بازدید 4834
۲

خطیبی: پرسپولیس به جز پنالتی موقعیتی نداشت!

کد خبر: ۹۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 30 September 2019

سرمربی ماشین سازی نسبت به عملکرد داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس انتقاد کرد اما حملات حریف نامدار در طول بازی را هم در کمال تعجب کتمان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی پس از حذف تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی بیان کرد: مقابل قهرمان سال قبل بازی کردیم، ولی بازی خوبی ارائه دادیم. اتفاقاتی به ضرر ما افتاد، اما ایرادی ندارد. می‌توانست بهتر این عمل شود چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ غیرفنی.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال اتفاقاتش است. به نظر شما کارشناسان آیا آن خطا پنالتی بود؟ داور هم اشتباه می‌کند. بحث‌هایی از طرف عوامل برگزاری بازی شد که باعث شد این اتفاقات در دقایق آخر بازی رخ دهد. من نمی‌دانم چرا اخراج شدم و اصلا چه گفتم که اخراج شدم. ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. داور تمرکز ما را بعد از پنالتی به هم زد. ربیع‌خواه هم می‌توانست اخراج شود، اما شرایط به ضرر ما بود.

خطیبی افزود: شرایط ما هم مثل پرسپولیس است و تمرین می‌کنیم و هزینه هم می‌کنیم. تا موقعی که تکنولوژی ویدئو چک را نیاورند، فوتبال ما همین است. نه داور وارد حاشیه می‌شود و نه سایر اتفاقات می‌افتد. اگر در بازی ما با یک تیم تهرانی، داور تهرانی می‌گذارند، در بازی‌ها بعدی ما هم داور تهرانی بگذارند. نبود ویدئو چک باعث شده تا کیفیت فوتبال ایران پایین بیاید. پرسپولیس به جز پنالتی موقعیت دیگری نداشت و اگر ۴ نیمه هم با ما بازی می‌کرد، نمی‌توانست گل بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اصلا پنالتی نبود و داور می خواست به عمد پرسپولیس را برنده کند
سلام
با این رفتار اقای خطیبی بهتر است فوتبال تعطیل شود
ده دقیقه بازی را نگه داشت به سمت دارور هجوم میبرد وتماشاچیان را تحریک و اعصاب همه را خراب کرد البته ایشان پنالتی گل نشدن را به خدا نسبت داد وخداوند هم گل دقیقه اخر را به ایشان هدیه داد
امیدوارم کمبته انضباطی از خجالتش در بیاید وتا اخر فصل محروم و۱۰۰ میلیون جریمه!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل