بازدید 2188
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خواستار شد

معرفی تاکسی‌های غیرفعال در روز‌های بارندگی به ۱۸۸۸

کد خبر: ۹۳۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۷ 06 November 2019
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تاکسی غیرفعال در روز‌های بارانی، پلاک خودرو را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

علیرضا قنادان در گفتگو با ایسنا، در مورد کمبود تاکسی در روز‌های بارانی گفت: تشدید ترافیک شهری از مهمترین مشکلات تاکسیرانان در زمان بارندگی است و در نهایت سبب می‌شود پایانه در ساعاتی از روز، خالی از تاکسی شود؛ چراکه تاکسیران‌ها نیز مانند راننده‌های دیگر، در زمان بارندگی مسیر۲۰ دقیقه‌ای را یک ساعته طی می‌کنند و این ترافیک به روی خدمات دهی آن‌ها تأثیر دارد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های میدانی بر تاکسیرانان تصریح کرد: ناظران سازمان در روز‌های بارانی، علاوه بر نظارت میدانی، با پهنه بندی مناطق اقدام به رصد آنلاین پایانه‌ها و خطوط تاکسی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خدمات رسانی یکسان تاکسی‌ها در روز‌های بارندگی از مهمترین اهداف طرح‌های نظارتی و میدانی است، گفت: تیم‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی با آغاز فصل پاییز، هر روز از ساعت ۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در حالت آماده باش هستند.

قنادان با بیان اینکه با وجود همه نظارت‌ها ممکن است باز هم مشکلاتی ایجاد شود، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم فعالیت از سوی تاکسیران در روز‌های بارانی، شماره پلاک خودرو را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار