بازدید 4109

مذاکره حزب رفاه ملت با برخی چهره‌های اصلاح طلب برای ائتلاف در انتخابات آینده

کد خبر: ۹۳۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 25 October 2019

دبیرکل حزب رفاه ملت گفت که این حزب مذاکراتی را با اصلاح طلبان برای ائتلاف در انتخابات مجلس آینده انجام داده و موافقت‌هایی را در این باره کسب کرده است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین فعالیت‌های حزب رفاه ملت برای انتخابات مجلس‌ آینده گفت:‌ ما مذاکراتی را با برخی از کاندیداهای احتمالی داشته‌ایم و به دنبال جمع بندی‌ها هستیم و تلاشمان رسیدن به توافق است. پیشنهاد مشخص ما دستیابی به ائتلافی مشابه آن چیزی است که در مجلس دهم و ریاست جمهوری آقای روحانی تجربه کردیم.

وی افزود: اگرچه ممکن است انتقاداتی هم به این ائتلاف وجود داشته باشد اما نظر کلی ما همچنان بر ائتلاف بین اعتدالیون و اصلاح طلبان است. در این زمینه نیز با برخی از چهره‌های اصلاح طلب مذاکره کردیم که آنها هم اغلب موافق ائتلاف هستند.

نعمتی با بیان این که برخی از اصلاح طلبان هم موافق ائتلاف در انتخابات آینده نیستند، درباره‌ انتقادات به ائتلاف صورت گرفته در مجلس دهم نیز گفت: اصلاح طلبان و اعتدالیون بعد از ورود به مجلس راهشان از هم جدا نشد. من برآیند این ائتلاف را مثبت می‌دانم، چرا که در خیلی از موارد مثل انتخاب کابینه و بسیاری از قوانینی که به تصویب رسید مثل CFT همگرایی زیادی وجود داشته، اگر چه ممکن است دو طرف انتقاداتی هم به عملکرد یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه همچنان فرصت مذاکره برای رسیدن به ائتلاف وجود دارد خاطر نشان کرد:‌ حزب رفاه ملت همچنان به دنبال معرفی دبیران استانی در استان‌های مختلف است و کمیته‌ای نیز مشخص شده تا جمع بندی‌هایی از سراسر کشور داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر