بازدید 4946
۱

رشد ۱۵۱ واحدی شاخص/ ارزش معاملات بورس تهران از ۱۶۷۶ میلیارد تومان گذشت

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز یکشنبه سوم آذر ماه با رشد 151 واحدی در ارتفاع 305 هزار و 774 واحدی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 24 November 2019

رشد ۱۵۱ واحدی شاخص/ ارزش معاملات بورس تهران از ۱۶۷۶ میلیارد تومان گذشت

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس، شاخص قیمت وزنی ارزشی با رشد 40 واحدی به کانال 81 هار و 916 واحدی رسید، شاخص کل هم وزن با افزایش 692 واحدی رقم 89 هزار و 307 واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص قیمت هم وزن با رشد 462 واحدی رقم 59 هزار و 703 واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص آزاد شناور نیز با رشد 193 واحدی به سطح 356 هزار و 323 واحدی بازگشت.

شاخص بازار اول با کاهش 342 واحدی در حالی به ارتفاع 220 هزار و 143 واحدی بازگشت که شاخص بازار دوم با رشد 2348 واحدی رقم 631 هزار و 247 واحدی را به نمایش گذاشت.

ارزش معاملات امروز بورس تهران در حالی از 1680 میلیارد تومان فراتر رفت که این رقم ناشی از داد و ستد بیش از 3 میلیارد و 37 میلیون برگه سهم و اوراق مالی طی 367 هزار و 353 نوبت معاملاتی بود.

عرضه و تقاضا

در معاملات امروز نماد شرکت های بانك‌اقتصادنوین‌ (ونوین)، كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حكشتی)، داروسازی زاگرس فارمد پارس (ددام)، ماشین‌ سازی‌ اراک‌ (فاراک)، ایران‌ارقام‌ (مرقام)، گروه‌صنایع‌بهشهرایران‌ (وصنا)، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت تصمیم (تصمیم) با بیشترین صفوف تقاضا و خرید موجه شد و در مقابل نمادهای صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت تصمیم (تصمیم)، مس‌ شهیدباهنر (فباهنر)، صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه1 (سپاس)، شیمی‌ داروئی‌ داروپخش‌ (دشیمی)، صكوک اجاره خلیج فارس (صفارس412) و صندوق سرایه گذاری با درآمد ثابت كمند (كمند)و صندوق سرمایه گذاری ارمغان ایرانیان (ارمغان) با بیشترین صفوف عرضه و فروش مواجه شدند.

رفت و آمدهای بازار

نماد معاملاتي شركت هاي سرمايه گذاري نفت و گاز و پتروشيمي تامين(تاپيكو)،پتروشيمي شيراز(شيراز)با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب، كارتن ايران(چكارن) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف بازگشایی شد.

در مقابل نماد شركت توسعه معدني و صنعتي صبانور (كنور1) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف، پتروشيمي‌شيراز (شيراز1) سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشيمي تأمين (تاپيكو1)  با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب، اوراق اختيار فروش تبعي شركت س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين (هپيكو8111) و (هپيكو8101) متوقف شدند.

همچنین نماد معاملاتي شركت چرخشگر (خچرخش1)، صنايع‌كاغذسازي‌كاوه‌ (چكاوه1)، كشت‌ و صنعت‌ چين‌ چين (غچين1)، ايران‌ارقام‌ (مرقام1)توريستي ورفاهي آبادگران ايران (ثاباد1) با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدي قيمت سهام با وقفه همراه شدند و نماد شركت هاي مديريت سرمايه گذاري اميد(واميد)،داده پردازي ايران(مداران)باتوجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل بدون محدوديت نوسان قيمت حراج شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیترت رو عوض کن . مثلا بازار سهام در فلان تاریخ . هرکی ندونه فکر میکنه این 151 واحد افزایش در نوع خودش یک رکورد شکنیه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی