بازدید 12368
۱

دامادی که عروسی را برای مسابقه فوتبال لغو کرد!

فرد که می‌توانست در پایان فصل فوتبالی و در ماه می‌، جشن عروسی خود را برگزار کند، به دلیل اطمینانی که از حضور در فهرست برزیل برای حضور در کوپا داشت، تاریخ این جشن را با هماهنگی نامزد خود تغییر داد و آن را به روز ۱۴ جولای، یک هفته بعد از فینال کوپا آمریکا، موکول کرد اما ...
کد خبر: ۹۳۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 20 October 2019

بعد از محاسبه اشتباه، فِرِد به سوژه بازیکنان منچستریونایتد تبدیل شده است.

به گزارشتابناک ورزشی، به نوشته دیلی میل، هافبک برزیلی و ۲۶ ساله منچستریونایتد مدتی است که به دلیل اشتباه محاسباتی خود سوژه تمسخر هم تیمی هایش در رختکن منچستریونایتد شده است.

فرد در تابستان ۲۰۱۸ با انتقالی ۵۲ میلیون پوندی از شاختار دونتسک به منچستریونایتد پیوست، آن هم در شرایطی که در فهرست ۲۳ نفره تیته برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ قرار داشت. با این پیش زمینه و انتقال گرانقیمت، فرد از حضور خود در فهرست تیته برای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ اطمینان داشت و به همین دلیل تصمیمی مهم در زندگی شخصی خود گرفت.

فرد که می‌توانست در پایان فصل فوتبالی و در ماه می‌، جشن عروسی خود را برگزار کند، به دلیل اطمینانی که از حضور در فهرست برزیل برای حضور در کوپا داشت، تاریخ این جشن را با هماهنگی نامزد خود تغییر داد و آن را به روز ۱۴ جولای، یک هفته بعد از فینال کوپا آمریکا، موکول کرد.

برزیل در روز ۷ جولای در فینال کوپا آمریکا حاضر شد و با برتری ۳-۱ بر پرو جشن قهرمانی خود را هم برگزار کرد، اما فرد جزیی از این جشن نبود، چرا که به دلیل نمایش‌های دور از انتظار خود در فصلی که گذشت، اصلا نتوانست در فهرست ۲۳ نفره تیته برای کوپای خانگی حضور یابد.

این موضوع اکنون دستاویزی برای تمسخر فرد در رختکن شیاطین سرخ شده و هم تیمی‌های فرد در یونایتد، شرایط سختی را برای این هافبک برزیلی ایجاد کرده اند. فرد با این تغییر برنامه و برگزاری مراسم عروسی خود در روز ۱۴ جولای، فاز اول تمرینات پیش فصل منچستریونایتد را از دست داد و همچنان نتوانسته جایگاه مناسبی در ترکیب این تیم برای خود دست و پا کند.

Image result for fred man u

هافبک برزیلی که چهارمین خرید گران قیمت تاریخ منچستریونایتد است، تاکنون ۳۲ بازی برای یونایتد در تمامی رقابت‌ها (۲۴ بازی به عنوان بازیکن ثابت) انجام داده و تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. هفته گذشته دیلی میل گزارش داد که ژوزه مورینیو سرمربی وقت شیاطین سرخ از ایتدا خواهان جذب فرد با این رقم سنگین نبوده و صرفا به دلیل احتمال منتفی شدن جذب بازیکنی دیگر، به این انتقال تن داده است.

خروج مورینیو و جانشینی سولسشائر و در کنار آن خروج مروان فلینی و آندر هررا از منچستریونایتد هم کمکی به شرایط فرد نکرده است. بعد از ۳ حضور ۲۳، ۱۹ و ۱۶ دقیقه‌ای به ترتیب مقابل لسترسیتی، وستهم یونایتد و آرسنال، فرد بالاخره در دیدار هفته هشتم برابر نیوکاسل نخستین بازی ثابت خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرد. او در دیدار‌های منچستر در لیگ اروپا و جام اتحادیه (آستانه، آلکمار و راچدیل) حضور کاملی داشته، اما به نظر می‌رسد سولسشائر در لیگ برتر، بازیکنانی نظیر اسکات مک‌تومینای و آندریاس پریرا را به فرد ترجیح می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این هم یک نوع دیوانگی است که اصل را بر فرع مقدم می داند و ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر