بازدید 5059

مسی: ترجیح می‌دهم تعویضی باشم تا تعویض شوم

تصور می‌کنم هر چه به سمت دقایق آخر بازی پیش می‌روید، قفل جریان مسابقه شکسته شده و یا فضای بیشتری در زمین پیدا می‌کنید، زیرا حریفان شما خسته هستند. من ترجیح می‌دهم به جای تعویض شدن، وارد زمین شده و بازی کنم تا اینگونه از بهترین دقایق یک مسابقه فوتبال لذت ببرم.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 29 October 2019

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و ۳۱ ساله بارسلونا انگار میانه خوبی با تعویض شدن ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در سال‌های اخیر و در ترکیب تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا، معمولا کمتر شاهد تعویض شدن لیونل مسی در اواسط بازی هستیم و تقریبا در همه موارد اگر او مشکلی مانند مصدومیت برای ادامه حضور در میدان نداشته باشد، در تمام طول ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حاضر است. حالا خود لیونل مسی نیز مدعی شد اگر قرار باشد تمام طول بازی در زمین حاضر نباشد، ترجیح می‌دهد به جای اینکه وسط بازی تعویض شود، به عنوان بازیکن تعویضی و در اواسط مسابقه راهی میدان شود.

لیونل مسی گفت: "من دوست ندارم در هنگام حضور در میدان تعویض شوم. من ترجیح می‌دهم از نیمکت به میدان آمده و زمان کمتری بازی کنم تا اینکه در بین بازی از سوی سرمربی تعویض شوم. من تصور می‌کنم هر چه به سمت دقایق آخر بازی پیش می‌روید، قفل جریان مسابقه شکسته شده و یا فضای بیشتری در زمین پیدا می‌کنید، زیرا حریفان شما خسته هستند. من ترجیح می‌دهم به جای تعویض شدن، وارد زمین شده و بازی کنم تا اینگونه از بهترین دقایق یک مسابقه فوتبال لذت ببرم. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار