بازدید 2334

جهاد اسلامی حمله اسرائیل به کودکان غزه را جنایت جنگی تمام عیار خواند

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 16 November 2019

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در غزه اعلام کرد: هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان توسط اسرائیل در نوار غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است.

از سه‌شنبه تا پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی را علیه غزه انجام داد که با ترور بهاء ابوالعطا، فرمانده برجسته سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی آغاز شد.

صبح پنجشنبه آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی برقرار شد.

البریم گفت: نهادهای حقوقی و انسانی باید جنایت‌های اشغالگران را رسوا و برای محاکمه فرماندهان و افسران ارتش اسرائیل به عنوان جنایتکاران جنگی تلاش کنند.

وی از تمامی نهادهای بین المللی خواست به مسئولیت خود درباره محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی عمل کنند.

در این راستا وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که در حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شش دانش‌آموز فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وزارتخانه در بیانیه‌ای تاکید کرد که در این حملات ۱۵ مدرسه از جمله چند مدرسه وابسته به سازمان ملل هم خسارت دیدند.

وزارت آموزش و پرورش فلسطین با اشاره به اینکه هدف قرار دادن کودکان و مراکز آموزشی اقدامی خطرناک و نقض صریح قوانین و معاهدات بین المللی است، از تمامی نهادهای بین المللی خواست به مسئولیت های خود عمل کرده و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی را به سبب جنایت‌های ضد بشری محاکمه کنند.

در حملات تجاوزکارانه ارتش صهیونیستی به غزه صدها کودک دیگر هم زخمی یا دچار ترس و وحشت شدند.

لازم به ذکر است که در حملات دو روزه ارتش جنایتکار صهیونیستی به نوار غزه ۳۴ فلسطینی از جمله سه کودک و یک زن به شهادت رسیده و بیش از ۱۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین به تلافی این جنایت ها بیش از ۴۵۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد که طی آن بیش از ۷۰ صهیونیست زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر