بازدید 6529
۴

آلمان به ملی پوش جنجالی ایران پناهندگی داد

فدراسیون جهانی جودو با اعلام این خبر از اقدام دولت آلمان در دادن پناهندگی به سعید ملایی قدردانی کرد. به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط ملایی در المپیک ۲۰۲۰ برای آلمان مبارزه کند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 03 November 2019

فدراسیون جهانی جودو اعلام کرد اداره مهاجرت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی جودوکار ایران که راهی این کشور شده را پذیرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید ملایی دارنده مدال طلای جهان که پس از پایان رثابت‌های قهرمانی جودوی جهان ۲۰۱۹ در ژاپن از بازگشت به ایران خودداری کرد و راهی آلمان شده بود، تقاضای پناهندگی خود به کشور آلمان را ارائه کرد. پس از گذشت چند ماه اداره مهاجرت آلمان نیز تقاضای ملایی را پذیرفت.

فدراسیون جهانی جودو با اعلام این خبر از اقدام دولت آلمان در دادن پناهندگی به سعید ملایی قدردانی کرد. به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط ملایی در المپیک ۲۰۲۰ برای آلمان مبارزه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با تشکر از مسئولین محترم که با روشهای نخ نما شده باعث فراری شدن نخبه گان شده اند
چشم آقایان روشن...
خاک برسرنامردش
واژه ای که در خور سعید مولایی هست خیانت هست نه به خاطر این که پشیمون شده به خاطر باخت هاش به خاطر حرفاش
اون تو ایران بزرگ شد رشد کرد و تربیت شد
حداقل می تونست بدون اینکه حرفی بزه که باعث محرومیت فدارسیون جودوی ایران بشه از ایران مهاجرت کنه ولی چی کار کرد اول با حرفاش هزینه زیادی برای کشور ایجاد کرد که باعث یک عالمه همجمه علیه کشور و فدارسیون جودو تعلیق شد بعد گفت خانوادش در خطر هستند که مثل .... دروغ می گفت (بد تر از زم که نبود) بعد گفت زیر پرچم هیچ کشوری مبارزه نمی کنه ولی در آخر پناهنده آلمان شد تا برای اونها مبارزه کنه.
به شخصه دوست دارم در حسرت مدال المپیک بمونه تا اخر شاید پهلونی که هیچ کمی شعور پیدا کنه بفهمه باختن زندگی یعنی چی خسران دیده در دنیا و آخر البته اگر اعتقادی داشته باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل