بازدید 5257
۱

چهار تساوی صفر - صفر ؛ هفته قحطی گل درلیگ برتر!

در کنار تساوی بدون گل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، سه بازی دیگر در قائمشهر ، خوزستان و تهران نیز به سرنوشت بدون گل دچار شد تا بیماری فوتبال باشگاهی ایران در تربیت مهاجم و زدن ضربات آخر بیش از پیش نمایان شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 31 October 2019

چهار دیدار ابتدایی هفته نهم لیگ برتر نوزدهم حتی یک گل هم نداشت!

به گزارش تابناک ورزشی، بازی های لیگ برتر فوتبال ایران کسل کننده و سردتر از هر زمان دیگری دنبال شد و در ابتدای هفته نهم چهار بازی پیاپی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تماشاگران حتی یک بار هم ندیدند که توپ از خط دروازه بگذرد. در این میان حتی پنالتی دقیقه نود علیپور هم نتوانست این طلسم سنگین را بشکند.

در کنار تساوی بدون گل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، سه بازی دیگر در قائمشهر ، خوزستان و تهران نیز به سرنوشت بدون گل دچار شد تا بیماری فوتبال باشگاهی ایران در تربیت مهاجم و زدن ضربات آخر بیش از پیش نمایان شود.

توقف خانگی قائمشهری ها مقابل آبادانی ها

تیم‌های فوتبال نساجی و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای نداشت و این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

مرتضی منصوریان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به مجتبی بیژن از تیم نساجی کارت زرد نشان داد. با این نتیجه تیم‌های نساجی و صنعت نفت با ۱۰ و ۱۶ امتیاز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در دره نهم و پنجم جدول باقی ماندند. به این ترتیب تیم نساجی به ناکامی هایش در هفته های اخیر ادامه داد و بار دیگر نتوانست در خانه نتیجه بگیرد.بعد از سوت پایان مهاجری از سرمربیگری نساجی استعفا داد.

زور نکونام هم در دربی جنوب، به شگفتی سازان تارتار نرسید

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان هم از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان دربی خوزستان را برگزار کردند که این مسابقه نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت و تارتار در مصاف با نکونام نیز بازنده میدان نشد.

قضاوت این دیدار برعهده سید وحید کاظمی بود که به علی علیزاده از نفت و محمد آبشک و صالح حردانی از فولاد کارت زرد نشان داد. با این تساوی نوار پیروزی‌های فولاد بعد از ۳ هفته قطع شد و نفت مسجدسلیمان نیز همچنان به روند شکست‌ناپذیری‌اش ادامه داد. هرچند گل‌های مردود این بازی را تیم نفت مسجدسلیمان زد، اما فولادی‌ها هم چند موقعیت خیلی خوب روی دروازه حریف هم استانی ایجاد کردند که توسط ایوب والی، لوسیانو پریرا و روح الله سیف اللهی خلق شد، اما همگی با یک مانع ثابت بنام سوشا مکانی روبرو شد.

سایپا بعد از قلعه نویی؛ ترمز تیم یحیی را هم کشید

نارنجی پوشان تهران مثل بازی قبلی مقابل سپاهان، در دیداری نزدیک اجازه برتری به شهرخودرو دیگر تیم مدعی لیگ را هم ندادند و به دومین تساوی پیاپی رسیدند تا بطور کامل از روند باخت ها فاصله بگیرند.

شاگردان ابراهیم صادقی که هفته گذشته در گرفتن امتیاز در خانه سپاهان موفق بودند، امروز نیز یک تیم مدعی دیگر را متوقف کردند و توانستند صاحب امتیاز از شهرخودرو شوند تا به‌عنوان گربه سیاه تیم‌های بالای جدولی شناخته شوند؛ نارنجی پوشان در حالی این دو تساوی برابر شاگردان قلعه‌نویی و گل‌محمدی را به دست آوردند که در چهار دیدار قبل از آن شکست خورده بودند.

حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان و امیرحسین حسین‌زاده، وینگر سایپا ستاره‌های این تیم برابر شهرخودرو بودند؛ حسین‌زاده که در هر دو سمت بازی کرد، بار‌ها با حرکات و ارسال‌های خود مدافعان حریف را به دردسر انداخت و دروازه شهرخودرو را تهدید کرد؛ فلاح‌زاده نیز که در دیدار اخیرشان برابر سپاهان درخشان ظاهر شده بود، امروز هم در نیمه دوم روی حملات شهرخودرو بار‌ها دروازه تیمش را نجات داد و شوت‌های خطرناک اکبر صادقی و روح‌الله باقری را دفع کرد تا دومین کلین‌شیت پیاپی را ثبت کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیه سپاهان خیلی مسخره پنالتی داور گرفت و بازی را به تساوی کشاند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار