بازدید 5935

شرط راه‌اندازی اتحادیه خوابگاه‌داران غیردولتی

کد خبر: ۹۳۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 03 November 2019


شرط راه اندازی اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از شروط راه اندازی اتحادیه برای خوابگاه‌داران غیردولتی خبر داد و گفت: در هر استان «شورای نظارت بر خوابگاههای خودگردان» فعال است و برعملکرد این خوابگاهها نظارت دارد.

ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه در سال تحصیلی جاری چه تعداد از ظرفیت دانشجویان خوابگاهی توسط خوابگاه های خودگردان پوشش داده شد گفت: آمار اینکه در سال تحصیلی جاری چه تعداد از ظرفیت دانشجویان خوابگاهی توسط خوابگاه های خودگردان پوشش داده شده، هنوز نهایی نشده است.

وی ادامه داد: در هر استان یک شورا تحت عنوان «شورای نظارت بر خوابگاه های خودگردان» فعال بوده و بر عملکرد خوابگاه‌های خودگردان نظارت دارد.

مطیعی افزود: درصورتی که دانشجو و یا خوابگاه دار مشکلی داشته باشند می توانند برای رفع مشکل به این شوراهای نظارت در استان ها مراجعه کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره فعالیت اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی گفت: خوابگاه های غیردولتی دارای اتحادیه نیستند، برای داشتن اتحادیه باید تعاونی های خوابگاه های غیردولتی جمع شده و از بین خود نمایندگانی را انتخاب کنند و در چارچوب ضوابط کشور و طی مراحل قانونی مجوز مربوطه را دریافت کنند.

وی ادامه داد: درصورت صدور مجوز از آن زمان اتحادیه می تواند در چهارچوب اساسنامه وزارت کشور به عنوان نماینده خوابگاه داران غیردولتی فعالیت کند.

به گزارش مهر، در سال های گذشته تعدادی از نمایندگان تعاونی خوابگاه های غیردولتی در قالب اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی فعالیت می‌کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار