بازدید 3689

اشنایی با نقاطی زیبا در تور آفریقا و برزیل

کد خبر: ۹۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 05 October 2019

غارهای شگفت انگیز کیپ تاون در آفریقای جنوبی    

افراد بسیاری تنها با دیدن عکس هایی از شهر کیپ تاون واقع در آفریقا این کشور را برای سفر انتخاب کرده اند. دیواره ی کوهستانی شهر برهمه جا اشراف دارد. ظاهر عجیب این کوهستان موجب شده است تا کوهستان Table یا میز نامیده شود. هرساله مسافران بسیاری از سرتاسر جهان تور آفریقای جنوبی را به همین دلیل انتخاب می کنند. در این کوهستان غارهای شگفت انگیزی وجود دارد که زیبایی کوهستان را دوچندان کرده است.

برخی از غارها به قدری کوچک هستند که هربار فقط یک شخص می تواند وارد آن شود. برخی دیگر نیز جادویی می باشند و شما را به دنیایی دیگر می کشانند. اگر به طبیعت نوردی علاقه دارید حتما با تور آفریقای جنوبی به کیپ تاون سفر کرده و این غارها را از نزدیک ببینید و در آن قدم بردارید. برخی از غارها به شهر نزدیک هستند و شما برای رفتن به آن جا نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا با بهترین غارهای این شهر آشنا شوید.

غار والی

این غار یکی از مشهورترین غارهای کیپ تاون می باشد که طرفداران بسیاری دارد. این غار درمکانی به نام Lion's Head جای گرفته است. تردد در این مسیر به قدری زیادبوده است که مدتی در دسترس نبود ومحیط زیست در ناحیه ی غار مورد بازسازی قرار گرفت. هنگامی که از داخل به بیرون نگاه می کنید گویی کوهستان در قاب دهانه ی غار وجود دارد. علاقه مندان به طبیعت می توانند با تور آفریقای جنوبی به این شهر زیبا سفر کنند.

غار بومسلنگ

این غار زیبا که موقعیت آن در بالای خلیج کالک می باشد چشم اندازی بسیار زیبا دارد. غار بومسلنگ دارای دو ورودی می باشد که یکی از آن ها به سمت ساحل فیش هوئک اشراف داشته و دیگری به سمت خلیج کالک می باشد. اگر می خواهید با تور آفریقای جنوبی به این غار بروید حتما از جاده ی بویز که در ایستگاه خلیج کالک می باشد، استفاده کنید.

غار واچمن

غار واچمن نیز در Lion's Head قرار دارد و اصطلاحا غار واچمن یا همان نگهیان نامیده می شود. این غار در سمت دیگر قله قرار دارد که از آن جا می توان تپه ی سیگنال، دریا و شهر کیپ تاون را دید. چشم انداز زیبای این غار موجب شده است گردشگران بسیاری در کنار غارنوردی به عکاسی نیز مشغول شوند. چشم انداز آن به ویژه هنگام طلوع و غروب خورشید بی نظیر است. اگر تور آفریقای جنوبی را برای سفر خود انتخاب کردید غار واچمن را هرگز فراموش نکنید.

غار وودستاک

یکی از بزرگ ترین دهانه های غار مربوط به غار وودستاک می شود که به صورت افقی می باشد. این غار در قله ی شیطان قرار گرفته و در بالای منطقه ای به نام وودستاک واقع شده است که علت نامگذاری غار نیز به همین دلیل می باشد. این غار دارای پنجاه متر عرض و پانزده متر طول می باشد. دهانه ی غار بسیار زیبا بوده و مکانی ایده آل برای عکاسی است.

غار پیرز

چشم انداز این غار به سمت ساحل نوردهوئک می باشد و شما به آسانی می توانید به این غار دسترسی داشته باشید. شما می توانید از پارکینگ سیلورماین به غار پیرز بروید که پیاده روی آن حدود پانزده دقیقه می باشد. گردشگران بسیاری حتی برای پیک نیک این مسیر را انتخاب می کنند. اگر می خواهید دور از هیاهوی شهر و در محیطی دنج باشید، حتما با تور آفریقای جنوبی به این نقطه سفر کنید.

غار چشم فیل

این غار به دلیل شباهتش به چشم فیل اینگونه نامیده می شود. چشم انداز غار هم به طرف دریا و هم شهر می باشد. گردشگران بسیاری به دلیل خنکی هوا این منطقه را برای استراحت انتخاب می کنند. آن ها از منطقه ی سیلورماین گذر کرده و خود را به غار چشم فیل می رسانند.

غارهای کانگو

غارهای کانگو از جمله غارهایی می باشند که مسافران به خاطر دیدن آن با تور آفریقای جنوبی سفر می کنند. این غار شگفت انگیز واقعا ارزش دیدن را دارد. موقعیت آن در دامنه های کوهستان سوارتبرگ می باشد. سفر جاده ای که برای رفتن به این غار صورت می گیرد از شگفتی های تور آفریقای جنوبی محسوب می شود. جاده ی گلدن روت بسیار پرطرفدار بوده و برای بازدید آن بهتر است از تور لیدر استفاده کنید.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن،پرواز داخلی و خارجی و تور فرانسه و بلیط تک از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن و تور فرانسه و مالدیو ، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران با تهیه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن، پرواز داخلی و خارجی در این مسیر که با این آژانس هواپیمایی افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن پرواز داخلی و خارجی، تور ایتالیا و بلیط تک می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه ، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس و مالدیو بلیط تک... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

شهر کوریتیبا در برزیل ، نمونه ای موفق از شهرسازی مدرن

آشنایی با شهر کوریتیبا در برزیل

شهر زیبای کوریتیبا واقع در کشور سربز و پرباران برزیل است. این شهر بعنوان یک شهری بندری شناخته شده که در آن پر از درختانی که ارتفاع زیادی دارند، وجود دارد. به دلیل اینکه این شهر ۱۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریاهای جهان است در آن برف زیادی نمیبارد. شهر کوریتیبا شهری سرسبز و بدون وجود کربن است که برای زندگی مردم بسیار مفید است. با تور برزیل حتما از این شهر دیدن کنید.

تاریخ

اهالی این شهر را کوری و یا تیبا می نامند. زبان مردمانی که در جنوب شهر زندگی می کنند باستانی تاپی است. بر اثر حمله پرتغالی ها به این شهر بسیاری از مردمان این شهر مجبور به بردگی کردن برای آنها شدند به همین خاطر زبان پرتغالی نیز در این شهر دیده می شود.

تبدیل شدن شهر کوریتیبا به شهری بزرگ و سرسبز

ممکن است برایتان شگفت انگیز و غیر باور باشد که امروزه شهر کوریتیبا با 1.7 میلیون نفر جمعیت در 40 سال قبل یک دهکده کوچک و زراعی بوده باشد.  در سال ۱۹۷۱ شهردار این مکان به اسم جیم لرنر شروع به ایجاد تحولات اساسی در این شهر کر. یکی از مشکلات اساسی این منطقه این بود که به شدت سیل خیز بود او برای حل این مشکل بدون اینکه هزینه ی زیادی برای مهندسی آن پرداخت کند با فکری هوشمندانه یک کمربندی سرسبز وسیع دو تا دور شهر ساخت. به این وسیله هم مشکل سیل را حل کرد هم فضای بسیار زیبا برای مردم شهر ساخت. حتما با تور برزیل از این شهر سربز دیدن کنید.

به دلیل این اجرای این طرح بسیار مفید، به هر فردی که در این شهر زندگی می کند ۵۰ متر زمین سبز تعلق گرفته است. به همین دلایل رشد جمعیت این شهر چند برابر شده و امروز جزو هشتمین شهر پرجمعیت برزیل شناخته شده است. با تور برزیل به این شهر سفر کنید واز تماشای زمین های سربز لذت ببرید.

شهردار خلاق این منطقه از لحاظ های دیگر نیز این شهرا دگرگون کرده، اوبا تغییر سیستم حمل و نقل شهر باعث شده که افراد کمی برای تردد از خودرو های شخصی استفاده کنند و در این شهر اتوبوس های طراحی شده که هر کدام سرعت خاصی دارند و در ایستگاه های خاص توقف را دارند و مسافربر اساس نیاز خود اتوبوس مد نظر را سوار می شود. همین امر موجب شده که کمتر کسی با ماشین شخصی خودش تردد کند. با تور برزیل که سفر کنید خود شاهد این موضوع می شوید.

علاوه بر طراحی این اتوبوس ها او اولین خیابان مرکزی شهر را برای پیاده ها افتتاح کرد همچنین یک مسیر ۲۴۱ کیلومتری را مختص دوچرخه سوارها طراحی و اجرا کرد. اگر دنبال آرامش هستید حتما با تور برزیل به این شهر سفر کنید.

چند مورد از جاذبه های دیدنی کوریتیبا

    باغ گیاهشناسی:  باغ گیاهشناسی که در این شهر ساخته شده به شدت متفاوت است زیرا که شما به محض ورود به آن دیگر سروصدای شهر را نمی شنوید و فقط صدای طبیعت به گوش می رسد. این باغ به حدی زیبا و دلنشین است که انسان را به آرامش کامل می رساند. این باغ تعداد زیادی فواره دارد که بسیار منحصر به فرد است. پس با تور برزیل که سفر کردید بازید از این باغ زیبا را فراموش نکنید.

   موزه اسکار نیمیر: این موزه در یک ساختمان مدرن ساخته شده و بسیار جالب است زیرا که شکل این ساختمان به شکل چشم است و در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده و جزو عجیب ترین ساختمان های برزیل است.

    خانه اپرا: یکی دیگر از دلایل معروفیت این شهر به دلیل برگزاری تئاتر های هنری و جذاب آن است. خانه اپرا نیز برای اجرای تئاتر ساخته شده که ۱۰۰۰ تماشاچی در آن جا می شوند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر