بازدید 3002

سامانه ثبت اموال نمایندگان در مجلس مستقر می‌شود

کد خبر: ۹۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 03 November 2019
عضو هیات‌رئیسه مجلس، گفت: ثبت اموال مسئولان ضرورتی بود که باید اتفاق می‌افتاد و سامانه از فردا برای ثبت اموال نمایندگان مجلس مستقر خواهد شد. نمایندگان می‌توانند اسناد خود را بیاورند و در مجلس اموال‌شان را ثبت کنند یا در منازل‌شان این کار را انجام دهند و هر چقدر دارایی دارند را باید ثبت کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از اعتمادآنلاین، اکبر رنجبرزاده با اشاره به اینکه ثبت اموال مسئولان موجب ایجاد اعتماد عمومی در کشور می‌شود، گفت: درصد بسیار بالایی از مسئولان کشور از سلامت مالی و اقتصادی برخوردار هستند، اما فساد مالی چند مسئول موجب آزرده خاطر شدن مردم می‌شود و مردم هم حق دارند. شفافیت اموال مسئولان موجب آرامش جامعه می‌شود، همچنین اعتماد عمومی که پشتوانه اصلی نظام است با این اقدام به کشور برمی‌گردد.

او ادامه داد: ثبت اموال مسئولان ضرورتی بود که باید اتفاق می‌افتاد و سامانه از فردا برای ثبت اموال نمایندگان مجلس مستقر خواهد شد. نمایندگان می‌توانند اسناد خود را بیاورند و در مجلس اموال‌شان را ثبت کنند یا در منازل‌شان این کار را انجام دهند و هر چقدر دارایی دارند را باید ثبت کنند.

این عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ثبت اموال مسئولان بسیار ارزشمند است و می‌تواند آرامش را به جامعه برگرداند.

رنجبرزاده در مورد ضعف‌های قانون ثبت اموال مسئولان گفت: در ظاهر نمی‌توان گفت این قانون ضعفی دارد. اموالی همچون طلا و جواهر، سکه، دلار، پول نقد و سپرده‌های بانکی هم در سامانه دیده شده است و مسئولان باید هر آنچه را دارند در سامانه ثبت کنند.

او تاکید کرد: ثبت اموال مسئولان حرکت انقلابی بسیار خوبی است و مسئولان باید آماده پوشیدن لباس ایثار و ازخودگذشتگی باشند نه اینکه خدایی ناکرده مردم را فدای خود کنند و در جهت مسابقه تجمیع ثروت پیشگام باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به شکاف طبقاتی میان مردم عراق و نمایندگان مجلس‌شان گفت: یکی از گرفتاری‌های عراق این است که راه را اشتباه می‌روند و تفاوت زیادی میان مردم و نمایندگان مجلس‌شان وجود دارد. بخشی از مردم عراق هم از این بابت ناراحت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار