بازدید 16202

بازتاب بین‌المللی سخنرانی رییس‌جمهور در سازمان ملل

کد خبر: ۹۲۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 25 September 2019
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به سخنرانی حسن روحانی نوشت که رئیس‌جمهور ایران در طی سخنرانی‌اش آمریکا را به "تروریسم اقتصادی بی‌رحمانه" و "دزدی دریایی بین‌المللی" متهم کرده است.

پایگاه خبری فایننشال پست با تیتر "آمریکا برای دست‌یابی به توافق با ایران باید بهای بیشتری بپردازد"، آن بخش از سخنان روحانی که در خصوص شرایط مذاکره با آمریکا سخن می‌گفت: را منتشر کرده است.

شبکه خبری راشا تودی با با تیتر "در هرجا که آمریکا قدم بگذارد، تروریسم توسعه می‌یابد" به بازنشر سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخته است.

"ایران تحت فشار آمریکا مذاکره نخواهد کرد" تیتر انتخابی خبرگزاری رویترز برای پوشش سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل بوده است. این خبرگزاری همچنین سخنان روحانی در خصوص برجام را به طور کامل منتشر کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ نیز با اشاره به صحبت‌های حسن روحانی نوشت که ایران با وجود تحریم‌ها به مذاکره با ترامپ نمی‌پردازد.

شبکه فاکس نیوز بنیز ا. اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان نوشت که روحانی آمریکا را به تروریسم اقتصادی متهم کرده و احتمال مذاکره با این کشور را به کلی رد کرده است.

خبرگزاری صهیونیستی اورشلیم پست با تیتر "یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را برافروزد" به انتشار سخنان رئییس‌جمهور کشورمان پرداخته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان