بازدید 3900
۳
پرسپولیس بیشتر از تیم‌های چمپیونز لیگ اروپا دوندگی دارد

کالدرون: دوندگی داریم اما خسته بودیم و باختیم

کد خبر: ۹۲۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 26 September 2019

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به دلیل فرصت کمتر برای ریکاوری، در مصاف با سپاهان خسته بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر سپاهان در نشست خبری بیان کرد: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی خوبی کردند. به بازیکنان تیم خودم هم تبریک می‌گویم که خوب مبارزه کردند. در نیمه اول فرصت گل داشتیم. اگر در این بازی‌ها فرصت گل را از دست بدهید به مشکل می‌خورید. متاسفانه دو روز ریکاوری کمتر داشتیم و این در ۱۵ دقیقه آخر خودش را نشان داد. بازیکنان من در آخر بازی خسته بودند. در بقیه بازی برابر بودیم. در نیمه اول هم نادری و هم جونیور فرصت داشتند. آمار هر دو تیم تقریبا برابر است. چیزی که تفاوت ایجاد می‌کند، استفاده نکردن از این موقعیت‌هاست.

کالدرون درباره صحبتش مبنی بر خستگی بازیکنانش هم توضیح داد: من گفتم این دو روز ریکاوری کمتر در ۱۵ دقیقه آخر خودش را نشان داد و این خستگی است. تیم ما بیشتر از تیم‌های چمپیونز لیگ اروپا دوندگی دارد. به نظر من دو روز ریکاوری کمتر تفاوت ایجاد می‌کند. تیم ما از لحاظ فیزیکی خوب است. اگر ما آن دو فرصت گل را در نیمه اول استفاده کرده بودیم این خستگی خودش را نشان نمی‌داد. تیم ما ۸۰ دقیقه در دفاع خوب بود، ولی در حمله خوب ظاهر نشدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره رفتار بیرانوند درون زمین هم اظهار کرد: هر بازیکنی برای خودش شخصیتی دارد و اگر در بازی بی عدالتی ببیند اعتراض می‌کند. داور هم همیشه حق دارد. من دوست دارم یک بار دیگر تصاویری که داور در آن کارت زرد داد را مرور کنیم. بازیکن با پایش لگد می‌زند و کارت زرد می‌گیرد و کنعانی زادگان به داور نزدیک می‌شود و او هم کارت زرد می‌گیرد. این عادلانه نیست. من می‌گویم حق با داور است، اما باید این معیار‌ها دوباره مرور شوند. داور‌ها در سطح بالایی هستند و با بازیکن صحبت می‌کنند. این احترام بین هر دو طرف وجود دارد. در بازی‌هایی که تنش هست، طبیعی است که بازیکن با داور صحبت کند، ولی بدون اینکه بی احترامی صورت بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دم همه پرسپولیسی های باغیرت گرم اصلا مهم نیست که باختند بالاخره قهرمانهاهم بعضی اوقات میبازن
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
مشکل پرسپولیس نداشتن یک مهاجم شش دانگ است علیپور و جونیور در حد تیم های لیگ سه هستند نه اینکه در تیم لیگ برتر بازی بکنند دلیل عدم تعویض مهاجم گل نزنی چون علیپور اصلا" مشخص نیست ! چرا کالدرون از مهاجمان جوان روی نیمکت از اول بازی استفاده نکرد؟
علیپور با یک چرخش می توانست گل بزند و همان توپ برای سپاهان تبدیل به گل شد . پیشکسوتان پرسپولیس خواب هستند ؟ که این ایراد ها را به باشگاه نمی گویند ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل