نبض خبر؛

سلطان وحشت: 90 درصد واقعیت نداشت!

کد خبر: ۹۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 14 October 2019
تعداد بازدید : 4567
بازدید 21576
۳
محمود کدخدایی در اوایل دهه شصت یک قهرمان کشتی بود اما اواخر دهه شصت نامش لرزه به اندام همه ایرانیان می انداخت. داستان‌های ترسناکی از او ساخته شده بود. ماجرایش قصه یاکوزایی بود که در ژاپن نیز سلطان وحشت شده بود. او حالا یک دهه است که برگشته و پرونده دادگاهی اش مختومه شده است. کدخدایی حالا مدعی است نود درصد تصویری که از او در رسانه‌ها ساختند واقعیت نداشته است. اظهارات کوتاه او را که با طفره رفتن از بیان گذشته‌اش همراه است را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اين بابا جو ضد ايراني تو ژاپن راه انداخت
میتوانست حسن یزدانی دوره خودش باسد . قاطی کردن سیاست با ورزش امدن یک عده غیر ورزشی در راس تصمیم گیران ورزش باعث از بین رفتن زحمات محمود کدخدائی و بسیاری دیگر از جوانان مملکت شد که اگر سلطان وحشت واقعیت داشته باشد بیشتر تقصیرش گردن مدیران ناکارامد ونااگاه است که با تصمیمات عجیب وغریب وغلط عمر ورزشی عده زیادی از جوانان مملکت را به فنا دادند .
من خودم در دوره ای که محمودخان در ژاپن بود حضور داشتم ویکبار هم از نزدیک ایشون رو دیدیم تا آنجاکه می توانست دست هم وظنان رو می گرفت.البته از حق نگذریم نام کدخدایی تن همه یاکوزاهارو به لرزه درمی اورد.و چقدر از ژاپنی ها و ایرانی هارو سرکار مواد گذاشت دمت گرم پهلوان خداقوت