بازدید 3234

زائران اربعین پس از زیارت راه را برای سایر زوار باز کنند

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت از زائران اباعبدالله الحسین خواست در صورتی که زیارت کرده‌اند، جا را برای زیارت کسانی که در مسیر آمدن هستند خالی کنند
کد خبر: ۹۲۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 12 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس: حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب گفت:استقبال زائران اربعین بسیار خوب بوده و حجم زیادی از عاشقان اباعبدالله به عراق آمده‌اند که این موضوع در کنار نمایش عظمت اسلام در یک تابلوی بزرگ معنوی، مشکلاتی را هم برای زائران ایجاد کرده است که ناشی از همان حجم عظیم حرکت زائران به سوی نجف و کربلا است.

وی با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین باید ساماندهی بیشتری پیدا کند، ادامه داد: برای اینکه مشکلات زائران کاهش پیدا کند و آن‌ها بتوانند با برنامه بهتری به مراسم معنوی خود برسند باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم وگرنه خوف این هست که بهره برادری لازم از این حرکت ارزشمند کاهش پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: مسئولان و به خصوص ستاد اربعین باید تلاش بیشتری برای برنامه ریزی و هماهنگی‌های مناسب داشته باشند که سال‌های آینده با مشکلات کنونی مواجه نشویم.

وی افزود: البته برای امسال و در همین فرصت کوتاه هم قدم‌هایی برداشته شده، اما در شرایط کنونی بهتر است از زائران محترم بخواهیم در صورتی که زیارت کرده‌اند، جا را برای زیارت کسانی که در مسیر آمدن هستند خالی کنند و اگر این اتفاق نیافتد، افزایش تراکم باعث سختی و اذیت زائران خواهد شد.

حجت الاسلام نواب تصریح کرد: اگر کسانی که زیارت کرده‌اند زودتر به کشور برگردند راه را برای استفاده معنوی سایرین باز کرده و خدمت بزرگی خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی