بازدید 3614

واکنش حاجیلو به حمله فتح‌الله‌زاده و اولیایی به فتحی

کد خبر: ۹۳۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 20 October 2019

حاجیلو سرپرست پیشین تیم استقلال در خصوص درگیری‌های لفظی بین فتحی با برخی مدیران پیشین باشگاه از جمله علی فتح‌الله‌زاده و کاظم اولیایی گفت: از فتح‌الله‌زاده تعجب می‌کنم که برخی صحبت‌ها را مطرح کرده است. فتح‌الله‌زاده سالیان سال در استقلال زحمت کشیده، کاظم اولیایی هم همینطور. سال‌های سال با فتح‌الله‌زاده کار کرده‌ام و تعجب می‌کنم در شرایطی که تیم نتیجه نگرفته، چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

به گزارشت تابناک ورزشی، حاجیلو گفت: همه به خاطر داریم که وقتی استقلال در زمان هدایت مرحوم ناصر حجازی نتیجه نگرفت، فتح‌الله‌زاده او را عوض کرد و فیروز کریمی را سرمربی استقلال کرد. فکر می‌کنید چرا فتح‌الله‌زاده این کار را کرد؟ چون همه از رسانه‌ها گرفته تا در و دیوار از حجازی انتقاد می‌کردند، اما با آمدن کریمی به جای حجازی شرایط استقلال بهتر شد؟ شاید اگر زمان به عقب بازگردد، فتح‌الله‌زاده این کار را نکند.

فتح‌الله‌زاده قبلا از فتحی حمایت می‌کرد

وی افزود: جالب است که برخی‌ها بعد از مرگ حجازی، «ناصرخانی» شدند! فتح‌الله‌زاده به خاطر هجمه‌ای که وجود داشت، حجازی را عوض کرد، اما شرایط استقلال نه تنها بهتر نشد که بدتر هم شد. این تصمیم، نمره منفی برای مدیرعامل است. در مجالسی که فتح‌الله‌زاده را دیدم، از فتحی حمایت می‌کرد، اما الان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در این موقعیت صحبت می‌کند. از فتح‌الله‌زاده بعید بود چنین حرف‌هایی بزند. فکر می‌کنم شیطنت‌هایی می‌کنند، چون هیچ‌کسی به اندازه فتح‌الله‌زاده، اولیایی، آشتیانی و قریب نمی‌تواند شرایط فعلی مدیریت باشگاه را درک کند. دو فصل پیش زمان شفر نیز این شرایط وجود داشت و رضا افتخاری که مدیر درستکاری بود، تغییر کرد. افتخاری به افرادی اعتماد کرد که نتیجه‌اش ۵ سال محرومیت شد. آدم با صداقت که نباید محروم شود، آن هم به خاطر اشتباه شخص دیگری. اگر من در آکادمی استقلال اشتباهی مرتکب شوم، گناه فتحی چیست؟ او به من اعتماد کرده و نباید از اعتمادش سوء استفاده کنم. حرمت افتخاری هم باید حفظ می‌شد، چرا که او آدم معمولی نبود.

مدیر آکادمی استقلال در رابطه با اینکه فتحی سراغ گری هوپر رفت که مدیربرنامه صهیونیستی داشت و اینکه استراماچونی از جذب این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی کرده است، گفت: هر کسی شرایط خودش را دارد. باشگاه نمی‌دانست طرف مقابلش با چه کسانی کار می‌کند. در مورد ابراز بی‌اطلاعی استراماچونی هم چیزی نمی‌توانم بگویم، چون شناختی از شخصیت این مربی ندارم. استراماچونی مربی بزرگی است، اما اینکه دارای چه شخصیتی است، نمی‌دانم، چون من خیلی کنار او حضور نداشتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار