقا ؟؟؟
چه اظهارنظری. بخشی از سیل عظیم بیکاران تحصیلکرده چاره ای جز مسافرکشی ندارن. بعد از کجا نون بخورن؟ تاکسیها هم که سالهاست به مسافرها محل نمیذارن، مگر تاکسیهای خطی.
اسنپ مسیری که من مرتب استفاده میکنه از ۳۲۰۰۰ کرده ۴۰۰۰۰ تومان . تمام اینکه کنترل میکنیم دروغ هستش. این هم مدرک ش. لی میل من رو که تابناک داری , خواستی رسید یرام ای میل کنم
تاکسی سرویس ها هم نرخ رو بالا بردن مسیر 8 تومنی رو کردن 15 تومن. تازه سرویس مدرسه بچه ها هم اعلام کرده به من که از این ماه باید اضافه بشه دستمزدش.
ببخشید قیمت همون بنرین سهمیه ای 500 رفته روش مگه می شه قیمت رو زیاد نکنند؟
همشم بخاند با سهمیه بزنند باید گرون کنند
مگه می شه حداقل 30 درصد تورم کلی ایجاد می کنه
مرد باشید و بگید اشتباه کردیم
من از مترو باقری به سمت قنات کوثر و شهرک امید تهرانپارس و بلعکس با سواری تردد می کتم چه سواری شخصی و چه تاکسی زرد از بعد گرانی بنزین پانصد تومن روی کرایه ها کشبده اند. کرایه یک مسیر یک ربعه شده سه هزار تومن.حالا ما به کی شکایت کنیم.
تاکسی ها از همه بدتر هستند.بین شهری کرایه های نجومی میگرند و مجبور هستیم با شخصی ها برویم.
الان خط میدان آرژانتین به انتهای ماندلا دیگه تاکسی ها کار نمیکنن میگن چون نمی صرفه! یعنی تاکسی خطی اونجا تا انتهای افریقا رو نمیره! فقط تا جهان کودک میره! باید با شخصی ها بری که اونها هم 35% کرایه رو افزایش دادن!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی