بازدید 4451
۱

با سوناتا ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید + تصاویر

مدل پایه سوناتا ۲۰۲۰ SE، حدود ۷۵۰ دلار نسبت به نسل پیشین خود گرانتر و بیشتر قیمت گذاری شده است که البته افزوده شدن قابلیت و تجهیزات متعدد، این افزایش قیمت چشمگیر را تحت الشعاع قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰ 13 November 2019

با سوناتا ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید + تصاویر

به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت کره‌ای هیوندای موتورز به تازگی جزئیات و اطلاعات مربوط به خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است و بدین ترتیب نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان به این مدل خودروی محبوب و جذاب را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

مدل پایه سوناتا ۲۰۲۰ SE، حدود ۷۵۰ دلار نسبت به نسل پیشین خود گرانتر و بیشتر قیمت گذاری شده است که البته افزوده شدن قابلیت و تجهیزات متعدد، این افزایش قیمت چشمگیر را تحت الشعاع قرار داده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، انتشار مشخصات و جزئیات مربوط به خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که این سدان سایز متوسط محبوب هیوندای ارزش زیادی در برابر قیمت و مبلغی که مشتریان خواهند پرداخت، دارد.

با سوناتا ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید + تصاویر

بر اساس گزارش موتور1، از جمله ویژگی‌های مدل استاندارد و پایه این خودرو با قیمت 24 هزار و 330 دلار ، می‌توان به پیشرانه چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با تولید ۱۹۱ اسب بخار قدرت، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، ترمز پارک الکترونیکی و چراغ‌های LED اشاره کرد.

همچنین به سیستم دستیار راننده استانداردی نیز مجهز شده است که قابلیت‌های مهمی همچون پیشگیری از برخورد جلو، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده، دستیار نوربالای خودکار، کروز کنترل هوشمند دارد.

مدل دیگر سوناتا ۲۰۲۰ ، نسخه SEL است که تجهیزات بیشتری داشته و قیمت ان نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار است. از ویژگی های بازر این مدل می توان به از رینگ‌های ۱۷ اینچی، نمای اسپرت تر گونه جلو و عقب خودرو، پانل‌های درب چرمی و عناصر کروم داخل کابین خودرو اشاره کرد. همچنین سایر تجهیزات آن عبارت است از: سیستم پیشگیری از تصادف عقب ، آینه‌های جانبی گرم شونده، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ورود و استارت بدون کلید، صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی، رادیو ماهواره‌ای، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب خودرو.

مدل گران قیمت تر این خودرو نسخه SEL پلاس است که با تجهیزات و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری (۲۷ هزار و ۴۵۰ دلار) نیز دارد. از قابلیت های منحصر بفرد این نسخه می توان از رینگ‌های ۱۸ اینچی، آینه‌های جانبی با پوشش مشکی براق، پدال‌های آلومینیومی و صندلی‌های چرمی نام برد.

و در نهایت مدل پرچمدار این خودروی جدید، سوناتا Limited با قیمت ۳۳ هزار و ۳۰۰ دلار از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو بهره خواهد برد که در کنار تمامی موارد و آپشن های دیگر، به کلید دیجیتال، هدآپ دیسپلی رنگی، پایش نقاط کور با هشدار، دستیار پارک هوشمند نیز تجهیز شده است.

گفته می شود نسخه های مختلف خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ در ماههای آینده روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوب حالا ما چیکار کنیم با ساینا یا تیبا مقایسش کنیم یا حسرت یه ماشین خوب واستاندارد را بخوریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان