بازدید 5448
۱
شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری"

بررسی اشکالات مالیات بر ارزش افزوده ازسوی تولیدکنندگان

کد خبر: ۹۲۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 05 October 2019

در جدیدترین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری"، لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط کارشناسان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»، در سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ اقتصاد بازار، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها منتشر شد، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با محسن صالحی نیا؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با عنوان "شهرک‌های صنعتی؛ بسترساز رونق تولید در کشور"، محسن تورانی؛ رییس هیات مدیره شرکت چدنیت صدر با موضوع "حضور مدیران سفارشی؛ مانع رشد صنایع"، اکبر پاک نژاد؛ مدیرعامل شرکت طعم افشان برتر با عنوان "آسیب مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از تحریم است" و همچنین محمدحسن مرجانی؛ مدیرعامل شرکت شیرآلات راسان با موضوع "اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ضروری است" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره نیز مصاحبه‌هایی با روح‌اله خدارحمی؛ مدیرعامل بانک کشاورزی با عنوان "رشد 400 هزار میلیارد ریالی منابع بانک کشاورزی" و دکتر محمدابراهیم پورزرندی؛ رییس هیات مدیره بورس تهران با موضوع " گسترش ابزارهای نوین مالی از طریق بازار سرمایه" انجام شده است. مطلبی از علی حیدری؛ کارشناس بازار سرمایه با عنوان " چشم‌انداز اقتصاد افغانستان" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گزارش‌هایی با عناوین "صادرات گاز؛ کارت برنده ایران در بازی تحریم"، "چین؛ عامل نگرانی آمریکا و استرالیا در حوزه انرژی" و همچنین "افزایش قیمت نفت؛ چالش جدید آمریکا و عربستان" به چاپ رسیده است.

در بخش صنعت نیز گفت‌وگوهایی با محمدصادق محبی ایرانی با عنوان "تحریم‌ها؛ فرصتی برای ساخت داخل شد"، دکتر پیک بلورچی؛ متخصص دندانپزشکی با موضوع "ضرورت ورود تخصصی شرکت‌های بیمه به خدمات دندانپزشکی" و همچنین مهندس محمدتقی دانایی هوشیار؛ مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد با عنوان "ایجاد ممنوعیت برای واردات رسمی؛ سد راه صنعت و رونق تولید" منتشر شده است. در این بخش نیز در گزارشی تحت عنوان "کیلومتر 15 جاده مخصوص؛ 6 ماه بعد از بحران" نگاهی آماری به خطوط تولید و فعالیت شرکت خودروسازی سایپا در سال گذشته و همچنین امسال داشته‌ایم.

در بخش اقتصاد کلان سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با فرشید فرزانگان؛ رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات با عنوان "افزایش مبادلات تجاری با توسعه دیپلماسی اقتصادی" و عباس حاج ابن علی؛ رییس اتاق اصناف شهرستان ری با موضوع "تسهیل در امور کسب‌وکار با هدف ایجاد اشتغال" به چاپ رسیده است. در این بخش نیز، در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله فرج الله رجبی؛ عضو کمیسیون عمران، محمود شکری؛ عضو کمیسیون اقتصادی و محمد حسینی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در جهت حمایت از تولیدکنندگان، مورد بررسی قرار گرفته است. "ضرورت توجه دولت به توانمندسازی نیروی انسانی" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

"آشنایی با نخستین محصولات برندهای مشهور جهان"، "رتبه‌بندی خرید مردمی طلا در 10 کشور" و "معرفی 4 ثروتمند ساکن دبی" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 84 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینجانب بعنوان یک صادر کننده به قانون مالیات ارزش افزوده اعتراض دارم زیرا به هنگام خرید مواد اولیه باید بلافاصله مالیات ارزش افزوده را پرداخت کنم ولی در زمان در خواست استرداد ، باید ماهها منتظر رسیدگی و دریافت وجوه پرداختی باشیم که مشکلات زیادی برای تولید کننده بخاطر فریز شدن سرمایه ایجاد می کند. مالیات ارزش افزوده نباید بابت خرید مواد اولیه دریافت شود این ضد تولید است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل