بازدید 3396
۳

کوهکن: برخی از قوانین را به اشتباه تصویب کرده‌ایم

کد خبر: ۹۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ 02 November 2019
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از قوانین را به اشتباه تصویب کرده ایم و امروز برایمان سخت است که بگوییم اشتباه کرده ایم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن کوهکن امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: چهل سال است به نقاطی از کشور که گفته می‌شود محروم هستند اعتبارات ویژه اعطا می‌کنیم، منطقی است که این محرومیت باید در طول چهل سال ریشه کن می‌شد، اما نقاط محروم کشور همچنان محروم هستند.

وی ادامه داد: برخی از قوانین را به اشتباه تصویب کرده ایم و امروز برایمان سخت است که بگوییم اشتباه کرده ایم، دولت زمانی به نسیه خوری روی آورد. باید گفت: اوراق مشارکت دولت را بدهکار می‌کند و صلاح نیست همواره بار‌های مالی را بر دوش دولت بیندازیم، تنها اقدامی که دولت باید آن را به درستی انجام دهد صادر کردن مجوز‌ها است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به علت یک بی توجهی پروژه‌ای که نیاز به اعتباری ۲۷۰ میلیون تومانی داشت امروز نیاز به ۱۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد تا اجرا شود، در همین خصوص اگر تفویض اختیارات به شهرستان‌ها داده می‌شد بسیاری از پروژ‌های عمرانی حل می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
باز نزدیک انتخابات شد تواضع پیشه کردی با مرام!!!!!
برخی قوانین نه بسیاری از قوانین اشتباه هستند. از نتیجه و ظاهر جامعه می توان فهمید
حالا که نزدیک انتخاباته چه حرف های قشنگی از نمایندگان میشنویم. چرا قبلا این صحبت ها نبود و در مجلس خواب تشریف داشتید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل