چرتکه؛

زباله‌های 2600 میلیارد تومانی تهران!

کد خبر: ۹۳۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 26 October 2019
تعداد بازدید : 1669
بازدید 8081
۴
نام دیگر زباله را طلای کثیف گذاشته‌اند؛ کالایی که پولش برای دلالان زباله، اربابان زباله‌گردها و پیمانکارانی است که گویا چم و خم شهرداری‌ها و دیگر نهادهای مرتبط را خوب بلدند. به‌تازگی آلونک‌های کارگران زباله‌گرد در اشرف‌آباد تخریب شده و هنوز هیچ نهاد و سازمانی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است. زباله‌گردها می‌گویند ماهانه سه میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت می‌کنند تا مجوزی بگیرند برای سر فرو بردن در سطل‌های زباله؛ اما شهرداری می‌گوید چنین مجوزی از سوی این سازمان صادر نشده و احتمالاً عده‌ای در حال سودجویی از این طریق هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اول گفتیدلبوفروشان درآمدمیلیاردی دارندبعدبندکردیدبه دکه روزنامه فروشان حالانوبت زباله گردهااست که آنهاراهم جزوگروه میلیاردرهای مالیات نده بحساب بیاوریدوموردتنفرمردم فراردهید شماحاضرید اگراشتباهی چیزباارزشی درکیسه زباله انداخته باشید وناآگاهانه آنرابه صندوق زباله سرکوچه پرت کرده باشیدبرویددربین زباله های کثیف وچندش آوردیگران دنبال کمشده تان بگردید ؟ حالاتصورکنیدبینوائی اززورنداری وفقرزباله گردی کندوازاین راه ارتزاق کند ، بعداززباله گردها چه کسانی درنوبتند به دزدان وسارقین واختلاس گران کاری نداشته باشید مهم بریدن نان روزنامه فروش وزباله گرداست ، طاعت ازدست نیاید گنهی بایدکرد دردل دوست بهرحیله رهی باید کرد
حالا کسی هست پیگیری کنه چه کسی 3.5میلیون به ازای هر نفر رو به جیب میزنه؟
طرح تفکیک زباله در مبدا که چندین سال براش تبلیغ شد و کلی سطلهای زباله در منازل پخش شد به کجا رسید ؟؟
این روش زباله گردی هم ظاهر شهر را زشت می کنه و هم باعث پاره شدن کیسه های زباله و پخش شدن آنها در سطح شهر و آلودگی می شه
نمی شه در محل این چالها توسط شهرداری سوله های بزرگ تاسیس بشه که زباله ها در همان سوله ها با وسایل مجهز تفکیک بشه و این جوانان هم در همان محل کار کنند ؟؟
بچه ها هم از محل درامد زباله ها به تحصیل علم و مهارت بپردازند ؟؟
شهرداری تهران به جای کمک و هزینه چندین هزار میلیاردی در پیاده روی اربعین بهتر نیست به این امور بپردازه و اجازه بده کسانی که قصد زیارت دارند هم ثواب بیشتری ببرند و از جیب خود هزینه کنند ؟؟؟
مملکت خودمون داغونه و زباله مملکت را برداشته اینها فقط به فکر کارهای عجیب و غریب برای تبلیغات و سیاسی کاری هستند