بازدید 20712
۳

نشانه‌های دوست داشتن پسران عاشق

کد خبر: ۹۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 03 November 2019

مردان نمی توانند مانند زن ها همیشه بگویند که هنگام لمس شدن چه احساسی دارند.

به نقل از پارسی دی؛ پتی وود، متخصص زبان بدن با بیش از 30 سال تجربه و نویسنده سیگنال های موفقیت، راهنمای خواندن زبان بدن، می گوید: این بدان علت است که سیگنال های زبان بدن ناخودآگاه می توانند فاش شده و سخن بگویند.

بنابراین، در مراحل اولیه یک رابطه جدید ( مانند زمانی که شما برای اولین بار او را ملاقات می ‌کنید )، به دنبال نشانه‌ های زیر باشید تا بفهمید او به چه چیزی فکر می کند.

  1. بزرگ شدن مردمک چشم

اتساع مردمک چشم یا به دلیل این است که در یک مکان خیلی تاریک هستید و یا این سیگنال ظریف نشانه علاقه طرف مقابل به شماست. وود معتقد است: “اتساع مردمک یک واکنش مغزی است که زمانی رخ می ‌دهد که چیزی را دوست دارید و یا به چیزی جذب می‌ شوید. “

  1. بالا رفتن ابروها

افراد تمایل دارند از این حالت نیمه آگاه استفاده کنند و به باز کردن چشمانشان در زمانی که چیزی را که می بینند دوست دارند، کمک کنند. اگر وقتی که شما حرف می ‌زنید، ابروانش را بالا می ‌برد، معنی ‌اش این است که به آنچه می گویید، علاقه‌ مند است.

  1. نمایان شدن دندان های جلو

وود می گوید: “مردان مانند حدود 5 سالگی شان لبخند نمی زنند، مگر اینکه واقعا خوشحال باشند” او ممکن است حتی در حال شوخی هم نخندد. اما یک روز بالاخره خنده همراه با نمایان شدن دندان هایش را خواهید دید. وود معتقد است زمانیکه او واقعا خوشحال باشد نمی تواند خنده اش را پنهان کند و با این خنده دندان های پیشین او در معرض دید قرار خواهد گرفت.

  1. خنده به پهنای صورت و فراتر از دهان

همیشه ارسال یک متن عاشقانه تنها راه نشان دادن عشق و علاقه نیست گاهی اوقات یک لبخند بزرگ نشانه ای بسیار مهم به شمار میرود؛ یک خنده واقعی فراتر از دهان رفته و صورت را نیز در بر می گیرد. خنده واقعی پیشانی را بالا برده و چشم ها را بازتر می کند. اگر لبخند او تمام صورتش را در بر بگیرد، به این معنی است که شما به نحو احسن بر او تاثیر می گذارید.

  1. زبان زدن به لب ها به صورت خیلی جذاب

وود می گوید:‌”وقتی شما جذب یک نفر می‌ شوید ، دهان شما بزاق بیشتری تولید می‌ کند.”.

زبان زدن و لیسیدن جذاب لب ها و یا فشردن آنها به صورت آرام به هم، یکی دیگر از نشانه های بدنی کسی است که جذب شما شده است.

  1. قفل شدن چشم هایش بر روی صورت شما

ممکن است فکر کنید فردی که شیفته شما شده، به سختی چشمانش را از چشم های شما جدا می کند، اما تماس چشمی بدون توقف می‌ تواند باعث شود که فرد احساس معذب بودن کند. بنا بر این قانون جدید، وود می گوید:‌ “اگر او 80 درصد از تعاملش را خرج نگاه کردن از چشم ها به بینی و یا لب هایتان می کند، او به شما علاقمند است.”

  1. کشیدن نفسی عمیق هنگام دیدن شما

بله مردان هم به اکسیژن نیاز دارند، اما زمانی که او ناخوداگاه نفسی عمیق می کشد، شکمش را جمع کرده و قفسه سینه اش را باد می کند. وود می‌ گوید : این یک راه ناخودآگاه برای عریض تر به نظر رسیدن بالاتنه پشتی و کوچک تر به نظر رسیدن کمر است که دو ویژگی هستند که او را مناسب تر و مطلوب تر (از دیدگاه تکاملی) نشان می دهند. به عبارت دیگر او به شما علاقمند است و سعی در جذب کردن شما دارد.

  1. هنگامی که صحبت می ‌کنید به سمت شما خم می‌ شود.

شاید این نشانه خیلی به چشم نیاید اما زمانی که او بتواند از لحاظ جسمی به خوبی شما را بشنود، و به هر حال به آن توجه داشته باشد ، به این معنی است که به چیزی که می‌ خواهید بگویید علاقمند است.

  1. دست هایش را روی مفصل ران خود قرار می دهد و آرنجش را به طرفین می گذارد.

از آنجا که این حالت نسبت به قرارگیری بازوان در طرفین فضای بیشتری را می گیرد، وود می گوید:‌این یک نشانه قدرت مردانه است که برای نشان دادن برتری فیزیکی نسبت به دیگران از آن استفاده می کنند. معنی این حالت این است که او به دنبال توجه است و اگر این کار را در برابر شما انجام داد پس به دنبال توجه شماست.

  1. زانویتان را لمس می کند و یا موهایتان را به پشت گوش می گذارد.

وود می‌ گوید : وقتی که او تماس فیزیکی خود را با بهانه دیگری آغاز می کند، این یک آزمون برای دیدن نحوه واکنش شما به لمس او است.

وود می‌ گوید: از آنجا که لمس ابزاری است که او برای تست محدودیت های خود استفاده می کند، می تواند به این معنی باشد که او فقط علاقه مند به رابطه جنسی است. اگر او واقعا تو را دوست داشته باشد ، ممکن است به آرامی عقب بکشد و به شیرینی لبخند بزند، که یعنی می‌ خواهد وقت بگیرد و به تو نزدیک تر شود.

منبع: نشانه های دوست داشتن

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عالی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر